نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تجهیزات دندانپزشکی و راه های کسب اطلاعات در این رابطه

تجهیزات دندانپزشکی دارای تنوع بسیار بالایی است و و اکثر محصولات موجود در بازار هم وارداتی هستند و تعدای برند داخلی نیز محصولاتی مانند یونیت و اتوکلاو را تولید می کنند. در زمینه تولید مواد دندانپزشکی نیز چند شرکت داخلی دست به تولید این دسته از مواد زده اند و سعی در تولید محصولات با کیفیت بالا را دارند و این مساله باعث شده تا در سالهای اخیر طرفداران زیادی را پیدا کنند.

کیفیت جزو مهمترین فاکتورهای یک دندانپزشک در زمان خرید ابزارها و مواد مورد نیاز است زیرا کیفیت این تجهیزات به طور مستقیم بر عملکرد دندانپزشک تاثیرگذار بوده .عدم کیفیت در ابزارها و مواد باعث می شود تا دندانپزشک نتواند کار خود را به خوبی انجام دهد و یا کارش از کیفیت خوبی برخوردار نباشد.

بعد از مساله کیفیت قیمت تجهیزات دندانپزشکی است که برای دندانپزشک اهمیت زیادی دارد. با توجه به شرایط به وجود امده در این روزها و نوسانات قیمت دلار و توام با ان افزایش قیمت کالاها و تجهیزات خرید محصولات خوب و با کیفیت کمی سخت شده از اینرو شرکتهای فروشنده با فراهم کردن شرایط اقساطی خرید را برای دندانپزشکان ساده تر کرده است و دندانپزشک تنها با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت می تواند در کمترین زمان محصول خود را دریافت کند و مابقی مبلغ را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت نماید.

این نوع روش خرید در سالهای اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و بسیاری از شرکتها سعی بر این دارند تا بر روی مبلغ اقساطی خود هم رقم زیادی نکشند. البته همه اینها راهکارهای کوتاه مدت و مسکنی است و ثبات باید در بازار و قیمتها به وجود بیاید تا دندانپزشکان بتوانند به راحتی خرید خود را نهایی کنند و بتوانند به راحتی و بدون دغدغه خرید داشته باشند.

تجهیزات دندانپزشکی و تنوع بالای محصولات موجود در این زمینه باعث شده تا جستجو در این حوزه سخت وزمانبر باشدبهترین راه برای شناخت محصولات و برندهای کالای مورد نظر گوگل است. دندانپزشکان با یک سرچ ساده در گوگل به راحتی می توانند به سایتهای تخصصی در این حوزه دسترسی پیدا کنند و محصولات را مورد ارزیابی قرار دهند و قیمتها و ویزگی ها را مورد مقایسه قرار دهند.

در خرید این محصولات به دست اوردن اطلاعات بسیار مهم و اساسی است و دندانپزشک باید با شناخت کامل دست به خرید محصول مورد نظر خود بزند و محصول مورد نیاز خود را انتخاب کند. با وجود سایتهای تخصصی در این حوزه کسب اطلاعات راجع به محصولات مورد نظر بسیار ساده تر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تجهیزات دندانپزشکی و و روش های خرید ان

خرید اقساطی تجهیزات دندانپزشکی یکی از بهترین روش های خرید در این روزهای پر نوسان قیمتها است. ما در کام طب سعی بر این داریم تا جای ممکن تجهیزات را به صورت شرایطی به دندانپزشکان عرضه کنیم. در اغلب شرایط با پرداخت مبلغی به عنوات پیش پداخت که نهایت این مبلغ نصف قیمت محصول است مابقی را به صورت چک های ماهیانه پرداخت می نمایند و این مساله در این روزهایی که هر روز و هرماه شاهد افزایش قیمتها هستیم راه حلی مناسب برای خرید است و کمک می کند تا هرچه زودتر اقدام به خرید نماییم.

برای تجهیزاتی مانند اتوکلاو در برخی از برندهای پرطرفدار و با کیفیت مانند یوروندا دندانپزشکان می توانند با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت دستگاه خود را جلوتر خریداری نمایند و تنها مساله این است که تحویل ان چند ماه زمان میبرد ولی این پیش خرید باعث می شود تا شامل افزایش قیمت نشوند و دستگاه خود را به همان قیمت قبل تحویل بگیرند.این روشی بوده که در این چند ماه اخیر با توجه به شرایط مورد استقبال دندانپزشکان قرار گرفته  و ترجیح برخی بر این بوده که کالایی را پیش خرید کنند تا بعدا بخواهند گرانتر انرا خریداری نمایند.

تجهیزات دندانپزشکی تنوع محصول بالایی دارند و تحقیق و بررسی در این این تعداد متنوع از برندها برای دندانپزشک سخت و زمان بر خواهد بود. بهترین روش در انتخاب محصولی در برندهای مختلف در ابتدا تعیین بودجه است. دندانپزشک باید این مساله را در نظر بگیرد که چه رقمی را می خواهد برای خرید دستگاه هزینه کند و این مساله تعداد برندها را محدود میکند و بعد از ان به سراغ ویژگی ها و کارایی هریک برود و با بررسی ساده در سایت های تخصصی در این حوزه به ویژگی های هریک از محصولات دسترسی پیدا کرد.

بعد از بررسی های اولیه برای کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی تر می توان با مشاوران تخصصی ما تماس بگیرین و اطلاعات خود را تکمیل نمایید و هر سوال و ابهامی راجع به موضوعی دارید از کارشناسان ما بپرسید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. شکل گیری سایتهای تخصصی در این حوزه کمک میکند تا شناخت و بررسی محصولات راحت تر شود و نیاز به صرف زمان زیاد در بازار وجود نداشته باشد.

نکته مهم در خرید تجهیزات دندانپزشکی داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است .دندانپزشکان باید به این نکته توجه داشته باشند تا از برندهایی خرید کنند که گارانتی و خدمات پس از فروش دارند و شرکت خدمات خوبی را در زمان خرابی ارائه می دهد و مشکل را در کمترین زمان ممکن برطرف می نمایند. برخی از برندها به صورت قاچاق وارد کشور می شوند و هیچ گونه گارانتی ندارند و در زمان خرید دندانپزشکان باید به این نکته توجه کنند که اگر گارانتی برایشان مهم است این برندها را خریداری نکنند.

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تجهیزات دندانپزشکی و معضلات واردات

واردات تجهیزات دندانپزشکی از مهمترین مسائلی است که افزایش قیمت دلار به شدت بر روی ان تاثیر گذاشته است. تجهیزات درمانی که مستقیما با سلامت مردم در رتباط هستند این روزها با نوسانات دلار به شدت شاهد افزایش قیمت محصولات درمانی هستیم و این مساله اصلا مطلوب نخواهد بود و باعث بروز مشکلات بسیار زیادی خواهد شد. در زمینه تجهیزات درمانی بسیاری از کالاهای موجود وارداتی هستند و تعداد کمی از این محصولات در داخل تولید می شوند و مساله ای که وجود دارد همین کالاهای تولید داخل برخی از اجزا وارداتی هستند.

در سالهای اخیر از معضلاتی که افزایش قیمت دلار به وجود اورده است عدم واردات برخی ز کالاهای خوب به کشور است. برخی از تجهیزاتی که طرفداران زیادی هم داشتند به علت افزایش قیمت بیش از حد دیگر وارد کشور نمی شوند و این مساله موجب نارضایتی بسیاری از دندانپزشکان شده است.

تولید کنندگان تجهیزات دندانپزشکی  در داخل ایران در این سالها سعی بر این دارند تا تولیدات داخلی را افزایش دهند و محصولات بیشتری را به تولید داخلی برساند و کیفیت تولیدات خود را بالا ببرند. با این وجود تولیدات داخل راه زیادی برای رسیدن به کیفیت برندهای مشابه خارجی را دارند . دستیابی به کیفیت خوب دور از انتظار نخواهد بود ولی نیاز به پشتکار و استفاده از نیروهای متبهر و متخصص دارد.

وضعیت موجود و کاهش میزان واردات باعث شده تا تقاضا برای برندهای خارجی بالا برود و برخی از کشورها قبل از اینکه جنسی را وارد کنند انرا پیش فروش می کنند و چندین ماه زمان میبرد تا به دست خریدار برسدو این مساله در اثر کاهش میزان واردات نسبت به تقاضا است که اجناس پرفروش وارداتی قبل از وارد شدن به فروش میرسند و دندانپزشک ترجیح میدهد تا زمان زیادی را منتظر بماند تا کالای خود را دریافت کند.

برای خرید تجهیزات دندانپزشکی بهترین روش این است که با جستجو در گوگل و دستیابی به سایت های تخصصی فروش در این حوزه می توان محصولات را همراه قیمت انها مشاهده نمود و در کمترین زمان ممکن خرید خود را نهایی کنید و به راحتی درب مطب و یا منزل تحویل بگیرید. خرید به این صورت برای دندانپزشکان بسیار ساده است و دیگر نیاز نیست تا زمان زیادی را صرف خرید حضوری نمایید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

سایتهای تخصصی فروش تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی موجود در بازار از دو نوع وارداتی و داخلی هستند. در سالهای گذشته بیشتر محصولات را کالاهای وارداتی تشکیل می دادند و تولید داخل چندان طرفدار نداشتن. با توجه به شرایط به وجود امده در این سالها و کاهش میزان واردات برندهای داخلی نیز در این سالها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و از نظر کیفیت و کارایی تولیدات در این سالها پیشرفت خوبی داشته است هرچند هنوز راه برای رسیدن به برندهای خوب دنیا وجود دارد.

بهترین روش برای خرید تجهیزاتی مانند اتوکلاو و یونیت خرید اقساطی است. شرکتهای فروشنده به صورت دوره ای بر روی محصولات خود فروش اقساطی می گذارد ا خریداران راحت تر بتوانند با وجود این شرایط با پرداخت مبلغ کمتر به عنوان پیش بقیه را به صورت ماهیانه پرداخت نماید.

با بررسی سایتهای فروش تجهیزات دندانپزشکی به راحتی میتوان از شرایط و اقساط تجهیزات مطلع شد و در زمان مناسب اقدام به خرید نمود. امروزه با وجود سایتهای تخصصی در این حوزه کار تحقیق و بررسی انواع تجهیزات بسیار ساده تر شده و دندانپزشکان به راحتی می توانند اطلاعات جامعی را در کمترین زمان به دست اورند

ما در کام طب سعی بر این داریم تا اطلاعات جامعی در رابطه با هر محصول را در داخل سایت برای کاربران قرار دهیم تا با مطالعه هریک از انها ابهامات و سوالاتشان برطرف شود و اگر نیاز به اطلاعات بیشتر هم دارند با تماس با مشاوران فروش ما اطلاعات جامع تری را به دست می اورند.

ما در سایت کام طب سعی بر این داریم تا قیمت تجهیزات دندانپزشکی را در سایت به روز نگه داریم تا خریداران بتوانند از قیمتها مطلع باشند ولی در روزهایی که دلار به شدت نوسان پیدا می کند این امر کمی دشوار است زیرا قیمتها هم دائما تغییر می کند و یا برخی شرکت های عرضه کننده فروش خود را می بندند و کلا بازار دچار التهاب می شود و بسیاری از دندانپزشکان در این شرایط اقدام به خرید می کنند.

بهترین زمان خرید زمانهایی است که قیمتها ثابت است و بازار دچار التهاب نیست در این زمانها بهتر است تا دندانپزشکان خرید خود را انجام دهند تا هم با افزایش قیمت روبه رو نشوند و هم خرید خود را بدون اضطراب انجام دهند. در واقع در زمانهایی که دلار با افزایش قیمت رو به رو است بازار دچار التهاب می شود و بساری از شرکتها تا ثابت نشدن قیمتها نمی توانند فروش داشته باشند بنابراین فروش خود را میبندند.

 

 

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

پیش خرید تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی تنوعی از محصولات را در بازار دارا می باشد. بخش اعظمی از این تجهیزات وارداتی هستند و چند برند داخلی نیز در سالهای گذشته اقدام به تولید این دسته از تجهیزات کرده اند. چند شرکت داخلی تجهیزاتی مانند یونیت و اتوکلاو را تولید می کنند که در چند سال اخیر با توجه به افزایش قیمت برندهای وارداتی استقبال خرید از برندهای خارجی بیشتر شده است. از نظر کیفی این برندهای داخلی در سالهای اخیر رشد مطلوبی داشته اند و امید می رود تا این روند رشد در سالهای اینده نیز ادامه داشته باشد.

دندانپزشک برای خرید تجهیزات مورد نیاز مطب خود نیاز دارد تا از بین برندهای موجود تحقیقاتی را داشته باشد و بهترین این برندها رو خریداری کند. خرید این محصولات در گذشته کار سخت و زمانبرتری بود ولی امروزه با فراهم امدن وب سایت های تخصصی در این حوزه این امکان را برای دندانپزشکان فراهم اورده اند تا بتوانند قیمت و برندهای محصولات مورد نیاز خود را به راحتی و با یک سرچ ساده در گوگل به دست اورند.

وب سایت های تخصصی فروش تجهیزات دندانپزشکی اکثر برندها و محصولات موجود در بازار را به خوبی به مشتریان خود معرفی می کنند و دندانپزشک با گذاشتن زمانی کوتاه و با بررسی محصولات موجود بر روی سایت به راحتی میتواند اطلاعات جامعی راجع به محصولات مورد نیاز خود به دست اورد و دیگر نیازی ندارد تا خود حضورا برای خرید به بازار مراجعه کند و تنها با یک تماس تلفنی می تواند سفارش خود را از سایت ثبت نماید و در بازه زمانی کم انها را تحویل بگیرد.

برخی از شرکتها زمانی که قصد وارد کردن جنسی را دارند از قبل انها را پیش فروش میکنند که این روش هم به نفع وارد کننده و هم خریدار است. این روش خرید با توجه به نوسانات دائمی دلار و افزایش قیمتها کمک میکند تا محصول را با قیمت مناسبتری خریداری کنند. البته این نوع روش خرید در کناربحث قیمت مساله ی زمانی دارد و ممکن از بین یک تا دوماه طول بکشد تا محصول به دست دندانپزشک برسد. مشکلات پیش بینی نشده در زمان واردات ممکن است تاخیر در ارسال را به وجود بیاورد.

این نوع روش خرید برای دندانپزشکانی مناسب است که عجله برای رسیدن محصول ندارند و می توانند تا یک ماه صبر کنند و یا محصول مشابه را دارند و از ان برای انجام کار خود استفاده می کنند تا زمانی که جنس جدید به دستشان برسد. در واقع نوسانات دلار در کنار اشفته کردن همه بازارها بازار تجهیزات دندانپزشکی را هم دچار نوسان کرده است و هم فروشندگان و هم خریداران به هیچ وجه از این شرایط راضی نیستند.

امید است تا در اینده شاهد ثبات قیمتها باشیم و دندانپزشک در هر زمان که بخواهد بتواند با خیال راحت فارق از نگرانی افزایش قیمتها خرید خود را نهایی کند. این شرایط واردات برخی از برندها را نیز از بین برده است و دیگر برخی ز برندهای خوب بازار صرفه اقتصادی برای واردات ندارند و افزایش قیمت انها بسیار بالا بوده که دیگر کمتر کسی به سمت خریدش می رود. ادامه روند موجود شرایط را هم برای وارد کننده و هم برای خریداران بسیار بد می کند وامید است تا راه حلی برای حل این مشکلات به وجود بیاید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

افزایش قیمت دلار و تاثیر ان بر واردات تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی از جمله دسته کالایی هستند که مستقیما با سلامت جامعه در ارتباطند و مشکلات به وجود امده در رابطه با تحریم ها و افزایش قیمت دلار بر روی این دسته از محصولات بسیار تاثیر گذاشته و این مساله ای بسیار خطرناک است. بالا رفتن هزینه های خرید تجهیزات دندانپزشکی مستقیما بر روی قیمت کارهای درمانی تاثیر گذار است و سلامت جامعه را به خطر می اندازد.در حال حاضر ا بالا بودن هزینه های درمان دندانپزشکی بسیاری از افراد از انجام این دسته از درمانها سرباز می زنند و اهمیتی به سلامت دهان و دندانهای خود نمی دهند.

در سالهای ابتدایی رشد ی سابقه دلار راهکار ارئه ارز دئلتی به این بخش ارائه شد که با گذشت چندین سال از این مساله شاهد ان هستیم که اختصاص ارز دولتی به این بخش چندان کارشا نبوده است و شاهد رشد بی سابقه تجهیزات با افزایش قیمت دلار هستیم. بخش اعظمی از بازار تجهیزات هم برندهای وارداتی تامین میکنند و برندهای داخلی هم که تولید می شود بخشی از قطعات انها وارداتی هستند و این دسته از محصولات هم با افزایش قیمت همراه هستند.

