نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

فروش انلاین تجهیزات دندانپزشکی سبک نوین وامن در بحران کرونا

صرف زمان زیاد برای خرید تجهیزات دندانپزشکی همیشه برای دندانپزشکان معضل بسیار بزرگی بوده است. اینکه برای خرید باید زمان بگذارند و به مراکز خرید بروند و اغلب این مراکز هم در مرکزیت شهر در شلوغی زیاد قرار دارند و رسیدن به انها زمامبر و خسته کننده خواهد بود.این مساله در واقع یک یا چند روز کاری به طور کامل دندانپزشک را از کار اصلی خود ساقط می کرد و حسابی درگیر می شدند.

این معضل خرید نه تنها برای دندانپزشکان بلکه برای سایر مردم نیز وجود دارد .مردمی که تمایل زیادی به وقت گذراندن در بازارهای شلوغ برای پیدا کردن کالاهای مورد نیازشان را ندارند. امروزه وجود صفحات مجازی و سایتهای اینترنتی بستری را فراهم نموده تا کاربران به راحتی با نشستن در خانه و یا مطب خود دست به خرید بزنند و با صرف زمان بسیار کمتر به نتیجه برسند.

در واقع هر دندانپزشک با سرچ ساده کلمه تجهیزات دندانپزشکی در گوگل به راحتی می تواند به این اطلاعات و سایت ها دسترسی پیدا کند و در انها هرمحصولی را که مد نظر دارد جستجو نمایند. برخی از این سایت ها محصولات جامعی را در برمی گیرند و از هر محصول و هر برندی می توان در انها پیدا کرد. این امکان به قدری کاربردی و مهم است که امروزه کمتر دندانپزشکی وقت می گذارد و خود حضورا به بازار می رود اغلب از طریق همین سایت ها محصول مورد نظر خود را پیدا می کنند و با یک تماس تلفنی سفارش خود را ثبت و در زمان کم تحویل می گیرند.

در واقع ثبت سفارش انلاین علاوه بر صرفه جویی در زمان مزیت های مهم دیگری نیز دارد . برای مثال دندانپزشکی قصد خرید یونیت را دارد با سرچ این کلمه و پیدا کردن مدلهای مختلف ان این امکان را دارد که با توجه به بودجه وامکاناتی که مد نظر دارد دست به خرید بزند و بین چند محصول از نظر امکانات و قیمت مقایسه انجام دهد و بهترین محصول مورد نظر خود را خریداری نماید.

در واقع در سایت های فروش تجهیزات دندانپزشکی   شما این امکان را دارید که چند محصول که بین خرید هریک دچار سردرگمی شده اید مقایسه انجام دهید و با مشاهده این مقایسه به راحتی متوجه می شوید که کدام محصول برای شما کاراتر خواهد بود. مشاهده قیمت به روز هر محصول از مزیت های دیگری است که این سایت ها فراهم کرده اند .

حتی در زمان خرید نیز شما عزیزان می توانید از اطلاعات جامع و کاملی که کارشناسان فروش دارند به صورت تلفنی بهره مند شوید و اگر سوالی راجع به هر محصول دارید از انها بپرسید و با این کار اطلاعات جامع و دقیقی را در این حوزه به دست اورید. در واقع از هر نظر خرید کردن انلاین دارای مزیت های بی شماری است که امروزه اغلب دندانپزشکان ترجیح بر این نوع سبک خرید دارند.

با شرایط به وجود امده از ویروس کرونا نیز خرید حضوری در واقع یک ریسک بزرگ تلقی می شود و همه مردم و دندانپزشکان تمایلی به حضور در بازار را ندارند. در واقع دندانپزشکانی هستند که تجهیزات دندانپزشکی مورد نیاز و برندهای مخصوص را می شناسد و برای خرید نیاز به صرف زمان زیادی ندارند و تنها با یک تلفن کالای مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل می گیرند.

