نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی و معضلات واردات ان در نوسانات دلار

با افزایش قیمت دلار در این روزها شاهد افزایش قیمت در تجهیزات دندانپزشکی   و تجهیزات پزشکی هستیم.اغلب این تجهیزات وارداتی هستند و افزایش قیمت دلار بر روی قیمت تمام شده انها تاثیر می گذارد و حتی واردات برخی از محصولات را دچار مشکل میکنند زیرا با این افزایش قیمت واردات برخی از محصولات دیگر مقرون به صرفه نخواهد بود و قیمت تمام شده ان در بازار بسیار بالا رفته و برای خرید استقبال چندانی از ان نخواهد شد.

نوسانات قیمت ارز و افزایش قیمت تجهیزات دندانپزشکی معظل بسیار بزرگی است که باید برای ان راهکارهایی را در نظر گرفت در این چند سال اخیر بازار تجهیزات واردات برخی از برندهای خوب و با کیفیت را از دست داده و در واقع با این روند کیفیت محصولات روبه کاهش است .کیفیت کم می شود تا قیمت تمام شده مناسب بازار باشد.

برخی از برندهای تجهیزات دندانپزشکی    مانند یونیت دندانپزشکی با این مشکل مواجه شده اند که دیگر وارد کشور نمی شوند زیرا قیمت تمام شده انها بسیار بالاست و دیگر جزو گزینه های خرید برای دندانپزشک به حساب نمی اید و بسیاری از دندانپزشکان به سمت خرید برندهای داخلی رفته اند که خوب در حال حاضر از نظر کیفیت مطلوب هستند ولی از مشابه های خارجی خود چند پله پایین تر هستند و قیمت تمام شده انها در حال حاضر با قیمت قدیم برندهای خارجی برابری میکند.

در واقع این تجهیزات چون مستقیم بر روی سلامت جامعه تاثیر گذارند باید برای واردات و مشکل افزایش قیمت ان فکرهای اساسی کرد وگرنه در اینده با معظلات جدی در این زمینه روبه رو خواهیم بود. وضعیت حال حاضر و نابه سامانی در بازار وافزایش روز به روز قیمتها موجب شده تا اغلب دندانپزشکان تمایلی به ادامه فعالیت در داخل کشور نداشته باشند و برای ادامه کار به کشورهای صنعتی مهاجرت می کنند.

در این شرایط شرکت های عرضه کننده تجهیزات دندانپزشکی   برای تجهیزاتی مانند یونیت و اتوکلاو شرایط ویژه فروش را در نظر گرفته اند تا دندانپزشکان با استفاده از این شرایط راحت تر خرید کنند .  خرید اقساطی راهی مفید برای خرید تجهیزات است مطب است با یک سرچ ساده در گوگل می توان به سایتهای تخصصی در این حوزه  دسترسی پیدا کرد و از قیمت و شرایط اقساطی تجهیزات اطلاعات جامعی به دست اورد.

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

راه تشخیص تجهیزات دندانپزشکی اصل از قاچاق

در همه مقالات گذشته به بررسی و نحوه خرید انواع تجهیزات دندانپزشکی   پرداختیم و مزیت های خرید انلاین را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله قصد داریم تا راه های تشخیص تجهیزات اصل را از تجهیزات تقبلی مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان اگر قصد خرید تجهیزات دندانپزشکی دارید با اگاهی کامل خرید خود را انجام دهید و نگران تقلبی بودن جنس خود نباشید

در بازار اکثر کالاهای موجود اصل و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند ولی قطعا کالاهای قاچاق و غیر اصل نیز در بازار وجود دارند که از نظر کیفیت و کارایی ضعیف هستند و گارانتی ندارند و اگر دچار خرابی و یا مشکلی شود درست کردن ان بسیار مشکل خواهد بود . خرید تجهیزات اصل و دارای گارانتی این اطمینان را ایجاد می کند که اگر دستگاه هم دچار خرابی شود شرکت تعمیرات را در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

در واقع فروش تجهیزات دندانپزشکی    یک طرف پشتیبانی بعد از ان است که از اهمیت بالایی برخوردار است در واقع شرکتی که تجهیزات را وارد و یا تولید می کند باید پشتیبانی خوبی بعد از فروش به خریداران ارائه دهد و اغلب تجهیزات موجود در بازار گارانتی و خدمات پس ازفروش خوبی دارند و هر زمان دندانپزشک نیاز داشته باشد می توانند با شرکت تماس بگیرد و اگر گارانتی به اتمام نرسیده باشد می توانند از خدمات تعمیر بدون پرداخت هزینه استفاده نماید ولی اگر گارانتی به اتمام رسیده باشد با پرداخت هزینه تعمیر شرکت در کمترین زمان ممکن دستگاه را تعمیر کرده و برای دندانپزشک ارسال می کنند.