شرکت های وارد کننده تجهیزات دندانپزشکی سعی بر این دارند تا شرایط خرید را برای خریداران تا حد ممکن راحت تر کنند از این رو برای بسیاری از تجهیزات شرایط اقساطی در نظرگرفته اند ولی این روند هم تا یک جایی می تواند راهگشا باشد و با افزایش افسار گسیخته قیمتها تا یک جایی می توان این شرایط را برای خرید فراهم نمود

با افزایش قیمت دلار برای وارد کننده هم مقرون به صرفه نخواهد بود که جنس خود را بفروشد زیرا بعد از فروش ناچار به خرید با قیمت بالاتر خواهد بود از این رئو در این شرایط بسیاری از شرکتها مجبور می شوند تا فروش خود را ببندند و این مساله موجب نارضایتی از طرف خریداران خواهد شد. اینکه تا جا این روال مسموم و نادرست ادامه پیدا خواهد کرد را نمی توان پیشبینی نمود ولی این مساله کاملا مشخص و واضح است که باید سریعا اقداماتی در این راستا انجام شود تا این بحران حل شود.

تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی و تامین انها مساله بسیار مهمی است که باید برای ان راهکارهای اساسی را در نظرگرفت وگرنه با بحران های جدی روبه رو خواهیم بود. در حال حاضر با وضعیت به وجود امده شاهد وارد نشدن برخی از برندهای خوب و پرطرفدار در بازار هستیم و این مساله موجب نارضایتی بسیاری از دندانپزشکان و حتی وارد کنندگان را به وجود اورده است و در حال حاضر با هزینه خرید تجهیزات خارجی در گذشته الان باید برند داخلی خریداری شود و برندهای داخلی هم از نظر کیفیت و کارایی ضعیف تر از برندهای خارجی هستند.

این وضعیت ناسالم اقتصادی برای هیچ یک از افراد مورد قبول نیست و همه از شرایط موجود ناراضی هستند و راهکارهای ارائه شده برای حل این شرایط اصلا راهگشا نبوده و وضعیت بدتر از قبل شده است. امید است تا در اینده شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم و بازارها به ثبات برسند با اینروند قدرت خرید هر روز کمتر و کمتر می رود و شاهد فروپاشی اقتصادی خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

وضعیت واردات و تولیدات تجهیزات دندانپزشکی

بخش اعظمی از تجهیزات دندانپزشکی موجود در بازار از کشورهای دیگر وارد می شوند و مساله دلار و نوسانات ان به شدت بر روی قیمت این محصولات تاثیر گذار بوده است و این مساله مانع واردات برخی از تجهیزات دیگر در بازار شده است زیرا قیمت تمام شده بسیار بالا بوده و اصلا مقرون به صرفه نمی باشد. در ابتدای این وضع دولت برای جلوگیری از تاثیر قیمت ارز بر روی این تجهیزات ارز دولتی به تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی اختصاص داد ولی این مساله تاثیر چندانی بر وضعیت نداشته و این تجهیزات مانند سایر کالاها با افزایش قیمت زیادی روبه رو بوده اند.

بازار داخلی نیز در این سالها نتوانسته پاسخگوی همه نیازهای دندانپزشکان در همه تجهیزات باشد .تولید کنندگان داخلی بیشتر در بخش تولید مواد فعالیت داشته اند و برندهای خوب و با کیفیتی از مواد را در این سالها روانه بازار کرده اند. در زمینه تولید تجهیزات نیز محصولات با کیفیتی در بازار وجود  دارد ولی در مقایسه با برندهای خارجی این محصولات نیاز

در واقع در اقتصاد سالم که تولید هر کالایی از جمله تجهیزات دندانپزشکی برای تولید کننده مقرون به صرفه تر است تا واردات ان بستر تولید و پیشرفت فراهم میشود ولی در ایران عکس این قضیه اتفاق می افتد و همیشه تولید برای تولید کننده هزینه های هنگفتی را به دنبال دارد و مالیات های سرسام اور فرد منصرف از تولید می کند و بیشتر افراد تمایل دارند تا سرمایه های خود را به بخش واردات ببرند و این مساله تولید را کاهش یمی دهد.

در هر صنعتی بیشتر تمایل سرمایه داران به واردات محصولات است تا تولید انها. راه سخت و دشوار تولید در ایران همیشه تمایل به سرمایه گذاری در این بخش را کاهش می دهد و در شرایط نابه سامان کنونی ضعف در این بخش به خوبی احساس می شود.

تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی از جمله کالاهای مهم و حیاتی هستند که مستقیما با سلامت افراد جامعه در ارتباط هستند و شرایط موجود مشکلات جدی را برای سلامت جامعه به وجود خواهد اورد. در واقع با افزایش قیمت این تجهیزات دندانپزشک مجبور به خرید بالاتر انهاست و از طرف دیگر مجبور به افزایش تعرفه درمان خواهد بود و در این شرایط هم  هزینه های درمان برای اکثر مردم سخت است و این مساله سلامت جامعه را دچار مشکل می کند.

نمی توان گفت که چقدر می توان به اصلاح این شرایط امید داشت ولی تنها مساله ای که روشن است نیاز به اصلاح وضعیت موجود است. با این روند رو به رشد قیمتها قطعا با مشکلات جدی رو به رو خواهیم بود و باید چاره ای اساسی برای این وضعیت اندیشیده شود.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

پیش خرید تجهیزات دندانپزشکی مزایا و معایب ان

تجهیزات دندانپزشکی متنوعی در بازار وجود دارد و دندانپزشک برای خرید انها نیاز به تحقیق و بررسی دارد تا بهترین برندها را انتخاب و برای مطب خود تهیه نماید. در زمان تجهیز مطب دندانپزشک باید به این نکته توجه داشته باشد که زمان اماده سازی برخی از تجهیزات مانند اتوکلاو و یا یونیت میانگین بین 2 هفته تا یک ماه است و اگر قصد افتتاح مطب در زمان خاصی را دارند باید حتما این نکته را مورد توجه قرار دهند.

برخی از شرکت های فروشنده تجهیزات قبل از وارد کردن تجهیزات خود را پیش فروش می کنند و این امر کمک می کند تا دندانپزشکان بتوانند در این شرایط نابه سامان که هر روز تجهیزات در حال افزایش قیمت هستند جنس خود را سریعتر خریداری نمایند و دیگر نگان افزایش قیمت ان نباشند. این نوع خرید تجهیزات در کنار مزیتی که دارد معایبی هم دارد و ان دیرکرد در تحویل است .در برخی مواقع کارهای ترخیص و واردات ممکن است دچار مشکل شود و بازه انتظار برای تحویل سفارش طولانی تر شود.

اگر بازه زمانی برای دندانپزشک مهم باشد بهتر است از برندهای تجهیزات دندانپزشکی موجود در بازار خریداری شود تا در زمان مشخص تحویل گرفته شود و اگر دندانپزشک ترجیحش پیش خرید برندهای وارداتی است باید ریسک تاخیر در تحویل را هم بپذیرد زیرا در مراحل واردات وترخیص کالا وقوع اتفاق های پیش بینی نشده زیاد است و خود فروشنده هم با این همه سال تجربه واردات نمی تواند انها را پیش بینی کند.

نکته مهم دیگر در زمان تحویل این است که اگر قصد خرید تجهیزات را دارید بهتر است به ماه های پایانی سال موکول نکنید. در ماه های پایانی حجم سفارشات بالا می رود و معمولا زمان تحویل نسبت به ماه های دیگر سال کمی افزایش پیدا می کند از این رو بهتر است اگر قصد خرید دارید هرچه سریعتر انجام دهید تا در بازه زمانی کمتری انرا دریافت نمایید. البته این مساله برای همه تجهیزات نیست و تجهیزاتی بزرگتر مانند اتوکلاو و یونیت معمولا شامل این مسائل می شوند.

ما در شرکت کام طب سعی بر این داریم تا تحویل تجهیزات دندانپزشکی را در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد و دندانپزشکان در بازه بسیار کمی تجهیزات مورد نظر خود را تحویل بگیرد. خرید تجهیزات مرحله مهم و زمانبری برای دندانپزشک است و بهتر است در این راه از مشاوره تخصصی مشاوران فروش در این حوزه کمک بگیرد تا بتواند خرید خوبی داشته باشد. در زمان خرید بهتر است با توجه به بودجه ای که مد نظر گرفته شده و کیفیتی که خواهان ان هستید با استفاده از مشاوران فروش شرکتها بهترین برند موجود در بازار را انتخاب کنید و در زمان خرید حتما به داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش کالا توجه نمایید.

با یک سرچ ساده در گوگل می توانید شرکت های فعال در این حوزه را پیدا کرده و در رابطه با محصولاتی که قصد خرید انها را دارید از انها مشاوره دریافت نمایید. امروزه ثبت سفارش اینترنتی بسیار مورد استقبال دندانپزشکان قرار گرفته است و از طریق این سایتها می توان ثبت سفارش کرده و در کمترین زمان کالای مورد نظر را تحویل بگیرید و دیگر نیاز نباشد تا حضورا به بازار مراجعه نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

کیفیت تجهیزات دندانپزشکی موجود در بازار

دندانپزشکان برای تجهیز مطب خود با حساسیت و دقت زیادی در ابتدا شروع به تحقیق و بررسی برندهای متنوع تجهیزات دندانپزشکی   می کنند و با توجه به بودجه و موجودی خود بهترین برندهای موجود را انتخاب و خریداری می نمایند. شرایط اقساطی برای دندانپزشکان بسیار مفید و کارامد است مخصوصا برای خرید تجهیزات بزرگ و گرون تر مانند اتوکلاو و یونیت. این مساله بسیار حائز اهمیت است و دنداننپزشکان نیز از این نوع خرید اقساطی استقبال ویژه ای می کنند.

شرایط خرید اقساطی تجهیزات بر روی برندها و محصولات مختلف متفاوت است و با توجه به نوع دستگاه و برند ان تغییر می کند. در واقع در این شرایط که هر لحظه شاهد افزایش قیمت همه کالا هستیم خرید اقساطی یکی از بهترین روش های خرید است و حتی اگر دندانپزشکی قصد راه اندازی مطب در چند ماه اینده را دارد بهتر است تا این خرید را به تعویق نیاندازد و خرید خود را زودتر انجام دهد تا هم از شرایط اقساطی موجود استفاده کند و هم متحمل افزایش قیمت نشود.

تجهیزات دندانپزشکی از مهمترین محصولات موجود در بازار هستند وعملکرد انها مستقیما بر روی سلامت افراد تاثیر می گذارد. در واقع هرچقدر هم که دندانپزشک در کار خود تبحر داشته باشد کیفیت تجهیزات مستقیما برروی کار دندانپزشک تاثیر می گذارد و درمان بیماران را تحت تاثیر قرار می دهد. تجهیزاتی که در بازار موجود هستند و به صورت قانونی وارد شده اند از کیفیت و استانداردهای کافی برخوردار هستند.

کیفیت در رابطه با تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی حرف اول را میزند و وارد کنندگان محصولاتی را وارد می کنند که استانداردهای بین المللی را داشته باشند محصولات تولیدی در داخل کشور نیز در این سالها سعی بر بالا بردن کیفیت خود داشته اند تا محصولاتی که به بازار عرضه می کنند با مشابه های خارجی رقابت کند و کیفیتش حفظ شود. با افزایش قیمت دلار و به همراه ان افزایش قیمت برندهای وارداتی برندهای داخلی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و انتظار می رود تا این برندهای داخلی کیفیت خود را افزایش دهند.

نوسانات قیمت ارز نابه سامانی های شدیدی در همه بازارها به وجود اورده و بازار تجهیزات دندانپزشکی هم از این مساله مستثنی نبوده و شاهد این هستیم که امروزه برخی برندهای خوب و با کیفیتی که در گذشته وارد می شدند امروزه به دلیل این نوسانات شدید دیگر وارد بازار نمی شوند و مشابهی از نظر مکیفیت و کارایی برای این برندها وجود ندارد و این مخساله ای قابل تامل و تاسف است.

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی , تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی و معضلات واردات ان در نوسانات دلار

با افزایش قیمت دلار در این روزها شاهد افزایش قیمت در تجهیزات دندانپزشکی   و تجهیزات پزشکی هستیم.اغلب این تجهیزات وارداتی هستند و افزایش قیمت دلار بر روی قیمت تمام شده انها تاثیر می گذارد و حتی واردات برخی از محصولات را دچار مشکل میکنند زیرا با این افزایش قیمت واردات برخی از محصولات دیگر مقرون به صرفه نخواهد بود و قیمت تمام شده ان در بازار بسیار بالا رفته و برای خرید استقبال چندانی از ان نخواهد شد.

نوسانات قیمت ارز و افزایش قیمت تجهیزات دندانپزشکی معظل بسیار بزرگی است که باید برای ان راهکارهایی را در نظر گرفت در این چند سال اخیر بازار تجهیزات واردات برخی از برندهای خوب و با کیفیت را از دست داده و در واقع با این روند کیفیت محصولات روبه کاهش است .کیفیت کم می شود تا قیمت تمام شده مناسب بازار باشد.

برخی از برندهای تجهیزات دندانپزشکی    مانند یونیت دندانپزشکی با این مشکل مواجه شده اند که دیگر وارد کشور نمی شوند زیرا قیمت تمام شده انها بسیار بالاست و دیگر جزو گزینه های خرید برای دندانپزشک به حساب نمی اید و بسیاری از دندانپزشکان به سمت خرید برندهای داخلی رفته اند که خوب در حال حاضر از نظر کیفیت مطلوب هستند ولی از مشابه های خارجی خود چند پله پایین تر هستند و قیمت تمام شده انها در حال حاضر با قیمت قدیم برندهای خارجی برابری میکند.

در واقع این تجهیزات چون مستقیم بر روی سلامت جامعه تاثیر گذارند باید برای واردات و مشکل افزایش قیمت ان فکرهای اساسی کرد وگرنه در اینده با معظلات جدی در این زمینه روبه رو خواهیم بود. وضعیت حال حاضر و نابه سامانی در بازار وافزایش روز به روز قیمتها موجب شده تا اغلب دندانپزشکان تمایلی به ادامه فعالیت در داخل کشور نداشته باشند و برای ادامه کار به کشورهای صنعتی مهاجرت می کنند.

در این شرایط شرکت های عرضه کننده تجهیزات دندانپزشکی   برای تجهیزاتی مانند یونیت و اتوکلاو شرایط ویژه فروش را در نظر گرفته اند تا دندانپزشکان با استفاده از این شرایط راحت تر خرید کنند .  خرید اقساطی راهی مفید برای خرید تجهیزات است مطب است با یک سرچ ساده در گوگل می توان به سایتهای تخصصی در این حوزه  دسترسی پیدا کرد و از قیمت و شرایط اقساطی تجهیزات اطلاعات جامعی به دست اورد.

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

راه تشخیص تجهیزات دندانپزشکی اصل از قاچاق

در همه مقالات گذشته به بررسی و نحوه خرید انواع تجهیزات دندانپزشکی   پرداختیم و مزیت های خرید انلاین را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله قصد داریم تا راه های تشخیص تجهیزات اصل را از تجهیزات تقبلی مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان اگر قصد خرید تجهیزات دندانپزشکی دارید با اگاهی کامل خرید خود را انجام دهید و نگران تقلبی بودن جنس خود نباشید

در بازار اکثر کالاهای موجود اصل و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند ولی قطعا کالاهای قاچاق و غیر اصل نیز در بازار وجود دارند که از نظر کیفیت و کارایی ضعیف هستند و گارانتی ندارند و اگر دچار خرابی و یا مشکلی شود درست کردن ان بسیار مشکل خواهد بود . خرید تجهیزات اصل و دارای گارانتی این اطمینان را ایجاد می کند که اگر دستگاه هم دچار خرابی شود شرکت تعمیرات را در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

در واقع فروش تجهیزات دندانپزشکی    یک طرف پشتیبانی بعد از ان است که از اهمیت بالایی برخوردار است در واقع شرکتی که تجهیزات را وارد و یا تولید می کند باید پشتیبانی خوبی بعد از فروش به خریداران ارائه دهد و اغلب تجهیزات موجود در بازار گارانتی و خدمات پس ازفروش خوبی دارند و هر زمان دندانپزشک نیاز داشته باشد می توانند با شرکت تماس بگیرد و اگر گارانتی به اتمام نرسیده باشد می توانند از خدمات تعمیر بدون پرداخت هزینه استفاده نماید ولی اگر گارانتی به اتمام رسیده باشد با پرداخت هزینه تعمیر شرکت در کمترین زمان ممکن دستگاه را تعمیر کرده و برای دندانپزشک ارسال می کنند.

خرید تجهیزات برای دندانپزشکان پروسه حساسی است که با اگاهی و شناخت نسبت به تجهیزات موجود در بازار این پروسه راحت تر و سریع تر خواهد بود. ما در شرکت کام طب سعی بر این داریم تا با معرفی محصولات موجود در بازار در شناخت تجهیزات دندانپزشکان عزیز را یاری کنیم و شما عزیزان می توانید با تماس با هریک از مشاوران خرید ما اطلاعات جامع و کاملی نسبت به برندهای موجود در بازار به همراه قیمت انها به دست اورید و نگرانی از جهت عدم شناخت تجهیزات در زمان خرید نداشته باشید.