 

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

کم توجهی به تولید تجهیزات دندانپزشکی چه مشکلاتی به بار اورده است

تجهیزات دندانپزشکی بر مبنای استاندارهای مشخصی تولید می شوند و هر محصولی که این استانداردها را نداشته باشد اعتبار لازم برای خرید را ندارد . اغلب کالاهایی که وارد کش.ر میشوند دارای استانداردهای معتبر جهانی هستند ولی در این میان کالاهای قاچاق هم در بازار وجود دارند و باید دندانپزشکان در زمان خرید به این نکات زیر توجه نمایند و از هرجای ناشناخته ای اقدام به خرید ننمایند.

البته وزارت بهداشت نظارت های جدی برروی کاهایی که در این حوزه وارد می شوند را دارد ولی با این حال نمیتوان جلوی قاچاق برخی از محصولات را به طور صد درصد گرفت و در بازار به ندرت میتوان این محصولات را پیدا کرد. از این رو توضیه ما به خریداران این است تا از برندهای معتبر موجود در بازار و شرکت های معتبر خرید نمایید تا دچار مشکلات جدی بعد از خرید نشوید.

دندانپزشکانی که تجربه کاری زیادی دارند برندهای خوب در بازار تجهیزات دندانپزشکی را می شناسند و در صورت نیاز اقدام به خرید این برندهای می کنند البته در این سالها با وجود افزایش نرخ دلار برخی از برندهای خوبی که قبلا وارد می شد دیگر در بازار یافت نمی شود ان هم به دلیل قیمت تمام شده بسیار بالای این کالاها می باشد که باعث شده وارد کنندگان توجیه اقتصادی برای وارد کردن انها به کشور نداشته باشند از این رو جای خالی این محصولات به شدت در بازار احساس می شود.

در زمان خرید باید توجه داشته باشید که اغلب برندهای معتبر گارانتی و خدمات پس از فروش دارند و هر مشکلی بعد از خرید برای دستگاه به وجود بیاید شرکت خدمات لازم برای تعمییر را ارائه میدهد. ولی کالاهای قاچاق از این نظر مشکل دارند و در صورت خرابی تضمینی از طرف شرکت برای تعمییر و پشتیبانی وجود ندارد که این مساله دندانپزشکان را به دردسر می اندازد.

برندهای ایرانی تجهیزات دندانپزشکی اغلب دارای گارنتی و خدمات پس از فروش هستند و با افزایش زیاد نرخ دلار و به تبع ان افزایش زیاد قیمت برندهای خارجی بیشتر دندانپزشکان بهسمت خرید برندهای ایرانی امده اند که هم از قیمت مناسبتری برخوردارند و از نظر کیفیت نیز در این سالها توانسته اند دستاوردهای خوبی داشته باشند.

در واقع استعدادهای جوان ما در تولید اینمحصولات به قدری زیاد است که اگر به طورجدی به انها پرداخته شود در سالهای نه چندان دور میتوانیم قطب صادر کننده در دنیا باشیم و برندهای ایرانی در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند این دستاورد زمانی محقق می شود که  سیاست های غلطی که پیش روی تولید کنندگان وجود دارد از بین برود و دولت و مسئولین مربوطه راه را برای استعدادها هموا رنمایند.تجربه ثابت کرده است که  اعتماد به توانایی و استعداد داخلی همیشه باعث رشد یک کشور شده است .نمونه های در این زمینه زیاد است که صحت این جمله را اثبات می کند.

کشور ما چه در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی وسایر زمینه ها بسیار ضعیف عمل کرده و بیشتر متکی بر واردات بوده است تا صاردات. این مساله باعث شده تا این وابستگی به کالاهای خارجی برای ما مشکل افرین شود و درب بسیاری از کارگا های تولیدی بسته شود. حجم بالای واردات در واقع باعث زمین زدن تولید کننده بوده است و موجب شد تا با از بین رفتن تولید داخلی بسیاری از استعدادها نیز از کشور مهاجرت کنند تا از توانایی و استعداد خود در جایگاه مناسب استفاده نمایند.

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()