خرید تجهیزات برای دندانپزشکان پروسه حساسی است که با اگاهی و شناخت نسبت به تجهیزات موجود در بازار این پروسه راحت تر و سریع تر خواهد بود. ما در شرکت کام طب سعی بر این داریم تا با معرفی محصولات موجود در بازار در شناخت تجهیزات دندانپزشکان عزیز را یاری کنیم و شما عزیزان می توانید با تماس با هریک از مشاوران خرید ما اطلاعات جامع و کاملی نسبت به برندهای موجود در بازار به همراه قیمت انها به دست اورید و نگرانی از جهت عدم شناخت تجهیزات در زمان خرید نداشته باشید.

در این سالها با توجه به شرایط به وجود امده واردات برخی از برندهای تجهیزات دندانپزشکی   به کل منتفی شده است و مشاهده می کنیم که این تجهیزات که بعضا طرفداران زیادی هم داشته اند دیگر وارد کشور نمی شوند و دلیل اصلی ان هم قیمت بالای تمام شده برای این تجهیزات است که این موضوع جای تاسف بسیاری دارد. در واقع با هزینه ای که امروزه پرداخت می شود برای خرید اتوکلاو ایرانی د رواقع با کمتر از ان در سالهای گذشته اتوکلاو ایتالیایی خریداری می شد و این روند رو به عقب جای تاسف بسیار دارد.

 

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

راه تشخیص تجهیزات دندانپزشکی اصل از قاچاق

امروزه خرید تجهیزات دندانپزشکی   نسبت به گذشته کار ساده تر و راحت تری شده است و دندانپزشکان با یک سرچ ساده می توانند  به منبعی از اطلاعات راجع به هرکدام از تجهیزاتی که قصد خرید انرا دارند دست پیدا کنند. در واقع در ابتدای کار نیاز نیست تا حضوری وقت در بازار بگذارند تا با برندهای موجود اشنا شوند با وجود سایت های تخصصی در این حوزه این مرحله از خرید حذف می شود و سرعت در انتخاب بالا می رود مخصوصا برای دند انپزشکانی که قصد خرید تمامی تجهیزات مطب را دارند.

دندانپزشکانی که قصد تجهیز مطب خود را دارند  باید زمان زیادی را صرف انتخاب بین برندهای موجود در بازار کنند. در این بین باید مراقب باشند که محصولاتی که خریداری می کنند قاچاق نباشد و از راه های قانونی وارد شده و به فروش میرسد و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز هستند. به دست اوردن همه این اطلاعات نیازمند مشاوره با کارشناسان خبره در این حوزه می باشد  و  دندانپزشکان از طریق سیک سرچ ساده میتوانند به اطلاعات شرکت های فروشنده دست پیدا کنند و از مشاوره کارشناسان انها برای خرید استفاده نمایند.

علاوه بر  تجهیزات دندانپزشکی    مواد دندانپزشکی نیز در سایت های تخصصی دراین حوزه به فروش می رسد  و دندانپزشکان برای خرید کوچکترین مواد مصرفی مورد نیاز خود نیز می توانند از طریق این سایتها اقدام نمایند. در واقع تنها با یک تماس تلفنی هم می توان از مشاوره کارشناسان در این حوزه استفاده نمود و هم می توان خرید خوب و اگاهانه ای داشت و دیگر نیاز به حضور و ذاشتن زمان در بازار نخواهید داشت.

دندانپزشکان باید توجه داشته باشند که خریدی که انجام می دهند از شرکت های معتبر در این حوزه باشد و کالایی که هریداری می کنند از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری برخوردار است. برخی از کالاهای قاچاق موجود در بازار به قیمت مناسب تری عرضه ی شوند ولی گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند و اگر مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید تعمیر ان برای دندانپزشک بسیار مساله ساز خواهد شد.

اغلب تجهیزات دندانپزشکی    موجود در بازار به صورت قانونی وارد شده اند و گارانتی دارند و در زمان خرید نیز شما عزیزان می توانید گارانتی محصول را از فروشنده در خواست نمایید . بعد  از خرید تجهیزات مورد نظر  گارانتی برای شما فعال می شود   و اغلب تجهیزات موجود بین یکسال تا 18 ماه گارنتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارند و هر زمان که به مشکلی برخوردید می توانید با شرکت تماس بگیرین و از گارانتی و خدمات پس از ف5روش دستگاه خود استفاده نمایید.

در حال حاضر تعداد کالاهای قاچاق و بدون گارانتی در بازار به حداقل میزان خود رسیده است و باتوجه به نظارت های صورت گرفته تعداد انها در بازار بسیار کم شده است ولی بازهم به طور کامل از بین نرفته است و دندانپزشکباید در زمان خرید اگاه باشد و از هر برند متفرقه ای که قیمت مناسبی دارد خرید نکنند. این مساله بسیار حائز اهمیت است و دندانپزشک باید به ان توجه ویژه داشته باشد. البته برخی از برندهای موجود در بازا رکه بسیار شناخته شده نیز هستند از ابتدا گارانتی نداشتند مانند کوکسو .

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()