در این سالها با توجه به شرایط به وجود امده واردات برخی از برندهای تجهیزات دندانپزشکی   به کل منتفی شده است و مشاهده می کنیم که این تجهیزات که بعضا طرفداران زیادی هم داشته اند دیگر وارد کشور نمی شوند و دلیل اصلی ان هم قیمت بالای تمام شده برای این تجهیزات است که این موضوع جای تاسف بسیاری دارد. در واقع با هزینه ای که امروزه پرداخت می شود برای خرید اتوکلاو ایرانی د رواقع با کمتر از ان در سالهای گذشته اتوکلاو ایتالیایی خریداری می شد و این روند رو به عقب جای تاسف بسیار دارد.

 

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

راه تشخیص تجهیزات دندانپزشکی اصل از قاچاق

امروزه خرید تجهیزات دندانپزشکی   نسبت به گذشته کار ساده تر و راحت تری شده است و دندانپزشکان با یک سرچ ساده می توانند  به منبعی از اطلاعات راجع به هرکدام از تجهیزاتی که قصد خرید انرا دارند دست پیدا کنند. در واقع در ابتدای کار نیاز نیست تا حضوری وقت در بازار بگذارند تا با برندهای موجود اشنا شوند با وجود سایت های تخصصی در این حوزه این مرحله از خرید حذف می شود و سرعت در انتخاب بالا می رود مخصوصا برای دند انپزشکانی که قصد خرید تمامی تجهیزات مطب را دارند.

دندانپزشکانی که قصد تجهیز مطب خود را دارند  باید زمان زیادی را صرف انتخاب بین برندهای موجود در بازار کنند. در این بین باید مراقب باشند که محصولاتی که خریداری می کنند قاچاق نباشد و از راه های قانونی وارد شده و به فروش میرسد و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز هستند. به دست اوردن همه این اطلاعات نیازمند مشاوره با کارشناسان خبره در این حوزه می باشد  و  دندانپزشکان از طریق سیک سرچ ساده میتوانند به اطلاعات شرکت های فروشنده دست پیدا کنند و از مشاوره کارشناسان انها برای خرید استفاده نمایند.

علاوه بر  تجهیزات دندانپزشکی    مواد دندانپزشکی نیز در سایت های تخصصی دراین حوزه به فروش می رسد  و دندانپزشکان برای خرید کوچکترین مواد مصرفی مورد نیاز خود نیز می توانند از طریق این سایتها اقدام نمایند. در واقع تنها با یک تماس تلفنی هم می توان از مشاوره کارشناسان در این حوزه استفاده نمود و هم می توان خرید خوب و اگاهانه ای داشت و دیگر نیاز به حضور و ذاشتن زمان در بازار نخواهید داشت.

دندانپزشکان باید توجه داشته باشند که خریدی که انجام می دهند از شرکت های معتبر در این حوزه باشد و کالایی که هریداری می کنند از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری برخوردار است. برخی از کالاهای قاچاق موجود در بازار به قیمت مناسب تری عرضه ی شوند ولی گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند و اگر مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید تعمیر ان برای دندانپزشک بسیار مساله ساز خواهد شد.

اغلب تجهیزات دندانپزشکی    موجود در بازار به صورت قانونی وارد شده اند و گارانتی دارند و در زمان خرید نیز شما عزیزان می توانید گارانتی محصول را از فروشنده در خواست نمایید . بعد  از خرید تجهیزات مورد نظر  گارانتی برای شما فعال می شود   و اغلب تجهیزات موجود بین یکسال تا 18 ماه گارنتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارند و هر زمان که به مشکلی برخوردید می توانید با شرکت تماس بگیرین و از گارانتی و خدمات پس از ف5روش دستگاه خود استفاده نمایید.

در حال حاضر تعداد کالاهای قاچاق و بدون گارانتی در بازار به حداقل میزان خود رسیده است و باتوجه به نظارت های صورت گرفته تعداد انها در بازار بسیار کم شده است ولی بازهم به طور کامل از بین نرفته است و دندانپزشکباید در زمان خرید اگاه باشد و از هر برند متفرقه ای که قیمت مناسبی دارد خرید نکنند. این مساله بسیار حائز اهمیت است و دندانپزشک باید به ان توجه ویژه داشته باشد. البته برخی از برندهای موجود در بازا رکه بسیار شناخته شده نیز هستند از ابتدا گارانتی نداشتند مانند کوکسو .

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

روش کارامد برای خرید تجهیزات دندانپزشکی

کیفیت تجهیزات دندانپزشکی    برای همه دندانپزشکان از اهمیت بالایی برخوردار است فلذا در زمان خرید این تجهیزات بررسی های لازم را به خوبی انجام می دهند تا با کیفیت ترین محصول موجود در بازار را خریداری نمایند. کسب اطلاعات جامع و کامل در  رابطه با محصولات موجود در بازار د رگذشته کار بسیار سخت و دشواری بود ولی امروزه تنها با یک سرچ ساده در گوگل دندانپزشک میتواند اطلاعات جامعی راجع به محصولات به دست بیاورد و انها را از نظر کیفیت و کارایی مقایسه نماید.

کسب اطلاعات جامع راجع به برندهای متنوعی که در بازار موجود است  کمک شایانی به دندانپزشک در زمان خرید می کند و باعث می شود با توجه به نیاز خود دستگاه کارامد و مفیدی را خریداری کند. شرکت های فعال در فروش تجهیزات کارشناسان خبره و متخصصی دارند که دندانپزشکان می توانند از مشاوره انها در زمان خرید استفاده نمایند و تنها با یک تماس تلفنی این اطلاعات را کسب نمایند.

تجهیزات دندانپزشکی    در حال حاضر در بازار داخلی با تنوع زیادی روبرو هستند  انواع یوینت های داخلی و خارجی .انواع اتوکلاوها و سایر تجهیزات  به قدری متنوع هستند که در زمان خرید دندانپزشک را دچار سردرگمی می کنند در ادامه این مقاله قصد داریم روشی را برا خرید بهترین تجهیزات به شما ارائه دهیم:

1-      در ابتدا بودجه خود را درنظر بگیرید و مطلع باشید که می خواهید تا چه میزان برای خرید تجهیزات هزینه کنید

2-      قصد خرید از برندهای داخلی دارید و یا خارجی

3-      با جستجو در سایت های تخصصی در این حوزه می توانید اطلاعات خوبی راجع به محصولات و قیمت انها به دست اورید

4-      در نهایت در تماس تلفنی با کارشناسان متخصص می توانید هرگونه شبحه و یا سوالی راجع به محصولی دارید را برطرف نمایید و با خیال راحت خرید خود را نهایی کنید.

تجهیزات دندانپزشکی    موجود در بازار در حال حاضر از برندهای قدیمی و شناخته شده هستند و برخی برندهایی که قبلا وارد می شدند در حال حاضر به دلیل تحریم و قیمت تمام شده بالا در ین سالها وارد نمی شوند و برندهای جدیدی هم در حال حاضر وارد کشور نمیشود و این روند معیوب تا کی ادامه پیدا میکند برای همه جای سوال دارد.

برندهای داخلی هم در این سالها علاوه بر پیشرفت های زیادی که داشتند نتوانسته اند مانند برندهای خارجی وارد شده نیاز مشتری هارو به خوبی برطرف نمایند ولی بخشی از بار به دلیل بالا بودن غیر منطقی برخی از برندهای خارجی ناچار به خرید تجهیزات داخلی هستند .این مساله باید در این سالها باعث ارتقا و پیشرفت هرچه بیشتر برندهای داخلی شود تا بتوانند به رقابت با مشابه های خارجی بپردازند.

ولی مساله ی مهمی که وجود دارد این است عدم واردات بازار رقابتی به وجود نمی اورد و زمانی که بازار به انحصار محصولات داخل در بیاید دیگ خبری از پیشرفت و ارتقا نخواهد بود چون دیگر گزینه ای برای خرید وجود ندارد که رقابتی وجود داشته باشد.

 



:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی،تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت چه ویژگی های دارد ؟

با سلام خدمت شما دوستان گرامی امروز با طرح پرسشی اساسی در خدمت شما هستیم با عنوان تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت چه ویژگی های دارد و سعی میکنیم در حد مقدورات پاسخ این سوال را برای شرح دهیم پس با ما همراه باشید تا به بررسی همه مواردی که به ما در هنگام خرید کمک  میکند پردازیم .

ما در این مطلب سعی می کنیم تا همه مواردی را که در بازار تجهیزات ایران بیشتر باید مد نظر قرار داد و در هنگام خرید مورد توجه می باشد را به صورت تیتر وار با شرح مختصر بررسی کنیم

اولین موردی که می تواند به ما نشان دهد که برای خرید تجهیزات دندانپزشکی اعم از هر نوع محصولی که مد نظر ما باشد از یونیت گرفته تا اتوکلاو ، رادیوگرافی  ، RVG ، فسفرپلیت و و و از نظر کیفیت رتبه قابل قبولی دارد این است که این محصول توسط دیگر همکاران مورد استفاده قرار گرفته باشد و رضایت اکثر آنها را از لحاظ نوع عمکرد در دراز مدت جلب نموده باشد.

اما چطور میتوان به این داده ها دسترسی داشت ؟

برای دسترسی به این قبیل داده از دو روش سنتی و مدرن می توان استفاده کرد در گذشته روش سنتی تنها روش برای پاسخ مابود که با تماس با همکاران نزدیک و مطرح کردن پرسش که من می خوام فلان دستگاه را بخرم آیا شما از آن استفاده کرده اید یا خیر می خواستیم به جواب برسیم ، این روش یک ایراد بزرگ دارد اونم اینه که جامعه آماری ما برای رسیدن به پاسخ بسیار محدود است و هر شخص از دیدگاه خودش و نوع انتظاراتی که از محصول مورد نظر دارد به سوال پاسخ میدهد به طور مثال اگر بخواهیم یک ساکشن جراحی خرید کنیم و تعداد بیماران شخصی که ما از او در این خصوص مشورت می گیریم با تعداد بیماران ما همخوانی نداشته باشد یعنی اگر بیماران او را 10 فرض کنیم و بیماران ما 20 باشد ، ساکشن مورد نظر شاید برای او کاملا راضی کننده و برای ما کارایی لازم را نداشته باشد .

روش ارزیابی مدرن

اما در روش مدرن می توانیم به سایتی مانند تجهیزات دندانپزشکی کام طب مراجعه کنیم و بازخورد محصول مورد نظر خودمون رو که در پایین تصویر محصول توسط دندانپزشکان زیادی طی مدت طولانی ثبت شده است و همچنین نظر کارشناسان خبره این حوزه ثبت شده است را مد نظر قرار دهیم .

در حال حاضر طی اطلاعی که از سایت کام طب داریم این نوع اطلاعات بر خلاف دیگر سایت ها بی واسطه و کاملا بی طرافانه از طریق سیستم پشتیبانی و فروش این شرکت جمع آوری می شود و برای هر محصول به صورت جداگانه با برسی ایتم هایی از قبیل : کاربری آسان ، طراحی و زیبایی ظاهری ، کیفیت ساخت ، ارزش خرید به نسبت قیمت و ... در معرض دید دندانپزشکان گرامی قرار می گیرد که می تواند در هنگام خرید کمک بسیار خوبی در جهت انتخاب درست انجام دهد.

 

برای این که این مقاله طولانی نشود در مطالب بعدی به بررسی دیگر شاخص ها خواهیم پرداخت

به امید موفقیت روز افزون همه شما همراهان گرامی تا بعد .

 

 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

نحوه استریل تجهیزات دندانپزشکی

در این مقاله قصد داریم به نحوه استریل تجهیزات دندانپزشکی    در مطب بپردازیم و اهمیت این قضیه را مورد بررسی قرار دهیم. از انجایی که کار دندانپزشکی کار بسیار حساسی است و امکان انتقال بیماریهای عفونی در این مراکز بسیار زیاد است از اینرو استریل محیط و تجهیزات یکی از مهمترین مسائلی است که باید به ان اهمیت داده شود.

دندانپزشک اولین چیزی که برای استریل تجهیزات خود خریداری می کند اتوکلاو دندانپزشکی است. از این دستگاه برای استریل تجهیزات قابل اتوکلاو در مطب استفاده می شود و با این روش خطر انتقال بیماریهای عفونی به صفر می رسد. مورد بعد استریل محیط است که باید دائما کف و یونیت دندانپزشکی توسط دستیار دندانپزشک استریل شود تا باعث انتقال بیماری از فردی به فرد دیگر نشود.

دندانپزشک باید توجه داشته باشد تا تجهیزات دندانپزشکی    قابل اتوکلاو کردن را در داخل دستگاه قرار دهد و از مواد ضدعفونی کننده برای تمیز کردن این تجهیزات استفاده نکند. در واقع این تجهیزات حتما باید توسط دستگاه اتوکلاو استریل شوند و مواد ضدعفونی کننده از بین برنده میکروب ها و عفونت های روی این تجهیزات نخواهد بود.

در واقع استریل بودن تجهیزات به قدری مهم است که دندانپزشکان برای راه اندازی مطب خود خرید اتوکلاو را در اولویت قرار می دهند .بیمارانی هم که به این مراکز مراجعه می کنند باید توجه داشته باشند که تجهیزاتی که برای انها استفاده می شود کاملا استریل باشند و از پک های مخصوص باز شوند.

در واقع تجهیزات دندانپزشکی    می توانند منتقل کننده بیمارهای عفونی باشند اگر استریل نشده باشند. در گذشته با نبود اتوکلاو و استریل کردن تجهیزات با مواد ضدعفونی کننده احتمال انتقال بیماریهای عفونی در بیمارانی که به دندانپزشک مراجعه می کردند بسیار زیاد بود ولی امروزه این مساله به حداقل میزان خود رسیده و با مراکزی که از اتوکلاو استفاده نمی کنند به شدت برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است که در ایام کرونا همیشه به مراکزی مراجعه کنید که نکات بهداشتی را در سطح بالا رعایت می کنند تا مبادا به جای برطرف شدن مشکلتان مورد جدید به وجود بیاید.

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

خرید اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی بری دندانپزشکان فعال در سراسر ایران

فروش اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی    در گذشته امری غیر قابل تصور به نظر میرسید و از این رو سایت های فعالی در این حوزه وجود نداشتند و دندانپزشکان خود شخصا برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود به بازار تجهیزات مراجعه می کردند. این پروسه خرید طولانی و خسته کننده بود و بعضا کالایی هم خریداری می شد که کیفیت خوبی نداشت.

با راه اندازی سایت های تخصصی در این حوزه این مشکل تا حد زیادی برطرف شد و امروزه بیشتر دندانپزشکان تمایل به خرید از این سایت ها را دارند تا خود شخصا به بازار بروند و خرید کنند. در واقع زمان خرید از طریق این سایتها به حداقل میزان ممکن می رسد و اطلاعاتی که راجع به محصولات می توان به دست اورد بسیار جامع تر و کاملتر خواهد بود.

کام طب مرجع جامع تجهیزات دندانپزشکی    و مواد دندانپزشکی است که از سال 94 فعالیت خود را اغاز نموده و با راه اندازی سایتی جامع از متنوع ترین محصولات موجود در بازار کار را برای دندانپزشکان بسیار ساده کرده است. در واقع از طریق این سایت میتوان به موجود بودن کالاهای موجوددر بازار دسترسی پیدا کرد و قیمت انها را نیز به روز شده مشاهده نمایند. البته در این سالها به قدری نوسانات قیمت زیاد بوده و در برخی روزها امکان به روز کردن قیمت وجود نداشت.

با این حال راه اندازی این سایت های تخصصی در این حوزه بسیار کارامد بوده و روند خرید را برای دندانپزشکان بسیار ساده کرده است. اطلاعات جامعی را امروزه میتوان از طریق سایتهای تخصصی د راین حوزه به دست اورد. هر محصولی را که دندانپزشک نیاز داشته باشد با یک سرچ ساده در گوگل می تواند به قیمت و مشخصات ان دسترسی پیدا کند.

کام طب علاوه بر راه اندازی سایت تخصصی فروش تجهیزات دندانپزشکی    در اینستاگرام خود نیز به صورت فعال قیمتها و شرایط فروش اقساطی را قرار می دهد . در پیج اینستا گرام دندانپزشکان می توانند از قیمتهای به روز تجهیزات اطلاع کسب کنند و شریط ویژه اقساطی را نیز بدانند و از این فرصتها برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود استفاده کنند. در واقع ما از هر بستری در فضای مجازی استفاده کرده ایم تا اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار دندانپزشکان قرار دهیم و خرید را برای انها ساده تر کنیم.

بعضا دندانپزشکانی که در شهرستانها فعالیت دارند از این امکان خرید به راحتی می توانند استفاده کنند و دیگر نیاز نیست برای خرید تجهیزات خود به تهران بیایند یا از طریق واسطه ها خرید کنند. از طریق این سایتها می توانند سفارش خود را ثبت کنند و طی مدت 2 تا 3 روز کاری محصول خود را درب مطب تحول بگیرند. در واقع با راه اندازی این امکان هر دندانپزشکی هر جای ایران می تواند به تجهیزات روز بازار دسترسی داشته باشد.

ما در شرکت کام طب قصد داریم تا راحتی خرید را برای شما دندانپزشکان عزیز به ارمغان اوریم و سعی ما و همه همکاران ما در شرکت کام طب همین مساله است.



