نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

سایتهای تخصصی فروش تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی موجود در بازار از دو نوع وارداتی و داخلی هستند. در سالهای گذشته بیشتر محصولات را کالاهای وارداتی تشکیل می دادند و تولید داخل چندان طرفدار نداشتن. با توجه به شرایط به وجود امده در این سالها و کاهش میزان واردات برندهای داخلی نیز در این سالها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و از نظر کیفیت و کارایی تولیدات در این سالها پیشرفت خوبی داشته است هرچند هنوز راه برای رسیدن به برندهای خوب دنیا وجود دارد.

بهترین روش برای خرید تجهیزاتی مانند اتوکلاو و یونیت خرید اقساطی است. شرکتهای فروشنده به صورت دوره ای بر روی محصولات خود فروش اقساطی می گذارد ا خریداران راحت تر بتوانند با وجود این شرایط با پرداخت مبلغ کمتر به عنوان پیش بقیه را به صورت ماهیانه پرداخت نماید.

با بررسی سایتهای فروش تجهیزات دندانپزشکی به راحتی میتوان از شرایط و اقساط تجهیزات مطلع شد و در زمان مناسب اقدام به خرید نمود. امروزه با وجود سایتهای تخصصی در این حوزه کار تحقیق و بررسی انواع تجهیزات بسیار ساده تر شده و دندانپزشکان به راحتی می توانند اطلاعات جامعی را در کمترین زمان به دست اورند

ما در کام طب سعی بر این داریم تا اطلاعات جامعی در رابطه با هر محصول را در داخل سایت برای کاربران قرار دهیم تا با مطالعه هریک از انها ابهامات و سوالاتشان برطرف شود و اگر نیاز به اطلاعات بیشتر هم دارند با تماس با مشاوران فروش ما اطلاعات جامع تری را به دست می اورند.

ما در سایت کام طب سعی بر این داریم تا قیمت تجهیزات دندانپزشکی را در سایت به روز نگه داریم تا خریداران بتوانند از قیمتها مطلع باشند ولی در روزهایی که دلار به شدت نوسان پیدا می کند این امر کمی دشوار است زیرا قیمتها هم دائما تغییر می کند و یا برخی شرکت های عرضه کننده فروش خود را می بندند و کلا بازار دچار التهاب می شود و بسیاری از دندانپزشکان در این شرایط اقدام به خرید می کنند.

بهترین زمان خرید زمانهایی است که قیمتها ثابت است و بازار دچار التهاب نیست در این زمانها بهتر است تا دندانپزشکان خرید خود را انجام دهند تا هم با افزایش قیمت روبه رو نشوند و هم خرید خود را بدون اضطراب انجام دهند. در واقع در زمانهایی که دلار با افزایش قیمت رو به رو است بازار دچار التهاب می شود و بساری از شرکتها تا ثابت نشدن قیمتها نمی توانند فروش داشته باشند بنابراین فروش خود را میبندند.

 

 

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

پیش خرید تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی تنوعی از محصولات را در بازار دارا می باشد. بخش اعظمی از این تجهیزات وارداتی هستند و چند برند داخلی نیز در سالهای گذشته اقدام به تولید این دسته از تجهیزات کرده اند. چند شرکت داخلی تجهیزاتی مانند یونیت و اتوکلاو را تولید می کنند که در چند سال اخیر با توجه به افزایش قیمت برندهای وارداتی استقبال خرید از برندهای خارجی بیشتر شده است. از نظر کیفی این برندهای داخلی در سالهای اخیر رشد مطلوبی داشته اند و امید می رود تا این روند رشد در سالهای اینده نیز ادامه داشته باشد.

دندانپزشک برای خرید تجهیزات مورد نیاز مطب خود نیاز دارد تا از بین برندهای موجود تحقیقاتی را داشته باشد و بهترین این برندها رو خریداری کند. خرید این محصولات در گذشته کار سخت و زمانبرتری بود ولی امروزه با فراهم امدن وب سایت های تخصصی در این حوزه این امکان را برای دندانپزشکان فراهم اورده اند تا بتوانند قیمت و برندهای محصولات مورد نیاز خود را به راحتی و با یک سرچ ساده در گوگل به دست اورند.

وب سایت های تخصصی فروش تجهیزات دندانپزشکی اکثر برندها و محصولات موجود در بازار را به خوبی به مشتریان خود معرفی می کنند و دندانپزشک با گذاشتن زمانی کوتاه و با بررسی محصولات موجود بر روی سایت به راحتی میتواند اطلاعات جامعی راجع به محصولات مورد نیاز خود به دست اورد و دیگر نیازی ندارد تا خود حضورا برای خرید به بازار مراجعه کند و تنها با یک تماس تلفنی می تواند سفارش خود را از سایت ثبت نماید و در بازه زمانی کم انها را تحویل بگیرد.

برخی از شرکتها زمانی که قصد وارد کردن جنسی را دارند از قبل انها را پیش فروش میکنند که این روش هم به نفع وارد کننده و هم خریدار است. این روش خرید با توجه به نوسانات دائمی دلار و افزایش قیمتها کمک میکند تا محصول را با قیمت مناسبتری خریداری کنند. البته این نوع روش خرید در کناربحث قیمت مساله ی زمانی دارد و ممکن از بین یک تا دوماه طول بکشد تا محصول به دست دندانپزشک برسد. مشکلات پیش بینی نشده در زمان واردات ممکن است تاخیر در ارسال را به وجود بیاورد.