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

کام طب مرجع فروش تجهیزات دندانپزشکی

فروشگاه های اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی    در سالهای اخیر بسیار زیاد شده اند . کام طب یکی از سایتهای فروش این تجهیزات است که در این سالها تلاش کرده تا بهترین مشاوره ا و خدمات را به دندانپزشکان عزیز ارائه دهد. کام طب در ابتدای راه با راه اندازی وب سایت و معرفی بسیاری از محصولات در این حوزه بستری را فراهم نمود تا راه شناخت دندانپزشکان به محصولات موجود در بازار بسیار راحت تر شود و به ساده ترین شکل ممکن بتوانند خرید خود را انجام دهند .

با مراجعه به سایت کام طب می توانید وارد دسته بندی محصولات شده و از قیمت و شرایط محصولات مورد نظر خود اطلاع کسب نمایید. معرفی جامعی در رابطه با ویژگی های هر محصول در سایت وجود دارد که می تواند به شما عزیزان کمک کند تا محصولی که برایتان کارامدتر است را انتخاب و خریداری نمایید.

در واقع داشتن اطلاعات فنی در رابطه با هر تجهیزات دندانپزشکی    که قصد خرید انرا داریم امری مهم و ضروری است و بسیاری از دندانپزشکان برای خرید زمان زیادی را صرف به دست اوردن اطلاعات فنی می کنند ولی با وجود سایت های تخصصی در این حوزه دیگر نیاز به صرف زمان زیاد برای جمع اوری اطلاعات نیست و با یک کلیک بر روی هر محصول می توانید به اطلاعات فنی ان دسترسی پیدا کنید.

ثبت سفارش در کام طب به شیوه های بسیار ساده ای صورت می گیرد و دندانپزشکان عزیز تنها به یک تماس تلفنی و یا ارسال پیام در واتساپ می توانند ثبت سفارش کنند و یا از مشاوره فنی کارشناسان ما بهره مند شوند. به زودی امکان خرید انلاین نیز بر روی سایت فعال شده و کاربران می توانند مواد وتجهیزات مورد نیاز خود را به صورت انلاین خریداری کنند.

علاوه بر تجهیزات دندانپزشکی    مواد دندانپزشکی نیز در سایت کام طب به فروش میرسد و دندانپزشک هر محصولی که در سایت وجود دارد را می تواند در کمترین زمان ممکن سفارش دهد و درب مطب خود تحویل بگیرد. این بستر به گونه ای فعالیت می کند تا روند خرید را برای دندانپزشکان اسان و سریع بکند و دیگر زمان زیادی را از انها نگیرد.

کام طب همه محصولاتی که برای مشتری ارسال می شود را ضمانت می کند تا اگر در زمان ارسال مشکلی برای محصول به وجود بیاید محصول جایگزین برای دندانپزشک ارسال شود . به غیر از چند برند بخصوص که تحویل های 10 تا 30 روزه دارند اغلب تجهیزات موجود در سایت تحویل فوری هستند و بلافاصله بعد از ثبت سفارش ارسال می شوند و نهایت یک تا دو روزکاری به دست دندانپزشک می رسد.

اغلب تجهیزات دندانپزشکی    موجود در سایت کام طب دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و اگر مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید در کمترین زمان پیگیری می شود و به واحد مربوطه برای رفع مشکل ارجاع داده می شود. در واقع ما در مجموعه کام طب سعی کرده ایم تا بستری امن و سریع را برای شما دندانپزشکان عزیز فراهم کنیم تا بتوانید با خیال راحت از راه دور بدون نیاز به حضور فیزیکی در بازار خرید خود را در کمترین زمان انجام دهید و از قیمت و شرایط تخفیف ها مطلع شوید .

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

روشهای شناخت بهتر تجهیزات دندانپزشکی

خرید تجهیزات دندانپزشکی    یکی از دغدغه های بزرگ دندانپزشکان است مخصوصا امروزه که تجهیزات متفرقه در بازار بسیار زیاد شده است و برخی از تجهیزات خوب هم دیگر وارد بازار نمیشود. مساله قیمت نیز از جمله دغدغه هایی است که با افزایش سرسام اور دلار و تاثیر ان برروی قیمتهای تجهیزات برای دندانپزشکان ایجاد شده است. در این مقاله قصد داریم تا روشهای ساده برای شناخت بهتر محصولات موجود دربازار را برای شما عزیزان مطرح کنیم.

اینکه چه نوع روش خریدی برای دندانپزشکان ساده تر است بستگی به خود دندانپزشک دارد ولی خرید اینترنتی محصولات از شرکتهای معتبر در این حوزه سریعترین و سادهترین شیوه محسوب می شود. مورد دیگر بهترین زمان خرید است که همیشه برای دندانپزشکان سوال است که چه زمانی اقدام به خرید کنند.

با توجه به نوسانات قیمت ارز و تلاطم های بی قفه در بازار تجهیزات دندانپزشکی    نمی توان بهترین زمان را مشخص نمود ولی مساله ای که وجود دارد این است که بسیاری از شرکتها به صورت دوره ای به مناسبتهای مختلف برروی تجهیزات خود تخفیف های ویژه ای اعمال می کنند و یا شرایط اقساطی مناسبی را ارائه می دهند از اینرو بهترین فرصت است تا این شرایط پا برجاست اقدام به خرید نمایید.

از تخفیف های ویژه در این زمینه استفاده کنید و بدون پرداخت کل مبلغ تنها با پرداخت مقدار کمی به صورت پیش پرداخت خرید خود را انجام داده. با مراجعه به سایت و پیج اینستای این شرکتها می توانید از شرایط ویژه اقساطی مطلع شوید و کالای مورد نیاز خود را با تخفیف به صورت اقساطی خرید نمایید.

به جز چند برند شناخته شده در بازار اغلب تجهیزات دندانپزشکی    موجود در بازار دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و  در زمان خرید دندانپزشکان باید این مساله را مورد توجه قرار دهند .از این طریق میتوان کالاهای اصل را از تقلبی تشخیص داد . شرکت ارائه دهنده باید محصولات خود را گارانتی کند ویا خدمات پس از فروش ارائه دهد. همه یونیت ها و اتوکلاوها و تجهیزات مهم مطب باید گارنتی شده باشند تا اگر مشکلی برای انها به وجود بیاید شرکت در کمترین زمان ممکن این مشکل را حل کند و دندانپزشک دچار چالش نشود.

بهترین راه برای شناخت شرکتهای معتبر در این حوزه سرچ در گوگل است شما عزیزان با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید به سایت های فروش این محصولات دسترسی پیدا کنید و قیمتها و شرایط اقساطی فروش را از طریق این سایتها به دست اورید.

در واقع وجود سایتهای تخصصی فروش تجهیزات دندانپزشکی    در این حوزه به شما کمک میکند تا از اتفاقات بازار مطلع شوید و به راحتی متوجه قیمتها و محصولات موجود در بازار شوید. در واقع روشهای نوین خرید کار را برای کاربران ساده تر کرده است و دسترسی انها به اطلاعات را بسیار سریعتر کرده.

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تجهیزات دندانپزشکی و روشهای خرید این محصولات

تجهیزات دندانپزشکی   و روشهای مطمن خرید این محصولات مبحثی است که در این مقاله قصد داریم تا به انها بپردازیم. روش خرید حضوری شی.ه سنتی خرید بوده که از گذشته هر دندانپزشک برای خرید تجهیزات مورد نظر خود شخصا باید به بازار تجهیزات میرفت و با گذاشتن وقت در این بازار به کالای مورد نظر خود میرسید و انرا خریداری مینمود. از نظر زمانی این نوع خرید برای دندانپزشکان بسیار زمانبر بوده و بعضا به نتیجه برای خرید هم نمیرسید.

در واقع به دلیل وجود تنوعی از محصولات در بازار سردرگمی در خرید به وجود می امد و دندانپزشک نمی توانست محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. خرید انلاین شیوه ای است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و در همه اصناف شاهد راه اندازی سایت های تخصصی برای خرید انلاین هستیم. در حوزه تجهیزات دندانپزشکی نیز در سالهای اخیر سایتهای اینترنتی بسیار زیاد شده است و امکانات خوبی را برای کاربران فراهم می کند که در ادامه این مقاله قصد داریم به مزیت این نوع روش خرید بپردازیم.

در خرید تجهیزات دندانپزشکی    به روش اینترنتی شما با سرچ این کلمه به راحتی می توانید به سایتهای معتبر دسترسی پیدا کنید و  محصولات متنوع را به همراه قیمت مشاهده کنید و اگر نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشید به راحتی با شرکت تماس بگیرید و  سوالات خود را با کارشناسان فروش در میان بگذارید و پاسخ های مناسب را دریافت نمایید و این پروسه بدون صرف زمان زیادی انجام خواهد گرفت.

مهمترین مساله اینروزها برای افراد در شغلهای حساسی مانند دندانپزشکی بحث زمان است و این نوع شیوه خرید زمان زیاید را برای انها ذخیره می کند و نتیجه خرید بسیار بهتر و دقیق تر خواهد بود. این نوع تجربه خرید در گذشته کمی ترسناک بود و افراد اعتمادی به سایتهای فروش اینترنتی نداشتند ولی امروزه این نوع خرید به قدری در میان مردم رواج پیدا کرده که افراد برای خرید کالاهای مصرفی و روزانه خود نیز این نوع شیوه خرید را انتخاب می کنند.

مزیت دیگر خرید اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی    عدم سردرگمی دندانپزشک در میان تنوع محصولات است. در واقع دندانپزشک بودجه و نیاز خود را مشخص می کند و به راحتی با سرچ میان محصولات موجود به محصول مورد نظر خود می رسد و در کمترین زمان ممکن خرید خود را نهایی می کند. در این نوع شیوه خرید دندانپزشک به راحتی می تواند راجع به هر محصولی که مد نظرش هست اطلاعات کسب کند تنها با یک تماس تلفنی و از چند شرکت استعلام بگیرد.

این نوع شیوه به قدری طرفدار پیدا کرده است که بسیاری از افراد دیگر حوصله وقت گذاشتن برای رفتن به بازار و خرید به شیوه سنتی را ندارند و بسیاری از مغازه دارها نیز اقدام به راه اندازی سایت های فروش اینترنتی کرده اند و در کنار شیوه سنیت فروش بیشتر محصولات خود را به روش اینترنتی به فروش می رسانند مخصوصا در شرایطی مانند الان که کرونا بسیاری از افراد را خانه نشین کرده است.

به هر حال با به روز شدن تکنولوژی شیوه های خرید تنوع پیدا می کند و راه های خرید اسانتر می شود.در این میان شرکتها نیز از این نوع شیوه های خرید استقبال می کنند. در زمینه فروش تجهیزات دندانپزشکی    هر محصولی را که دندانپزشک بخواهد با یک سرچ ساده می تواند به تنوعی از انها به همراه قیمت دسترسی پیدا کند.

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

علت عدم رونق چرخه تولید تجهیزات دندانپزشکی در چیست؟

 در این مقاله قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم که چرا  سرمایه  داران و افراد متخصص
کمتر تمایل دارند تا به حوزه تولید تجهیزات دندانپزشکی ورود کنند و این همه عدم تمایل از چه موضوعی نشات می گیرد. در صورتی که این حوزه بسیار نیازمند تولید کننده است و از طرفی سود دهی خوبی هم برای تولید کنندگان دارد.

تعداد بسیار کمی از تولید کنندگان در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و محصولات کمی در بازار از برندهای داخلی هستند. در واقع عدم تمایل به تولید تنها در زمینه تجهیزات دندانپزشکی نیست بلکه در همه زمینه ها به علت وجود مشکلات زیاد بر سر راه تولید کنندگان کمتر کسی تمایل دارد تا به این حوزه ورود پیدا کند.

مساله این است که شرایط راه اندازی و تولید یک کارخانه تجهیزات دندانپزشکی در ایران به قدری سخت و پیچیده شده است که کمتر کسی نمایل به ورود دارد. افراد متخصص هم با دیدن این مساله که بستری برای به کارگیری تخصصشان وجود ندارد به کشورهای بزرگ صنعتی مهاجرت کرده و این تخصص و توانایی را در انجا به کار می گیرند.

بیشتری برندهای موجود در این بازار وارداتی هستند و اغلب مصرف کنندگان نیز از کارایی و کیفیت انها راضی هستند و اگر تولیدات داخلی رونق پیدا کند باید به رقابت با برندهای موجود در بازار بپردازد  و پاسخگویی نیازهای دندانپزشکان باشد تا بتواند جایگزین برندهای وارداتی شود.

در سالهای اخیر برخی از برندهای خوبی که در گذشته در بازار تجهیزات دندانپزشکی وجود داشتند دیگر وارد نمی شوند و ان هم به دلیل قیمت تمام شده بسیار بالای این محصولات است. از اینرو این مساله موجب نارضایتی در میان دندانپزشکان شده در واقع شرایط سالهای اخیر ایران بستر را برای راه اندازی و تولید فراهم نموده.

در سالهای گذشته بیشتر سرمایه داران به فکر واردات بودند و شرایط تولید به قدری سخت بود که کمتر کسی سراغ ان می رفت ولی با شرایط موجود به نظر تولید داخل پر سودتر  و پرطرفدار خواهد بود و اگر تولید کننده ای بتواند محصولی با کیفیت برندهای مشابه خارجی به باار عرضه کند به سرعت طرفدران زیادی پیدا خواهد کرد.

تجهیزات دندانپزشکی هم یکی از زمینه هایی است که تولید کنندگان با وارد کردن محصولات خوب و با کیفیت به سرعت می توانند در این بازار شناخته شوند و محصولاتشان طرفدران زیادی پیدا کند . به نظر وقت ان رسیده تا وابستگی به کالاهای خارجی کمتر شود و شاهد رونق چرخه های تولید در داخل کشور باشیم هرچند این راه باید در سالهای بسیار دورتر طی می شود و به جای پس رفت در این حوزه ما شاهد پیشرفت بودیم.

 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی ،ابزار دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

علت وارد نشدن سرمایه به بخش تولیدات تجهیزات دندانپزشکی

امروزه شرایط بازارها به گونه ای شده است که قیمت محصولات دائما در حال تغییر است. در بازار تجهیزات دندانپزشکی    نیز قضیه بر همین روال است و به دلیل وارداتی بودن اکثر کالاها و مرتبط بودن قیمت انها به قیمت دلار شاهد نوسانات در این بازار هم هستیم. در واقع تغییر قیمت دلار تاثیر مستقیمی بر روی همه قیمت ها می گذارد.

برخی از وارد کنندگان دیگر برخی محصولات را وارد بازار نمی کنند ان هم به دلیل قیمت تمام شده بسیار زیاد این محصولات است. در واقع برخی از تجهیزاتی که از نظر کیفیت بسیار مناسب بودند دیگر وارد نمی شوند و این مساله موجبات ناراحتی بسیاری از دندانپزشکان را که قبلا از این محصولات استفاده می کردند را به همراه داشته است.

تولید کنندگان داخلی تجهیزات دندانپزشکی    نیز برخی از قطعات خود را وارد می کنند و این قطعات وارداتی با افزایش قیمت دلار افزایش پیدا کرده و به همین دلیل است که قیمت تجهیزات داخلی نیز با افزایش روبه رو شده است. این مساله بسیار حائز اهمیت است که ما در تولید تجهیزات دندانپزشکی به تولید صددرصد داخلی برسیم و نیاز به وارد کردن تجهیزات نداشته باشیم.

در واقع تولید صد درصدی ما را بی نیاز از هرگونه کالای خارجی می کند. و این مساله مانع از افزایش قیمت محصولات با افزایش قیمت دلار می شود.مشکل اساسی اینروزهای اقتصاد ایران ضعف تولید است.در این سالهای گذشته هیچ گونه حمایتی از تولید کنندگان صورت نگرفته و باعث ضعف تولیدات داخلی و وابستگی شدید خارجی شده است.

تجهیزات دندانپزشکی    از کالاهای بسیار مهم و اساسی هستند که کمبود این محصولات مشکلات بسیار جدی را به وجود خواهد اورد چون این دسته از تجهیزات مستقیما به سلامت افراد جامعه وابسته است و کیفیت و کارایی انها بسیار با اهمیت است. کمک به راه اندازی چرخه تولید این محصولات بسیار مهم است و تحت هیچ شرایطی نباید در بازار شاهد کمبود و یا نبود این تجهیزات باشیم.

افراد بسیار متخصصی در حوزه تولیدات تجهیزات وجود دارند ولی چون حمایتی از این افراد نشده انگیزه ای برای تولید وجود ندارد و سرمایه ها در این حوزه بیشتر به سمت واردات رفته است و وابستگی به واردات کالای خارجی شرایط حال حاضر را به وجود خواهد اورد.

مهمترین حمایت از تولید کنندگان تجهیزات دندانپزشکی    باید از سمت دولت صورت پذیرد و شرایطی را برای تولید کنندگان فراهم اورند تا انها انگیزه لازم برای صرف زمان و هزینه را داشته باشند. در سالهای گذشته نبود امکانات و خدمات مناسب به تولید کنندگان مانع از ورود بسیاری از سرمایه ها به این حوزه شده است . در کشورهای صنعتی دلیل اصلی پیشرفت رسیدن به تولیدات با کیفیت داخلی در هر زمینه ای است و راه رسیدن به این کشورها خودکفایی در تولید محصولات خوب و با کیفیت است.

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

سفارش تجهیزات دندانپزشکی به صورت انلاین یا حضوری؟

تجهیزات دندانپزشکی    امروزه به روشهای مختلفی در بازار عرضه می شود. روش اینترنتی یکی از روشهای جدیدی است که در چند سال اخیر بسیار باب شده است و با شیوع بیماری کرونا در کشور بیشتر مورد استقبال قرار گرفته. این روش بسیار سریع تر از روشهای دیگر خرید است و مورد استقبال بسیاری از دندانپزشکان قرار گرفته است.

در خرید اینترنتی نیز دندانپزشکان باید دقت لازم را داسته باشند تا از شرکت های معتبر خرید خود را انجام دهند و مطمئن باشند تا هر محصولی که خریداری می کند دارای گارانتی و خدمات پس ازفروش است. در زمان خرید می توانید از مشاوره کارشناسان در این حوزه به خوبی استفاده نمایید و هرگونه سوال و ابهامی در این حوزه وجود داشته باشد می توانید به راحتی برطرف نمایید.

خرید اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی مزیت ها و معایبی دارد که در ادامه این مقاله به بررسی انها خواهیم پرداخت. در ابتدا به مزیت های این روش می پردازیم. ارسال سریع محصول و دریافت ان در کمترین زمان از مزیت های مهم این نوع روش خرید است و هر دندانزشکی از هرکجایی ایران می تواند سفارش خود را ثبت نماید و به راحتی ان را درب مطب خود دریافت کنند . در واقع همه دندانپزشکان از سراسر ایران می توانند به ساده ترین شکل ممکن خرید کنند.

مزیت دیگر این است که این نوع روش خرید موجب صرفه جویی در زمان خواهد شد و دیگر نیازی نیست تا حضورا به بازارهای شلوغ بروید و با صرف زمان زیاد کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. این مساله برای دندانپزشکان که بحث زمان برایشان بسیار اهمیت دارد خیلی مفید است و از ان بسیار استقبال می کنند.

از معایب این روش می توان به وجود کلاهبردارانی اشاره نمود که ممکن است از حضور در بازار تجهیزات دندانپزشکی سوء استفاده کنند و کالاهایی تقلبی رو با قیمتهای مناسب به مشتریان بفروشند. البته تا حد زیادی جلو این افراد سودجو در این سالها گرفته شده است و نگرانی زیادی از این بابت وجود ندارد ولی با این حال در زمان خرید باید دقت لازم را داشته باشید و  از معتبر بودن شرکتی که از ان خرید می کنید اطمینان حاصل نمایید.

امروزه اطمینان مردم نسبت به خرید اینترنتی بسیار افزایش پیدا کرده است و شرکتهای معتبر دراین حوزه قدام به راه اندازی سایت های معتبر کرده اند. تنها با سرچ کلمه تجهیزات دندانپزشکی  می توانید به این سایت ها دسترسی پیدا کنید و هر گونه اطلاعاتی که نیاز دارید را به دست اورید و با تماس تلفنی ثبت سفارش کرده و کالای مورد را خود را سفارش دهید.

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

راه اندازی سایت های تخصصی فروش تجهیزات دندانپزشکی

فروش تجهیزات دندانپزشکی  در بازار به شیوه های مختلفی انجام می شود. یکی از این روشها خرید اینترنتی این محصولات است. شرکت های فروشنده در این حوزه اقدام به راه اندازی سایت های تخصصی کرده اند و تمامی محصولات با قیمت های انها را در این سایت ها قرار می دهند و خریداران با مراجعه به این سایت ها می توانند به اطلاعات تخصصی محصول و قیمت ان دسترسی پیدا کنند.

این نوع روش خرید بسیار سریع تر از رش سنتی بوده و در همه حوزه ها خرید اینترنتی طرفداران خود را پیدا کرده است و مردم برای خرید حتی لباس و یا سایر کالاهای مورد نیاز خود این روش را انتخاب می کنند. دندانپزشکان نیز به دلیل مشغله ی بالای کاری که دارند نمی توانند زمان زیادی را صرف خرید تجهیزات کنند از این رو ترجیحشان خرید اینترنتی خواه بود.

با سرچ کلمه تجهیزات دندانپزشکی  می توان به تعداد زیادی از سایت ها ی معتبر در این حوزه دسترسی پیدا کرد و از طریق انها قیمت محصول مورد نظر را به دست اورد و تنها با یک تماس محصول را سفارش داد. در این سایت ها اطلاعات تخصصی راجع به محصولات هم داده می شود و اگر نیاز به اطلاعات بیشتر باشد دندانپزشکان می توانند با شرکت تماس بگیرند و کارشناسان فروش اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار انها قرار می دهند.

در واقع وجود سایت های اینترنتی در این حوزه کمک میکند تا دندانپزشک به بازار و محصولات جدیدی که وارد بازار می شود دسترسی سریع داشته باشد و قیمت ها را به روز مشاهده کند. شرکت ها برای فروش محصولات خود نیز شرایط فروش ویژه هم در نظر می گیرد که می توان از طریق این سایتها از این فروش های ویژه اطلاع کسب نمود.

سایت های تخصصی در فروش تجهیزات دندانپزشکی  و مواد دندانپزشکی امروزه افزایش پیدا کرده اند و شرکت ها هرکدام سعی بر این دارند تا با ارائه خدمات بهتر رضایت مشتریان را جلب کنند. در واقع این شیوه خرید تا سالهای اینده به طور کامل جایگزین روشهای دیگر خرید می شود و به ندرت افراد برای خرید حضوری به بازار مراجعه می کنند و این یعنی تسخیر دنیا واقعی توسط تکنولوژی است. در کشورهای پیشرفته این سرعت رشد بسیار بیشتر بوده و روشهای سنتی خرید بسیار کم شده است. با شیوع بیماری کرونا خرید اینترنتی بیشتر در میان مردم باب شده است.

 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تولید تجهیزات دندانپزشکی با توان و تخصص داخلی

تجهیزات دندانپزشکی  در بازار ایران بیشتر وارداتی هستند و تعداد کالاهای تولید شده در این بازار بسیار کم است. برندهای چینی و اروپایی و ایتالیایی بیشتر این بازار را فرا گرفته اند و توانسته اند از نظر کیفیت و کارایی نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب نمایند. در سالهای اخیر تولید کنندگان داخلی هم دست به تولید تجهیزات مختلفی زده اند که در بازار به فروش میرسند.در سالهای اخیر این تولیدات بیشتر شده و می توان نمونه های انرا در بازار مشاهده نمود.

البته هنوز تولید کنندگان داخلی راه زیادی دارند تا بتوانند محصولات خود را به رقابت جهانی برسانند ولی این مساله از توان و تخصصص جوانان ما دور نخواهد بود و تنها با حمایت و پشتکار قابل دسترس است. در واقع بستر تولید باید به جایی برسد تا از توانایی های متخصصان تحصیل کرده در این حوزه نهایت استفاده را ببرد و به جای اینکه این توانایی ها به خارج از کشور کشیده شود در داخل به کار گرفته شود.

تعداد تولید کنندگان تجهیزات دندانپزشکی  باید به قدری افزایش یابد که رقابت در بین انها ایجاد شودو هریک برای تولید محصولات بهتر رقابت کنند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار را نصیب خود کنند. افزایش تعداد تولید کنندگان این رقابت را به وجود می اورد و در نهایت باعث بالا رفتن کیفیت محصولات می شود .

وظیفه دولت برای رونق این صنف مهم و کاربردی حمایت از تولید کنندگان است و ایجاد بستری راحت برای راه اندازی چرخه تولید است. اعطای تسهیلات لازم برای تولید همه از مواردی است که باعث میشود تعداد زیادی از سرمایه داران و متخصصان به این سمت و سو کشیده شوند. در واقع نجات اقتصاد ایران از این شرایط تنها در گرو راه اندازی چرخه تولید است. حال این تولیدات می تواند در هر زمینه ای باشد .تجهیزات پزشکی ودندانپزشکی یکی از مهمترین زمینه هاست.

تجهیزات دندانپزشکی  باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند که اگر مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید شرکت تولید کننده و یا وارد کننده بتواند انرا بدون دغدغه و مشکل تعمیر نماید و اگر قطعه ای نیاز به تغییر داشته باشد به راحتی انرا تعویض کنند و مشکلی از جهت موجودی قطعه نداشته باشند. از اینرو خرید از شرکت های معتبر از مهمترین نکات در حین خرید است.

در شرایط موجود که واردات با مشکلات جدی روبه رو شده و برخی از تجهیزات به علت افزایش قیمت دلار دیگر وارداتش به صرفه نیست تنها راه حل برای از بین بردن اشفتگی بازار رسیدن به تولید محصولات با کیفیت در داخل کشور است. این دستاورد دور از ذهنی نخواهد بود و به مرور زمان امکان پذیر است و تنها نیاز به خودباوری و پشتکار دارد

در زمینه تولید مواد دندانپزشکی تولید کننده های داخلی بسیار موفق تر عمل کرده اند و مواد با کیفیت داخلی زیادی در بازار موجودد است. این انرژی و تلاش باید برای تجهیزات دندانپزشکی  نیز به کار گرفته شود و  تا شاهد اتفاقات خوب در این زمینه باشیم.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تخصص و سرمایه کمک کننده برای تولید تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی  از مهمترین کالاهایی است که نبود و یا کمبود ان در بازار تجهیزات مشکلات جدی و اساسی را به وجود می اورد  در سالهای اخیر با وضعیت به وجود امده در اقتصاد این بازار نیز دچار مشکلات جدی و اساسی شده است و شاهد نبود برخی از برندهای خوب وبا کیفیت در این بازار هستیم .

افزایش قیمت محصولات خارجی مانع از وارد کردن ان ها توسط وارد کننده بوده است. از اینرو شاهد نبود برخی برندهای خوب در بازار هستیم این مساله نارضایتی زیادی به بار اورده است ولی وارد کنندگان نیز با این قیمت دلار امکان کردن ندارند و قیمت تمام شده این محصولات بسیار بالا می شود.

تولیدات تجهیزات دندانپزشکی در داخل کشور نیز متاسفانه رونق زیادی ندارد و این مساله مزید علت بر اشفتگی بازار است. در واقع برای دندانپزشک کیفیت حرف اول را می زند زیرا کارش را مستقیم تحت تاثیر قرار می دهد. از اینرو ترجیح می دهد تا کالاهایی با قیمت بالاتر را خریداری کند ولی در عوض کیفیت خوبی در حین کار داشته باشد.

در زمان خرید فروشنگان این محصولات باید اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار خریدار قرار دهند. به دلیل تنوع برند در بازار پیدا کردن محصول خوب با کیفیت برای دندانپزشک پروسه ای طولانی خواهد بود. ولی مشاوران خبره در این زمینه این گمراهی را به راحتی برطرف می کند و با اطلاعات جامعی که در اختیار دارند دندانپزشکان را برای خرید راهنمایی می کنند.

شرکت های فروشنده تجهیزات دندانپزشکی در زمان فروش محصولات خود تمامی اطلاعات را در اختیار خریدار قرار می دهند و اغلب محصولاتی هم که در بازار وجود دارند گارانتی و خدمات پس از فروش دارند و شرکت تضمین هر گونه خرابی بعد از خرید را به دندانپزشک میدهد . در واقع هیچ یک از تجهیزات دندانپزشکی موجود در بازار مشکل قطعات ندارند و بعد از مدتها اگر دچار خرابی شود شرکت می تواند با جایگزین کردن قطعه جدید مشکل را برطرف نماید.

برندهای داخلی تولید شده در این حوزه در این سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. از تولید کنندگان داخل این انتظار می رود تا تولیدات خود را در این زمینه افزایش دهند و محصولات خوب و با کیفیتی را به بازار عرضه کنند. شرایط موجود می تواند باعث رونق بازارهای داخلی شود و متخصصان و سرمایه داران در این بازار باید ورود کنند تا چرخه تولیدات این محصولات رونق اساسی پیدا کند.

تولیدات تجهیزات دندانپزشکی در ایران رشد بسیار کمی در این سالها داشته است.بستر تولید باید به گونه ای فراهم شود تا جوانان متخصص در این زمینه با سرمایه داران همراه شوند و کارخانه های تولیدی راه اندازی شوند. تخصص و سرمایه در کنار هم می تواند چرخه تولید را با قدرت راه بیندازد و این مساله زمینه ساز قدرت گرفتن اقتصاد نیز خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تخصص و سرمایه کمک کننده برای تولید تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی  از مهمترین کالاهایی است که نبود و یا کمبود ان در بازار تجهیزات مشکلات جدی و اساسی را به وجود می اورد  در سالهای اخیر با وضعیت به وجود امده در اقتصاد این بازار نیز دچار مشکلات جدی و اساسی شده است و شاهد نبود برخی از برندهای خوب وبا کیفیت در این بازار هستیم .

افزایش قیمت محصولات خارجی مانع از وارد کردن ان ها توسط وارد کننده بوده است. از اینرو شاهد نبود برخی برندهای خوب در بازار هستیم این مساله نارضایتی زیادی به بار اورده است ولی وارد کنندگان نیز با این قیمت دلار امکان کردن ندارند و قیمت تمام شده این محصولات بسیار بالا می شود.

تولیدات تجهیزات دندانپزشکی در داخل کشور نیز متاسفانه رونق زیادی ندارد و این مساله مزید علت بر اشفتگی بازار است. در واقع برای دندانپزشک کیفیت حرف اول را می زند زیرا کارش را مستقیم تحت تاثیر قرار می دهد. از اینرو ترجیح می دهد تا کالاهایی با قیمت بالاتر را خریداری کند ولی در عوض کیفیت خوبی در حین کار داشته باشد.

در زمان خرید فروشنگان این محصولات باید اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار خریدار قرار دهند. به دلیل تنوع برند در بازار پیدا کردن محصول خوب با کیفیت برای دندانپزشک پروسه ای طولانی خواهد بود. ولی مشاوران خبره در این زمینه این گمراهی را به راحتی برطرف می کند و با اطلاعات جامعی که در اختیار دارند دندانپزشکان را برای خرید راهنمایی می کنند.

شرکت های فروشنده تجهیزات دندانپزشکی در زمان فروش محصولات خود تمامی اطلاعات را در اختیار خریدار قرار می دهند و اغلب محصولاتی هم که در بازار وجود دارند گارانتی و خدمات پس از فروش دارند و شرکت تضمین هر گونه خرابی بعد از خرید را به دندانپزشک میدهد . در واقع هیچ یک از تجهیزات دندانپزشکی موجود در بازار مشکل قطعات ندارند و بعد از مدتها اگر دچار خرابی شود شرکت می تواند با جایگزین کردن قطعه جدید مشکل را برطرف نماید.

برندهای داخلی تولید شده در این حوزه در این سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. از تولید کنندگان داخل این انتظار می رود تا تولیدات خود را در این زمینه افزایش دهند و محصولات خوب و با کیفیتی را به بازار عرضه کنند. شرایط موجود می تواند باعث رونق بازارهای داخلی شود و متخصصان و سرمایه داران در این بازار باید ورود کنند تا چرخه تولیدات این محصولات رونق اساسی پیدا کند.

تولیدات تجهیزات دندانپزشکی در ایران رشد بسیار کمی در این سالها داشته است.بستر تولید باید به گونه ای فراهم شود تا جوانان متخصص در این زمینه با سرمایه داران همراه شوند و کارخانه های تولیدی راه اندازی شوند. تخصص و سرمایه در کنار هم می تواند چرخه تولید را با قدرت راه بیندازد و این مساله زمینه ساز قدرت گرفتن اقتصاد نیز خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

آینده تجهیزات دندانپزشکی با توجه به نگاه همه جانبه دولت به چین

درود به همه همراهان گرامی و با آرزوی سلامتی در این روزهای تلخ کرونایی درخدمتتون هستیم با طرح این مسئله که با توجه به به نگاه همه جانبه  دولت محترم به چین و همچنین روسیه چه آینده ای را می توان برای صنف مواد و تجهیزات دندانپزشکی متصور بود و در سالهای آینده با چه چالشهای احتمالی روبرو خواهیم بود. ما رو مثل همیشه همراهی کنید و شبکه های اجتماعی مارو دنبال کنید.

سال 1400 با چالش بزرگ انتخابات ریاست جمهوری اغاز شد که نتیجه آن همانطور که قبلا گفتیم و قابل پیشبینی هم بود به نفع آقای رئیسی رقم خورد و بعد از آن چالش انتخاب وزرای ایشان را داشتیم که بعد از بالا و پایین کردن های زیاد بلاخره سپرس شد و وزرا رای اعتماد گرفتن تا به صندلی های خود تکیه بزنند و امور مملکت را در دست بگیرند .