این نوع روش خرید برای دندانپزشکانی مناسب است که عجله برای رسیدن محصول ندارند و می توانند تا یک ماه صبر کنند و یا محصول مشابه را دارند و از ان برای انجام کار خود استفاده می کنند تا زمانی که جنس جدید به دستشان برسد. در واقع نوسانات دلار در کنار اشفته کردن همه بازارها بازار تجهیزات دندانپزشکی را هم دچار نوسان کرده است و هم فروشندگان و هم خریداران به هیچ وجه از این شرایط راضی نیستند.

امید است تا در اینده شاهد ثبات قیمتها باشیم و دندانپزشک در هر زمان که بخواهد بتواند با خیال راحت فارق از نگرانی افزایش قیمتها خرید خود را نهایی کند. این شرایط واردات برخی از برندها را نیز از بین برده است و دیگر برخی ز برندهای خوب بازار صرفه اقتصادی برای واردات ندارند و افزایش قیمت انها بسیار بالا بوده که دیگر کمتر کسی به سمت خریدش می رود. ادامه روند موجود شرایط را هم برای وارد کننده و هم برای خریداران بسیار بد می کند وامید است تا راه حلی برای حل این مشکلات به وجود بیاید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

افزایش قیمت دلار و تاثیر ان بر واردات تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی از جمله دسته کالایی هستند که مستقیما با سلامت جامعه در ارتباطند و مشکلات به وجود امده در رابطه با تحریم ها و افزایش قیمت دلار بر روی این دسته از محصولات بسیار تاثیر گذاشته و این مساله ای بسیار خطرناک است. بالا رفتن هزینه های خرید تجهیزات دندانپزشکی مستقیما بر روی قیمت کارهای درمانی تاثیر گذار است و سلامت جامعه را به خطر می اندازد.در حال حاضر ا بالا بودن هزینه های درمان دندانپزشکی بسیاری از افراد از انجام این دسته از درمانها سرباز می زنند و اهمیتی به سلامت دهان و دندانهای خود نمی دهند.

در سالهای ابتدایی رشد ی سابقه دلار راهکار ارئه ارز دئلتی به این بخش ارائه شد که با گذشت چندین سال از این مساله شاهد ان هستیم که اختصاص ارز دولتی به این بخش چندان کارشا نبوده است و شاهد رشد بی سابقه تجهیزات با افزایش قیمت دلار هستیم. بخش اعظمی از بازار تجهیزات هم برندهای وارداتی تامین میکنند و برندهای داخلی هم که تولید می شود بخشی از قطعات انها وارداتی هستند و این دسته از محصولات هم با افزایش قیمت همراه هستند.

شرکت های وارد کننده تجهیزات دندانپزشکی سعی بر این دارند تا شرایط خرید را برای خریداران تا حد ممکن راحت تر کنند از این رو برای بسیاری از تجهیزات شرایط اقساطی در نظرگرفته اند ولی این روند هم تا یک جایی می تواند راهگشا باشد و با افزایش افسار گسیخته قیمتها تا یک جایی می توان این شرایط را برای خرید فراهم نمود

با افزایش قیمت دلار برای وارد کننده هم مقرون به صرفه نخواهد بود که جنس خود را بفروشد زیرا بعد از فروش ناچار به خرید با قیمت بالاتر خواهد بود از این رئو در این شرایط بسیاری از شرکتها مجبور می شوند تا فروش خود را ببندند و این مساله موجب نارضایتی از طرف خریداران خواهد شد. اینکه تا جا این روال مسموم و نادرست ادامه پیدا خواهد کرد را نمی توان پیشبینی نمود ولی این مساله کاملا مشخص و واضح است که باید سریعا اقداماتی در این راستا انجام شود تا این بحران حل شود.

تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی و تامین انها مساله بسیار مهمی است که باید برای ان راهکارهای اساسی را در نظرگرفت وگرنه با بحران های جدی روبه رو خواهیم بود. در حال حاضر با وضعیت به وجود امده شاهد وارد نشدن برخی از برندهای خوب و پرطرفدار در بازار هستیم و این مساله موجب نارضایتی بسیاری از دندانپزشکان و حتی وارد کنندگان را به وجود اورده است و در حال حاضر با هزینه خرید تجهیزات خارجی در گذشته الان باید برند داخلی خریداری شود و برندهای داخلی هم از نظر کیفیت و کارایی ضعیف تر از برندهای خارجی هستند.

این وضعیت ناسالم اقتصادی برای هیچ یک از افراد مورد قبول نیست و همه از شرایط موجود ناراضی هستند و راهکارهای ارائه شده برای حل این شرایط اصلا راهگشا نبوده و وضعیت بدتر از قبل شده است. امید است تا در اینده شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم و بازارها به ثبات برسند با اینروند قدرت خرید هر روز کمتر و کمتر می رود و شاهد فروپاشی اقتصادی خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()