با توجه به ترکیب هیئت دولت و سوابق آنها در رویکردشان به سمت چین و روسیه می توان گفت 4 سال آینده می تواند با تصمیمات بسیار چالش برانگیز در همه زمینه ها روبرو خواهیم بود که صنف مواد و تجهیزات دندانپزشکی نیز طبیعتا استثنا نخواهد بود.

از طرفی با افزایش فشارهای سیاسی از طرف دولت های غربی و افزایش تحریم ها می توان پیش بینی کرد که امر واردات  از کشورهای اروپایی بیش از گذشته با مشکلات بسیاری روبرو خواهد شد و این موضوع با وجود نرخ بالای ارز درکشور و ادامه روند صعودی می تواند زنگ خطر کمبود کالارا در بازار به صدا در آورد و افزایش قیمت ها را سبب شود که بدیهی و است.

بنابراین به نظر می رسد سیاست نگاه به داخل و دراز کردن دست یاری به سمت دوستان کاملا اجتناب ناپذیر است و می بایست به سرعت انجام شود . اما مسئله اصلی نوع اجرا است که همیشه چالش های فراوانی را تولید خواهد کرد و با بوجود آوردن موانع بر سر راه واردکننده ها باعث کاهش بهره وری در واردات و درنتیجه بوجود آمدن سیکل معیوب می شود.

کشور چین و سیاست های تمامیت خواهانه آن مانند تمامی قدرت ها آینده را برای خود می سازد و همه بازارها را کاملا یک طرفه به نفع خود مورد نفوذ قرار می دهد

با تمام این ها همه فعالان صنف مواد و تجهیزات دندانپزشکی مثل همیشه تمام تلاش خود را خواهند کرد که حتی به مدت محدودی هم دچار کمبود در عرضه نشویم و با قدرت ادامه دهیم.

نتیجه گیری که میکنیم این است که با توجه به سختی روز افزون واردات و افزایش نرخ ارزهای خارجی قیمت کالاها در تمامی صنوفی که یا به طور مستقیم وارداتی هستن یا مواد اولیه انها از خارج تامین میشود افزایشی خواهد بود و فقط می توان امید داشت دولت مردان جدیدمان سیاست های منطقی و کارشناسی شده را در دستور کار خود قرار دهند .

امید واریم این مطلب برای شما مفید فایده بوده باشد و مثل همیشه ما را مورد لطفا خود قرار دهید و آرزو داریم تا صنف مواد و تجهیزات دندانپزشکی با شکوفایی هر جه بیشتر در سالهای آینده روبرو باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تجهیزات دندانپزشکی را در سال 1400 بخریم ؟

دوباره با یم مطلب جدید در خدمتتون هستیم و از اونجایی که خیلی از ما سئوال شده که تجهیزات دندانپزشکی  را در سال 1400 بخریم یا با توجه به اینکه دولت جدید سر کار اومده صبر کنیم تا قیمت ها ارزونتر بشه و بازار به ثبات برسه ؟

خوب پاسخ به این سئوال هم خیلی سخته هم آسون چون با توجه به وضعیت کلیه بازار ها در سال های گذشته و روند افزایشی همه اجناس و همچنین نرخ تورمی که در این چند ماهی که از 1400 گذشته می توان به سادگی این سئوال را پاسخ داد که هر روزی که خرید کنیم بهترین کار رو انجام دادیم یعنی اگر پیشبینی می کنید که حتی تا 6 ماه آینده به تجهیزاتخاصی نیاز پیدا خواهید کرد همین الان خرید خود را انجام دهید.

از سوی دیگر با توجه وعده های دولت جدید در زمان انتخابات اگر خوش بینانه ترین حالت را در نظر بگیریم به این نتیجه می رسیم که ممکن است ثبات نسبی در برخی بازار های تاثیر گذار در قیمت تجهیزات دندانپزشکی  ایجاد شود و به واسطه آن قیمت ها کمی کاهشی باشد .

خرید اقساطی

به نظر می رسد که برخی از عرضه کننده های تجهیزاتدر شرایط حال حاضر با در نظر گرفتن اینکه قیمت ها در سال های اخیر رشد داشته است و برای احترام به مشتریان خود اقدام به فروش اقساطی کرده اند که بهترین راه خرید برای دندانپزشکان گرامی می باشد چراکه اولا همین امروز تجهیزات خود را تحویل می گیرند و ثانیا مبلغ آن را با چند چک در ماه های آینده پرداخت می نمایند.

در این زمینه ما چند شرکت را بررسی کرده ایم اما تصمیم گرفتیم یکی از معتبرترین آنها را که شرایط بسیار خوب و دراز مدت و همچنین تخفیف مناسب ارائه میکند را خدمت شما معرفی کنیم تا به راحتی و بدون دغدغه تجهیزات دندانپزشکیمورد نیاز خود را به سرعت خرید نمایید.

ما کام طب را برای خریدی آسوده و سریع به شما پیشنهاد می کنیم و برای این انتخاب چند دلیل داشته ایم که به شرح زیر است :

  1. تضمین قیمت : کام طب با تضمین قیمتی که بر روی محصولات خود دارد به شما این اطمینان را میدهد که قیمت اعلامی در سایتش بهترین قیمت در بازار خواهد بود
  2. پیش پرداخت مناسب : تمامی محصولاتی که به صورت اقساطی ارائه میدهد به حداقل پیش پرداخت می باشد و در برخی از این محصولات حتی بدون پیش پرداخت فروخته می شود
  3. تعداد اقساط مناسب با شرایط شما : کام طب جهت احترام به مشتریان خود تعداد اقساط را متغییر تعریف می نماید به طوری که شما میتوانید از 3 ماه تا دوازده ماه الباقی مبلغ خرید خود به صورت چک های ماه به ماه پرداخت نمایید.
  4.  عدم دریافت سود: در کام طب شما هیچ مبلغ اضافه ای را برای اینکه به صورت اقساطی خرید می کنید نمی پردازید و قیمت خرید نقدی و اقساطی همیشه یکی می باشد.

موارد دیگری هم بود که می شد به این چهار مورد اضافه بشه اما همین موارد آنچنان قابل توجه است که باعث شد به همینها بسنده کنیم و به شما عزیزان پیشنهاد کنیم  تجهیزات دندانپزشکیمورد نیاز خودتون رو از این شرکت معتبر و دوست داشتنی تهیه کنید .

امیدواریم این مطلب نیز برای شما گرامیان مفید باشه و بتونید ازش بهترین استفاده رو داشته باشد.

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

مشاوره درست و تخصصی و تاثیر ان بر خرید تجهیزات دندانپزشی

در زمان خرید تجهیزات دندانپزشکی مساله یبسیار مهم برای دندانپزشکان مشاوره خوب از طرف شرکت های فروشنده است.زمانی است که دندانپزشک برای خرید دچار سردرگم می شود و اطلاعات کافی ندارد در این لحظه کارشناسان فروش شرکت ها می توانند اطلاعات کافی را در اختیار انها قرار دهد و با تکمیل اطلاعات دندانپزشک می تواند محصول مورد نظر خود را خریداری نماید.

در واقع مهمترین مساله که شرکت ها باید به ان توجه داشته باشند این است که مشاوره خوبی را به خریداران خود بدهند. در واقع یک کارشناس خوب کسی است که بتواند اطلاعات خوب و مفیدی را در اختیار خریداران قرار دهد و محصولات خود را به خوبی به دندانپزشکان معرفی نماید.

تجهیزات دندانپزشکی دارای تنوع هستند و از یک محصول چند برند در بازار موجود است. برندهای داخلی و خارجی که هر کدام کیفیت متفاوت و امکانای خاص دارند.با معرفی درست این محصولات به خریدار این قدرت را به او می دهند تا انتخاب درستی در خرید داشته باشد و کالای مورد نیاز خود را خریداری نماید. برندهای داخلی در سالهای اخیر نسبت به گذشته طرفداران بیشتری پیدا کرده اند و خریداران به این برندها اعتماد بیشتری پیدا کرده اند.

ظرفیت بازار برای برندهای داخلی بسیار زیاد است و اگر محصولات خوب و با کیفیتی تولید شود وبه بازار عرضه شود طرفداران بسیار زیادی پیدا خواهد کرد و دندانپزشکان به جای خرید برندهای خارجی قطعا از برندهای داخلی با کیفیت استقبال خواهند کرد. همانطور که در سایر صنایع مانند شیرالات این کیفیت داخلی توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند در تولید تجهیزات دندانپشکی نیز این مساله دور از ذهن نخواهد بود.

در سالهای گذشته تجهیزات دندانپزشکی بیشتر متکی بر واردات بوده و کمتر تولید کننده ای اقدام به تولید نموده بسیاری از تجهیزات هستند که صددر صد انها وارداتی هستند و هیچ گونه کارخانه تولیدی در داخل کشور وجود ندارد. این مساله دلایل زیادی دارد و عوامل زیادی دست به دست هم داده اند تا تولید کننده داخلی به سمت تولید این محصولات نرود و از مهمترین انها عدم حمایت های لازم دولت از تولید کنندگان است.

در واقع چرخه کار تولید کنندگان به قدری سخت و دشوار است که کمترین کسی تمایل به رفتن به این راه را دارد. ریسک بالایی که تولیدات دارد قطعا واردات ندارد و از این رو بیشتر سرمایه داران به سمت واردات می روند تا تولید.در صورتی که تخصص و توانایی لازم برای تولیدات در کشور وجود دارد.

امید است تا در سالهای اتی چرخه تولید تجهیزات دندانپزشکی پر رنگتر شود و شاهد راه اندازی کارخانه یکی پس از دیگری باشیم تا جایی که ایران به قطب صادرات تجهیزات مبدل شود. این مساله دور از ذهن نخواهد بود وتنها نیاز به پشتکار تولید کننده، تخصص کارشناسان و حمایت دولت دارد. در واقع مهمهترین مساله حمایت دولت از تا باعث شود سرمایه دارد و متخصص کنار هم قرار بگیرند و با خیال راحت کار خود را پیش ببرند.

 

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

فروش انلاین تجهیزات دندانپزشکی به همراه مشاوره رایگان

دندانپزشکان برای خرید تجهیزات دندانپزشکی اولین کاری که انجام میدهند این است که در گوگل محصول مورد نظر خود را سرچ می کنند و از این طریق به سایت های فروش تجهیزات دسترسی پیدا می کنند. در واقع فروش انلاین راهی است که بسیاری از دندانپزشکان از ان استفاده میکنند تا خریدهای خود را انجام دهند.

روش های خرید سنتی به علت زمانبر بودن امروزه مورد توجه دندانپزشکان نیست و شرکت ها فروشنده هم به این مساله اگاه شده اند از این رودست به راه اندازی سایت های تخصصی برای فروش محصولات کرده اند . برای یک دندانپزشک بسیار راحت تر است تا در مطب و خانه خود تنها با یک تماس تلفنی محصول مورد نظر خود را سفارش دهد تا اینکه خود حضورا به بازار بروند و با صرف زمان بیشتر و خستگی زیاد خرید خود را انجام دهند.

تجهیزات دندانپزشکی جزو کالاهای مهم در این حوزه به شمار می ایند از این رو برای دندانپزشک بسیار مهم است تا محصولی که خریداری می کند بهترین کیفیت را داشته باشد و جزو محصولات قاچاق و تقلبی نباشند. این نکته باعث شده تا همه سایت های فروشنده تجهیزات محصولاتی که برای فروش ارائه می دهند از فیلترهای مشخصی رد کنند و با این دقت امکان فروش کالاهای قاچاقو بدون گارانتی در این سایت های وجود ندارد.

همه زمینه های کاری به این اگاهی رسیده اند که برای بالاتر بردن فروش محصولات خود لازم است تا فروش انلاین داشته باشند و از بستر اینترنت و فضای مجازی برای رونق بهتر کسب و کار خود استفاده نمایند. در سالهای گذشته اعتبار کمی به فروش محصولات از طریق اینترنت بوده ولی امروزه این میزان اعتماد بسیار افزایش پیدا کرده و سایت های اینترنتی بستری مناسب برای فروش همه نوع محصولاتی هستند.

تجهیزات دندانپزشکی هم جزو دسته محصولاتی هستند که باید از شرکت های معتبر خریداری شوند و گارنتی و خدمات پس از فروش داشته باشند .برای دستیابی به این شرکتها تنها با سرچ محصول مورد نظر به سایت های معتبر در این حوزه در صفحه اول گوگل دست پیدا خواهید کرد.

خرید انلاین علاوه بر مزایای بی شماری که دارد معایبی هم دارد که در ادامه به چند مورد از انها خواهیم پرداخت. اولین مساله از نزدیک ندیدنمحصول است که این شاید برای خریداران زیاد مورد قبول نباشند و نیاز داشته باشند تا قبل از خرید محصول مورد نظر خود را ببینند دوم اینکه بسیاری از افراد دوست دارند که خود حضورا به مرکز خرید مراجعه کنند و با دیدن مکان محصولی که خرید می کنند اطمینان بیشتری کسب می کنند و در خرید انلاین این مساله وجود ندارد.

این دو مساله یکی از بزگترین معایبی است که برخی از دندانپزشکان را از خرید انلاین تجهیزات دندانپزشکی منصرف میکنند. ولی درکنار این معایب مزایای این نوع خرید به قدری زیاد است که میتوان از معایب ان چشم پوشی کرد. در خرید انلاین شما به جای این که وقت خود را به رفتن به بازارصرف کنید می توانید از مشاوره کارشناسان خبره در این حوزه استفاده نمایید و با اگاهی بیشتر و مشورت کاربردی خرید خود را نهایی کنید.

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

ثبات قیمت در بازار تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی   ز جمله اجناسی هستند که بازارها انها در این چند ساله گذشته دچار نوسانات شدیدی شده است. این صنف به قدری حائز اهمیت است که مشکل در نبود و یا کمبود جنس در ان بسیار دردسرساز خواهد بود. در این مدت که قیمت ارز افزایش چشمگیری پیدا کرد اجناس هم به سرعت افزایش قیمت پیدا کردند و این افزایش قیمت تا جایی پیش رفت که برخی از تجهیزات دیگر وارد نشدند  و بازار با نبود برخی از برندها روبه رو شد.

تخصیص ارز دولتی هم کمک چندانی به وارد کنندگان در این حوزه نکرد و برخی از انها مجبور شدند تا واردات برخی از کالاها که قیمت تمام شده زیادی با این دلار داشتند را دیگر وارد نکند و خود این مساله نابه سامانی هایی را در بازار تجهیزات به وجود اورد.

در واقع تجهیزات دندانپزشکیجزودسته کالاهایی هستند که مستقیما به سلامت جامعه تاثیر می گذارند و کمبود و نبود انها بسیار دردسر افرین است. در این میان نیز برندهای داخلی هم سعی کردند تا با بالا بردن کیفیت و تنوع محصولات خود از این فرصت استفاده کرده و بخشی از بازار را دردست گیرند. اینمساله تا حدودی اتفاق افتاد و بیشتر دندانپزشکان به مصرف تجهیزات ایرانی روی اوردند.

این مساله از جنبه ای خوشایند است ولی این نکته حائز اهمیت است که همه تجهیزات دندانپزشکی در داخل کشور تولید نمی شوند و فقط تعداد محدودی از این محصولات تولید می شوند. این ضعف بزرگی است که بازار را با کمبود مواجه می کند از طرفی برخی برندهای ایرانی قابل رقابت با مشابه های خارجی خود نیستند و باید راه زیادی را طی کنند تا به این کیفیت برسند ونظر مخاطبان را به خود جلب نمایند.

امروزه پیدا کردن هر محصولی از تجهیزات دندانپزشکی از هر برندی که بخواهید کار بسیار ساده ای شده است . وجود سایت های فروش تخصصی این محصولات بستری را فراهم نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن دسترسی به محصول مورد نظر خود پیدا کنید و خرید خود را نهایی کنید. این مساله باعث می شود تا برای پیدا کردن یک برند مخصوص دندانپزشک زمان زیاید را صرف نکند و در کوتاه ترین زمان به کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

این مساله برای دندانپزشکان بسیار مهم است که برای خرید تجهیزات از سایت های معتبر در این حوزه خریداری کنند تا کالایی اصل و قیمت مناسب را بخرند و از خدمات پس از فروش کالاها و گارنتی انها بهره مند شوند. این مساله ی مهمی است که در خرید های اینترنتی برای هر محصولی باید به ان توجه نمود.

در اخر این مقاله باید این نکته را خاطر نشان کنم که تولیدات داخلی ما در  تجهیزات دندانپزشکی بسیار کم بوده در صورتی که بازار به شدت تشنه تولید است و اگر همت زیادی بر روی ان گذاشته شود در سالهای اینده شاهد اتفاقات خوب در این حوزه خواهیم بود.

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

ثبات قیمت تجهیزات دندانپزشکی قبل از انتخابات 1400

در ماه های نزدیک به انتخاب سال 1400 در ایران هستیم و در این مقاله قصد داریم به بررسی و قیمت تجهیزات دندانپزشکی قبل و بعد از انتخاب بپردازیم. بر حسب تجربه که در سالهای گذشته وجود داشته قبل از انتخابات وضعیت اقتصادی تا حد ممکن به ثبات می رسد و تا جای ممکن شاهد کاهش قیمت ها هم هستیم در حیطه دندانپزشکی هم دین صورت است.

به دلیل کاهش قیمت ارز قیمت این تجهیزات نیز دچار ثبات می شود و این ثبات مانع از افزایش لحظه ای خواهد شد. ولی ایا این شرایط بعد از انتخابات نیز ادامه پیدا می کند و علاوه بر این بازار در سایر بازارها نیز ما شاهد این چنین ثباتی خواهیم بود یا خیر؟

طبیعتا این مساله قابل پیش بینی به طور صد درصد نیست و نمی توان گفت که این ثبات در بازار تجهیزات دندانپزشکی و سایر بازارها ادامه پیدا خواهد کرد. همه بستگی به نوع عملکرد دولت جدید در ماه های اولیه دارد. اینکه شرایط موجود برنامه ای از پیش تعیین شده توسط دولت باشد دولت بعدی نیز چندان قادر به تغییر ان نخواهد بود و ما شاهد کاهش قیمت محصولات نخواهیم بود اگر شاهد افزایششان نباشیم.

توصیه ای که می توان به دندانپزشکان عزیز داشته باشیم این است که تا قبل از انتخابات خریدهایی که لازم دارند را انجام دهند زیرا بعد از ان احتمال کمی برای کاهش وجود خواهد داشت و دولت جدید تا جایی که بتواند قیمت های قبل را کنترل می کند و بعد از مدتی دوباره شاهد افزایش قیمت ها خواهیم بود.

البته همه این موارد احتمالاتی است که نمی توان گفت به صورت صد درصد درست است. در حال حاضر با ثابت ماندن قیمت ارز بازار تجهیزات دندانپزشکی نیز دچار ثبات شده است بهتر است دندانپزشکان از این شرایط استفاده کرده و اگر نیاز به خرید دارند تعلل نکنند و خرید خود را انجام دهند.

در واقع بازار ایران تحت تاثیر عوامل زیادی دست خوش تغییر می شود و از نظر من این عوامل بیشتر داخلی هستند تا خارجی . در واقع به ظاهر همه چیز به نوسان قیمت دلار بستگی دارد ولی همین نوسان نیز توسط عوامل داخلی تغییر می کند و هرکجا لازم باشد کاهش پیدا می کند و دچار ثبات می شود. در واقع مردم ما در این سالها با نوعی جنگ داخلی دسته و پنجه نرم میکنند و شرایط دشواری را تحمل می کنند.

در کل بازار تجهیزات دندانپزشکی و سایر بازارها در این یک ماه گذشته به ثبات مشخصی رسیده اند و دلیل ان هم برای همه مشخص است . این مساله نه تنها برای خریداران بلکه برای فروشندگان نیز بسیار خوشایند است .اینکه ثبات قیمت وجود داشته باشد و فروشنده مجبور نباشد برای ضرر دائما قیمت را تغییر دهد و دچار سردرگمی شود مساله بسیار مهمی است که حداقل در این ماه های نزدیک به انتخابات شاهد ان هستیم

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

فروش انلاین تجهیزات دندانپزشکی سبک نوین وامن در بحران کرونا

صرف زمان زیاد برای خرید تجهیزات دندانپزشکی همیشه برای دندانپزشکان معضل بسیار بزرگی بوده است. اینکه برای خرید باید زمان بگذارند و به مراکز خرید بروند و اغلب این مراکز هم در مرکزیت شهر در شلوغی زیاد قرار دارند و رسیدن به انها زمامبر و خسته کننده خواهد بود.این مساله در واقع یک یا چند روز کاری به طور کامل دندانپزشک را از کار اصلی خود ساقط می کرد و حسابی درگیر می شدند.

این معضل خرید نه تنها برای دندانپزشکان بلکه برای سایر مردم نیز وجود دارد .مردمی که تمایل زیادی به وقت گذراندن در بازارهای شلوغ برای پیدا کردن کالاهای مورد نیازشان را ندارند. امروزه وجود صفحات مجازی و سایتهای اینترنتی بستری را فراهم نموده تا کاربران به راحتی با نشستن در خانه و یا مطب خود دست به خرید بزنند و با صرف زمان بسیار کمتر به نتیجه برسند.

در واقع هر دندانپزشک با سرچ ساده کلمه تجهیزات دندانپزشکی در گوگل به راحتی می تواند به این اطلاعات و سایت ها دسترسی پیدا کند و در انها هرمحصولی را که مد نظر دارد جستجو نمایند. برخی از این سایت ها محصولات جامعی را در برمی گیرند و از هر محصول و هر برندی می توان در انها پیدا کرد. این امکان به قدری کاربردی و مهم است که امروزه کمتر دندانپزشکی وقت می گذارد و خود حضورا به بازار می رود اغلب از طریق همین سایت ها محصول مورد نظر خود را پیدا می کنند و با یک تماس تلفنی سفارش خود را ثبت و در زمان کم تحویل می گیرند.

در واقع ثبت سفارش انلاین علاوه بر صرفه جویی در زمان مزیت های مهم دیگری نیز دارد . برای مثال دندانپزشکی قصد خرید یونیت را دارد با سرچ این کلمه و پیدا کردن مدلهای مختلف ان این امکان را دارد که با توجه به بودجه وامکاناتی که مد نظر دارد دست به خرید بزند و بین چند محصول از نظر امکانات و قیمت مقایسه انجام دهد و بهترین محصول مورد نظر خود را خریداری نماید.

در واقع در سایت های فروش تجهیزات دندانپزشکی   شما این امکان را دارید که چند محصول که بین خرید هریک دچار سردرگمی شده اید مقایسه انجام دهید و با مشاهده این مقایسه به راحتی متوجه می شوید که کدام محصول برای شما کاراتر خواهد بود. مشاهده قیمت به روز هر محصول از مزیت های دیگری است که این سایت ها فراهم کرده اند .

حتی در زمان خرید نیز شما عزیزان می توانید از اطلاعات جامع و کاملی که کارشناسان فروش دارند به صورت تلفنی بهره مند شوید و اگر سوالی راجع به هر محصول دارید از انها بپرسید و با این کار اطلاعات جامع و دقیقی را در این حوزه به دست اورید. در واقع از هر نظر خرید کردن انلاین دارای مزیت های بی شماری است که امروزه اغلب دندانپزشکان ترجیح بر این نوع سبک خرید دارند.

با شرایط به وجود امده از ویروس کرونا نیز خرید حضوری در واقع یک ریسک بزرگ تلقی می شود و همه مردم و دندانپزشکان تمایلی به حضور در بازار را ندارند. در واقع دندانپزشکانی هستند که تجهیزات دندانپزشکی مورد نیاز و برندهای مخصوص را می شناسد و برای خرید نیاز به صرف زمان زیادی ندارند و تنها با یک تلفن کالای مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل می گیرند.

 

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

کم توجهی به تولید تجهیزات دندانپزشکی چه مشکلاتی به بار اورده است

تجهیزات دندانپزشکی بر مبنای استاندارهای مشخصی تولید می شوند و هر محصولی که این استانداردها را نداشته باشد اعتبار لازم برای خرید را ندارد . اغلب کالاهایی که وارد کش.ر میشوند دارای استانداردهای معتبر جهانی هستند ولی در این میان کالاهای قاچاق هم در بازار وجود دارند و باید دندانپزشکان در زمان خرید به این نکات زیر توجه نمایند و از هرجای ناشناخته ای اقدام به خرید ننمایند.

البته وزارت بهداشت نظارت های جدی برروی کاهایی که در این حوزه وارد می شوند را دارد ولی با این حال نمیتوان جلوی قاچاق برخی از محصولات را به طور صد درصد گرفت و در بازار به ندرت میتوان این محصولات را پیدا کرد. از این رو توضیه ما به خریداران این است تا از برندهای معتبر موجود در بازار و شرکت های معتبر خرید نمایید تا دچار مشکلات جدی بعد از خرید نشوید.

دندانپزشکانی که تجربه کاری زیادی دارند برندهای خوب در بازار تجهیزات دندانپزشکی را می شناسند و در صورت نیاز اقدام به خرید این برندهای می کنند البته در این سالها با وجود افزایش نرخ دلار برخی از برندهای خوبی که قبلا وارد می شد دیگر در بازار یافت نمی شود ان هم به دلیل قیمت تمام شده بسیار بالای این کالاها می باشد که باعث شده وارد کنندگان توجیه اقتصادی برای وارد کردن انها به کشور نداشته باشند از این رو جای خالی این محصولات به شدت در بازار احساس می شود.

در زمان خرید باید توجه داشته باشید که اغلب برندهای معتبر گارانتی و خدمات پس از فروش دارند و هر مشکلی بعد از خرید برای دستگاه به وجود بیاید شرکت خدمات لازم برای تعمییر را ارائه میدهد. ولی کالاهای قاچاق از این نظر مشکل دارند و در صورت خرابی تضمینی از طرف شرکت برای تعمییر و پشتیبانی وجود ندارد که این مساله دندانپزشکان را به دردسر می اندازد.

برندهای ایرانی تجهیزات دندانپزشکی اغلب دارای گارنتی و خدمات پس از فروش هستند و با افزایش زیاد نرخ دلار و به تبع ان افزایش زیاد قیمت برندهای خارجی بیشتر دندانپزشکان بهسمت خرید برندهای ایرانی امده اند که هم از قیمت مناسبتری برخوردارند و از نظر کیفیت نیز در این سالها توانسته اند دستاوردهای خوبی داشته باشند.

در واقع استعدادهای جوان ما در تولید اینمحصولات به قدری زیاد است که اگر به طورجدی به انها پرداخته شود در سالهای نه چندان دور میتوانیم قطب صادر کننده در دنیا باشیم و برندهای ایرانی در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند این دستاورد زمانی محقق می شود که  سیاست های غلطی که پیش روی تولید کنندگان وجود دارد از بین برود و دولت و مسئولین مربوطه راه را برای استعدادها هموا رنمایند.تجربه ثابت کرده است که  اعتماد به توانایی و استعداد داخلی همیشه باعث رشد یک کشور شده است .نمونه های در این زمینه زیاد است که صحت این جمله را اثبات می کند.

کشور ما چه در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی وسایر زمینه ها بسیار ضعیف عمل کرده و بیشتر متکی بر واردات بوده است تا صاردات. این مساله باعث شده تا این وابستگی به کالاهای خارجی برای ما مشکل افرین شود و درب بسیاری از کارگا های تولیدی بسته شود. حجم بالای واردات در واقع باعث زمین زدن تولید کننده بوده است و موجب شد تا با از بین رفتن تولید داخلی بسیاری از استعدادها نیز از کشور مهاجرت کنند تا از توانایی و استعداد خود در جایگاه مناسب استفاده نمایند.

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

 

مقایسه حجم واردات و تولیدات تجهیزات دندانپزشکی در ایران

در زمینه تجهیزات دندانپزشکی و وضعیت واردات و صادرات این دسته از محصولات در مقالات قبلی به صورت تخصصی پرداختیم و این موضوع را بررسی کردیم که حجم واردات قابل مقایسه با صادرات نیستند و تقریبا هیچ گونه فعالیتی در زمینه واردات اینمحصولات نداریم با اینکه تولید داخلی در برخی از محصولات انجام میشود. بازار رقایت در دنیا در این دسته از محصولات بسیار داغ است و مشاهده می کنیم کشورهایی مانند ایتالیا توانسته اند سهم زیادی از بازار جهانی را به محصولات خود اختصاص دهند.

شاید دلیل اینگه ایرن نتوانسته در سالهای گذشته جایگاه خوبی در تولیدات این دسته از محصولات را پیدا کند این باشد که این محصولات در ایران تلاشی برای تولیدشان صورت نگرفته و کشور ما بیشتر دراین حوزه مصرف کننده بوده است تا تولید کننده و تعداد تولیدات به قدری کم است که تنها به چند محصول ختممیشود و این محصولات هم از نظر کیفیت در رقابت جهانی با محصولات خارجی قرار نمی گیرند.

البته در این سالها با افزایش قیمت تجهیزات دندانپزشکی برخی از دندانپزشکان مجاب به خرید برندهای ایرانی شدهاند و این مساله باعث شده از نظر کیفیت اطمینان بیشتری به محصولات داخلی پیدا کنند و با خیال راحت تر خرید این محصولات را انجام دهند و تولید کنندگان نیز به دلیل استقبال بیشتر سعی در با کیفیت تر کردن محصولات خود می کنند

در واقع ضعف ما در این سالها این بوده است که بر روی تولیدات تمرکز چندانی نداشتیم و بیشتر واردات انجام میگرفته. دلایل زیادی رادر مقالات قبلبیان کردیم که چرا تولیدات صورت نگرفته و بیشتر محصولات وارد کشور شده اند .دیگر در این مقاله به این موضوع نمی پردازیم و امید داریم تا بعد از این روند سهل و اسانتری در راه تولید کننده باشد تا مجاب شود در این حوزه فعالیت و سرمایه گذاری کنند و دولت نیز همه جوره این مساله را مورد حمایت قرار دهد.

این مساله که ما در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی وحتی تولید بسیاری از محصولات دیگر توانایی های داخلی زیادی داریم شکی وجود ندارد ولی متاسفانه بستر به گونه ای است که از تخصص و توانایی افراد در این حوزه استفاده نمی شود و شاهد این مساله هستیم که بسیار از جوانان متخصص ما به سایر کشورهای اروپایی مهاجرت میکنند تا هم بتوانند از تخصص خود استفاده کنند و هم زندگی راحت تری را داشته باشد. در واقع از زمانی که مهاجرت جوانان متخصص ما زیاد شد کشور ما رو به ضعف و ناتوانی پیش رفت و در حال حاضر تنها یک کشوروابسته با اقتصاد ضعیف هستیم.

در ادامه راه باید روال تغییر پیدا کند باید تمام نظرها به توانایی و تولید داخل جلب شود و دولت تا جایی که امکان دارد بیشترین تسهیلات را در اختیار تولید کنندگان بگذارد تابتوانند بهترین تولیدات را روانه بازارکنند.در واقع با فراهم کردن بستر برای تولید زمینه برای استفاده تخصص ها و توانایی ها فراهم میشود و جوانان ما به جای اینکه به فکر مهاجرت باشند تخصص وتوانایی خود را در داخل کشور خرج می کنند.

درواقع تولید تجهیزات دندانپزشکی به قدری برای کشور ما اهمیت دارد که باید هرچه زودتر فکری به حال ان کرد.دراین چند سال گذشته شادهد این بودیم که برخی از برندها دیگر وارد کشور نشد و برخی محصولات هم کمیاب و یا نایاب شده است و این مساله ی بسیار بدی است زیرا تجهیزات این حوزه مستقیم با سلامت افراد در ارتباط است و نبود و کمبود انها می تواند مشکل افرین باشد و تولید داخل است که می تواند این جای خالی را پر کند.



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی

تحول بزرگ در خرید تجهیزات دندانپزشکی با وجود سایت های اینترنتی

در دنیای تجهیزات دندانپزشکی ابزارها ی زیادی وجود دارد و تنوع محصول در این بازار زیاد است. برای تجهیز یک مطب دندانپزشکی دندانپزشکان باید اقلام زیادی را خریداری کنند از مهمترین این تجهیزات می توان به یونیت دندانپزشکی و اتوکلاو اشاره نمود. این دو یکی از مهمترین ابزارهای مهم در کار یک دندانپزشک است به طوری که می توان گفت تاثیر مستقیم بر روی کیفیت کار انها دارد.

این مساله ی تجهیز مطب همیشه برای دندانپزشکان کاری بسیار زمانبر و دشوار بوده است از یک طرف باید تحقیق کنند تا برندهای خوب موجود در بازار را پیدا کنند و از طرف دیگر قیمت محصولات مورد نظرشان را پیدا کنند. همه اینها پروسه ای زمانبر و خسته کننده است که ممکن است ماه ها طول بکشد. ولی امروزه فرایند جستجو و پیدا کردن برندهای خوب کمی ساده تر شده و سایت های اینترنتی کمک شایانی در پیدا کردن محصولات روز بازار به همراه قیمت دارند.

در واقع دندانپزشک در زمان خرید تجهیزات دندانپزشکی می تواند به راحتی به سایت تخصصی در این حوزه مراجعه نماید و محصول و مورد نظر را به همراه قیمت پیدا کند و سفارش خود را در کمترین زمان نهایی سازد. اغلب این سایت ها پیج های اینستا گرامی هم دارند که در این پیج ها به معرفی محصولات می پردازند و هر فروش ویژه ای که بر روی محصولی بخورد از این طریق اطلاع رسانی می نمایند. واز این طریق دندانپزشکان می توانند هرگونه سوال و یا مشاوره ای که دارند دریافت نمایند.  

در واقع صفحات مجازی امروزه ساده ترین راه برای دستیابی به اطلاعات هستند و در روز هر فرد به تعداد دفعات زیاد به انها مراجعه میکند. وجود صفحات اینستاگرامی برای فروش تجهیزات دندانپزشکی به قدری مهم و کاربردی است که به راحتی سهولت خرید را می توان با وجود این صفحات حس کرد.

در واقع این مساله باعث می شود تا دندانپزشکان که اغلب مشغله های کاری زیادی دارند و شاید وقت نکند تا از قیمت ها و شرایط ویژه فروش تجهیزات دندانپزشکی اطلاع کسب کنند از طریق این سایت های تخصصی و پیجهای اینستاگرامی به راحتی بتوانند در کمترین زمان اطلاع پیدا کنند و اگر نیاز به خرید دارند از فرصت فروش ویژه استفاده نمایند و خرید خود را نهایی کنند

در واقع خرید اینترنتی که در سالهای گذشته زیاد در میان مردم طرفدار نداشت و اغلب به ان اعتماد نمی کردند امروزه یکی از پر رونق ترین روش های خرید و فروش در جهان شده است و بسیاری از کسب و کارها به این نوع از فروش روی اورده اند تا جایی که فروش انها از طریق سایت های اینترنتی بسیار بیشتر از خرید حضوری است

در واقع سایت های تخصصی در حوزه فروش تجهیزات دندانپزشکی با کسب سالها تجربه در این حوزه و اعتباری که در این سالها بدست اورده اند تانسته اند بسیار موفق ظاهر شوند و نوع خرید و فروش در این بازار را تغییر دهند. اغلب وارد کنندگان در این حوزه نیز اقدام به راه اندازی سایت های تخصصی کرده اند تا تجهیزات خود را بی واسطه به بازار عرضه نمایند.به هر حال اگر دندانپزشک هستید و میخواهید به دنیای بزرگ و متنوع تجهیزات دست پیدا کنید کافی است در گوگل روی این کلمه یا هرکلمه ای دیگر در این حوزه سرچ نمایید و به راحتی به اطلاعات مخصوص در این حوزه دست پیدا کنید.





:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تجهیزات دندانپزشکی

اعتماد به سایت ایننترنتی برای خرید تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی در بازار دارای تنوع بسیار زیادی هستند این تنوع بعضا انتخاب را سخت می کند و دندانپزشکان نیاز دارند تا زمان زیادی برای بررسی محصولات بگذارند و ببینند که کدام محصول برایشان کاربردی تر و بهتر است. در گذشته برای این کار دندانپزشک باید به صورت حضوری در بازار تجهیزات حضور پیدا می کردند و با صرف زمان زیادی بعضا به نتیجه ای هم نمی رسیدند.

ولی در حال حاضر این نوع خرید تغییر کرده و با پدید امدن سایت های خرید تجهیزات بازار گردی و زیرو رو کردن محصولات کار بسیار ساده تر شده وهر دنداپزشک از طریق گوشی و یا لپ تاپ خود می تواند به راحتی سرچ کند و از میان محصولات موجود محصول مورد نظرش را به صورت تلفنی سفارش دهد بدون اینکه نیاز به رفتن به بازار داشته باشد.

در واقع بازار تجهیزات دندانپزشکی نیازمند همچین امکانی بود . دندانپزشکان به دلیل نوع کاری که دارند مشغله های زیادی دارند و صرف زمان طولانی برای خرید محصول برای انها مشکل است . با پدید امدن این نوع خرید در واقع دندانپزشکان از ان استقبال بسیار زیادی کردند و امروزه شاهد این هستیم که اغلب همه به سمت خرید انلاین می روند.

در گذشته اعتماد مردم به خرید انلاین بسیار کم بود و با وجود سایت های اینترنتی کمتر کسی به این روش خرید می کرد و در این میان بسیاری از دندانپزشکان نیز اعتماد نداشتند تا پول را پرداخت کنند و بعد جنس خریداری شده را تحویل بگیرند ولی امروزه شرایط تغییر کرده و وخرید الکترونیکی از روش های سنتی بسیار بیشتر مورد استقبال قرار گرفته.

تجهیزات دندانپزشکی به علت اهمیت کاری که دارند باید همیشه از بهترین نوع و برند خریداری شوند زیرا عملکرد انها تاثیر مستقیم بر روی کار دندانپزشکان خواهد گذاشت از این رو هر دندانپزشکی در زمان خرید تا جایی که ممکن است می گردد و بهترین محصول را انتخاب می کند.

البته بسیاری از دندانپزشکان تجربه ای بالایی در خرید دارند و شناخت کافی راجع به برندها و محصولات دارند ولی با این حال این دسته از افراد هم نیاز دارند تا در زمان خرید راجع یه محصولات جدیدی که وارد بازار شده اطلاعات کسب نمایند و با امکانات تجهیزات جدید بازار اشنا شوند از این رو این دسته از دندانپزشکان نیز قبل از خرید به این سایت ها مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی تری راجع به محصولات به دست می اورند.

تجهیزات دندانپزشکی در این سالها با نوسانات قیمتی زیادی روبه رو بوده است و و شاهد افزایش قیمت این محصولات مانند سایر محصولات بوده ایم از این رو شرکت ها برای راحت تر شدن خرید شرایط اقساطی را برای برخی از تجهیزات در نظر گرفته اند که دندانپزشکان می توانند با مراجعه به سایت های تخصصی در این حوزه از این شرایط اطلاع پیدا کنند.



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

علت ضعیف بود تولید تجهیزات دندانپزشکی در کشور

در زمینه واردات و تولیدات تجهیزات دندانپزشکی در مقالات گذشته بسیار سخن گفتیم دراین مقاله قصد داریم علت پیشی گرفتن واردات بر تولیدات داخلی را در این حوزه مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم وضعیت به چه صورت بوده که اغلب تمایلی به تولید وجود ندارد و همه به سمت واردات می روند. در واقع کشور ما در وضعیت دوگانه ای قرار دارد از یک طرف می خواهد مستقل باشد و نیازی به ارتباط با کشورهای به اصطلاح بیگانه نداشته باشد .از طرفی دیگر برای رسیدن به این استقلال در این سالها قدمی برنداشته

نه تنها در حوزه تجهیزات مربوط به دندانپزشکی بلکه در سایر زمینه های صنعتی به جرات می توان گفت که واردات همیشه پررنگ تر بوده . در واقع در گذشته اغلب سرمایه داران تمایل به راه اندازی کارخانه در داخل ایران را داشتند این کار هم دستاوردهای مالی برای خودشان داشت و هم برای کشور ولی از یک دوره ای به بعد این روند رو به کاهش رفت.

دلیل اصلی کاهش تولید داخل سختی های این مسیر برای تولید کنندگان بوده و شاهد از بین رفتن بسیاری از سرمایه ها در این راه شده ایم. از این رو به مرور زمان سرمایه داران به سمت واردات رفتند چون هم سود بیشتری براشان داشت و هم دردسر کمتر در واقع ریسک کار پایین می امد. در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی تولید داخل دستاوردهای خاصی برای عرضه ندارد به جز چند محصول که در سالهای اخیر تا حدی توانسته خوب پیش برود.

ولی در بسیاری دیگر از این محصولات هیچ شابه داخلی وجود ندارد وتماما وارد می شود. در واقع در این سالها به قدری حجم واردات زیاد بوده که بسیاری از مردم عادت به خرید کالاهای خارجی کردند و چون کیفیت این کالاها بسیار خوب بوده توانسته اعتماد مردم را در خرید جلب نماید و دیگر تمایلی به خرید کالای ایرانی وجود ندارد و اغلب دوست دارند برند محصول خارجی باشد و این خود صدمه بزرگی است که به کشور و تولید کنندگان وارد می شود.

برای مثال در میان تجهیزات دندانپزشکی یونیت محصولی است که توسط چند کارخانه در داخل تولید می شود و دراین سالها محصولات خوبی را به بازار عرضه کرده البته هنوز برای رسیدن به برندهای خوب خارجی راه دارد ولی دور از ذهن نخواهد بود که رسیدن به بهترین محصولات دنیا کار غیر ممکنی نخواهد بود و نیاز به پشتکار و تخصص دارد که به نظر هردو اینها در تولید کنندگان ما وجود دارد اگر موانع پیچیده از جلوی راه انها برداشته شود.

در واقع مشکل بزرگ مسئولان ما این است که به توانایی های داخلی اعتماد نمی کنند و در واقع دوست دارند که مصرف کننده باشند و این موضوع سبب شده تا ما شاهد وضعیت ضعیف تولیدات باشیم. در گذشته کارخانه ها رونق بیشتری داشتند و هر سرمایه داری به دنبال راه اندازی کارخانه در کشور بود درواقع سختی کار لذت بخش بود زیرا سود بهتری به همراه داشت و دستاوردی برای کشور ولی امروزه تولید فلج شده و وضعیت واردات رونق زیادی پیدا کرده.

در انتها باید خاطر نشان کرد که وضعیت تولید تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی و بسیاری از محصولات دیگر باید در کشور بهتر شود تا جایی که ما بتوانیم صادر کننده به سایر کشورها هم باشیم . در واقع کشوری مانند چین با همین روند  به جایی رسیده است که یکی از مهترین قطب های صادرات در جهان است و با رونق تولید و صادر کردن ان به سراسر دنیا اقتصاد خود را رونق داده و شاهد پیشرفت این کشور هستیم. در واقع تولید داخل راه رشد هر کشوری است و متاسفانه کشور ما در این مسیر خوب پیش نرفته است.



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تجهیزات دندانپزشکی و وضعیت تولید در این صنف

تجهیزات دندانپزشکی از دسته محصولاتی هستند که بر سلامت جامعه تاثیر گذارند و می توان گفت که کمبود این دسته از محصولات می تواند مشکلات جدی را به بار اورد. وارد کنندگان این دسته از محصولات همیشهسعی در وارد کردن بهترین برندهای خارجی دارند تا تجهیزات وارد شده از کیفیت بالایی جهت استفاده برخوردار باشند. در واقع تجهیزاتی که هم اکنون در بازار موجود است از بهترین برندهای اروپایی و حتی چینی هستند و این مساله برای خود دندانپزشکان نیز واضح و مشخص است.

در میان محصولات وارداتی چندین شرکت داخلی نیز به تولید این دسته محصولات اقدام کرده است و در سالهای اخیر پیشرفت های قابل ملاحظه ای را هم داشته است. ولی از انجایی که همیشه بازار واردات داغتر از تولید داخل بوده است تعداد این شرکت های تولید کننده زیاد نیست و بسیار از تجهیزات هستند که هیچ چرخه تولیدی در داخل کشور ندارند و همه وارداتی هستند و این مساله در شرایط حال حاضر بسیار ناراحت کننده و تاسف بار است.

در واقع وابستگی ما در تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی و حتی دارویی به قدری به واردات زیاد است که نوسانات قیمت دلار یکباره وضعیت را به نابه سامانی کشاند و شاهد افزایش قیمت ها به شکل نابسامانی بودیم به گونه ای برخی از تجهیزات افزایش چند برابری داشتند وحتی برخی از داروهای مهم که بیماران حساس استفاده می کردند نایاب شد و مشکلات جدی در پی این مسائل به بار امد.

در واقع در این سالها عدم توجه به تولید کننده داخلی و توانایی بالایی که این افراد داشتند وضعیت را به اینجا رسانده . در سالهای گذشته بسیاری از تولید کنندگان به جای حمایت و پیشرفت با سنگ هایی که سر راحشان بود پس رفت کردند و بسیاری از کارهای تولیدی به تعطیلی کشیده شد و درب کارخانه ها بسته شد و صاحبان انها دچار ورشکستگی شدند .

در شرایط حال حاضر اگر تولیدات داخلی چه در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی و سایر زمینه ها پر رونق بود شاید وضعیت به این اشفتگی نمیرسید و شاهد افزایش قیمت در بازار تجهیزات نبودیم . در واقع توانایی تولید کنندگان ما در هرزمینه ای بسیار بالاست و فقط باید به انها میدان داده شود ومحدودیت ها از سر راحشان برداشته شود. در سالهای گذشته سیاستمداران ما به قدری راه را برای تولید کننده سخت و پیچیده کرده اند که اغلب تمایلی به ادامه ندارند و حتی اگر توانایی و سرمایه وجود داشته باشد بیشتر ترجیح می دهند تا به واردات اختصاص دهند تا تولید.

اینها همه نشان دهنده سیاست های غلط این چند ساله است و در واقع ما کشوری هستیم که در بسیار از زمینه ها وابسته به سایر کشورها هستیم و واردات ما همیشه پر رونق تر از صادرات بوده است. در واقع عامل پیشرفت هر کشوری تولیدات ان است. تولیدات چرخه اقتصاد را به راه می اندازد  و رونق صادرات ارز اوری زیادی برای کشور دارد.

امید است تولیدات تجهیزات دندانپزشکی به رونق خاص خود برسد و ما شاهد پیشرفت در سالهای اینده باشیم. در واقع این راهی است که باید درپیش گرفته شود تا نتایج ان را در سالهای اتی شاهد باشیم. هر چه تعلل پیش بیاید ضررهای بسیاری را متحمل می شویم .در واقع در این سالها ما تنها شاهد فرار مغزها و استعدادها از کشور بودیم در صورتی که می توانستیم از این استعدادها در کشور بهره ببریم و پیشرفت های چشمگیری را شاهد باشیم.

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

شرایط ویژه فروش تجهیزات دندانپزشکی

شرکت های فروش تجهیزات دندانپزشکی سعی بر راحت تر شدن خرید این محصولات برای دندانپزشکان دارند . این شرکت ها شرایط ویژه ای را برای خرید تجهیزات به صورت دوره ای تعیین می کنند. به طور مثال شرایطخرید اقساطی که حتی بدون پیش پرداخت می توان چکی محصولی را خریداری نمود یا شرایط تعویض محصولات قدیمی و کار کرده دندانپزشک با تجهیزات جدید.

این شرایط امکان این را برای دندانپزشک فراهم میکند تا به راحتی اتوکلاو یا یونیت قدیمی خود را با محصولی جدید تعویض نماید و با این روش هم محصول قدیمی خود را به فروش می رسانند و هم محصول جدید را به راحتی خرید میکنند. در واقع این طرح به قدری از طرف دندانپزشکان مورد استقبال قرار گرفته که اغلب سعی بر تعویض تجهیزات دارند و از این شرایط بهره می برند. در واقع این شرایط بسیار راحت است و به جای اینکه خود دندانپزشک اقدام به فروش محصول خود کند و درگیر ان شود شرکت با بالاترین قیمت ان محصول را خریداری می نماید و به جای ان محصولی نو رو به دندانپزشک می دهد.

در واقع فروش تجهیزات دندانپزشکی به فروش اقساطی بسیار باب شده و خریداران از ان استقبال می کنند. به علت بالا رفتن قیمت تجهیزات خرید نقدی به میزان قابل توجهی کم شده و برروی تجهیزاتی مانند اتوکلاو و یا یونیت اغلب ترجیح بر خرید اقساطی دارند. این مساله به قدری مورد استقبال قرار گرفته که اغلب دندانپزشکان به دنبال خرید شرایطی هستند و دائما بازار را رصد می کنند تا ببینند تا چه محصولی با شرایط ویژه به فروش می رسد که اگر مورد نیازشان بود خریداری نمایند.

در واقع شرکت ها این شرایط را برای خریدارن فراهم میکنند تا بتوانند بازار را جوری ساماندهی کنند که مثل گذشته هر فردی با هر بودجه ای امکان خرید داشته باشد. در واقع این افزایش قیمت ها به نفع هیچکس نیست نه فروشند و نه خریدار و ادامه این روند باعث رکود بازار خواهد شد و ضربه ی بزرگی را به اقتصاد جامعهوارد خواهد کرد.

نه تنها در رابطه با تجهیزات دندانپزشکی بلکه در خرید تجهیزات پزشکی و داروها نیز باید راهکارها اندیشیده شود تا قدرتخرید بالا برود .درواقع بسیاری از داروها هستند که در این شرایط تحریم وارد کشور نمی شوند و اگر هم باشند قیمت بسیار بالایی پیدا خواهند کرد که این مساله برای بیماران بسیار خطرناک است. امید است شرایط به سمت و سویی پیش برود که ما شاهد بهبود اوضاع در این مسائل حیاتی و مهم باشیم و روند رو به رشدی را شاهد باشیم.

البته افتادن در مسیر رشد منوط به چاره اندیشیهای درست است که دولت و مسئولان باید انجام دهند و قصد بهبود داشته باشند و گرنه هرچقدر تولید کننده و وارد کننده به تنهایی سعی در بهبود روند داشته باشد بازهم اتفاق خاصی نخواهد افتاد و روند بسیار کندی را شاهد خواهیم بود در واقع شرایط موجود نیاز به راهکارهای سریع و اساسی دارد تا بتوانند مشکلات را هرچه سریع تر برطرف نماید و وضعیت بازار را به شرایط قبل بازگرداند.

امید است تا در اینده نه چندان دور شاهد ثبات در بازارهای مهمی چون تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی باشیم زیرا این ابزارها مستقیما بر روی سلامت جامعه تاثیر می گذارند و بهتر است تا زودتر از سایر صنایع برای انها فکری شود. در واقع شرایط موجود برای درست شدن نیاز به همتی همگانی دارد و مسئولان و سایر افراد باید دست به دست هم دهند تا این بحران را با کمترین صدمه و اسیب برطرف نمایند. ارزوی ما رسیدن به بازاری پررونق است که در ان همه قدرت خرید تمامی محصولات را دارند.



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد