نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

خرید موادو تجهیزات دندانپزشکی با روش اینترنتی ساده تر از گذشته

تجهیزات دندانپزشکی  هر چقدر خوب و با کیفیت باشد بر روی عملکرد دندانپزشک تاثیرگذار است. دندانپزشک علاوه بر تخصصی که دارد برای بالا بردن میزان بازدهی کار خود باید از برندهای با کیفیت موجود در بازار استفاده نمایند. اطلاع از کیفیت بالای محصول تنها با تحقیق ساده از دندانپزشکانی که از ان محصولات استفاده کرده اند و یا سایت های اینترنتی امکان پذیر است. اگر سایت های تخصصی در این زمینه ها را مشاهده کنید می بینید که اطلاعات جامع و کاربردی راجع به محصولات در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

اینکه محصول مورد نظر شما ساخت چه کشوری است و چه ویژگی ها و امکاناتی دارد همه از مزایایی است که این سایت های اینترنتی در اختیار شما قرار می دهند. دانستن این مساله مهم که خریدهای اینترنتی امروزه جای روش های سنتی را گرفته و روشی ساده تر و مطمئن تر به شمار می ایند کمک می کند تا از روش های زمانگیر و خسته کننده خرید حضوری دست بکشیم و در دنیای تکنولوژی رو به خریدهای انلاین بیاوریم. امروزه در زمینه تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی با فراهم شدن این بستر راه خرید برای بسیاری از دندانپزشکان ساده تر شده است .

حال برای برخی دیگر که تعداد انها کم است مساله عدم اطمینان به این روش خرید وجود دارد و برای این دسته از افراد باید نکاتی را خاطر نشان کنیم که برایشان مفید واقع خواهد بود. اول اینکه خرید باید از مراجع معتبر اینترنتی صورت پذیرد برای دستیابی به این مراجع برای مثال در زمینه خرید تجهیزات دندانپزشکی   این کلمه را در گوگل سرچ می کنید و به سایت های تخصصی در این زمینه دست می یابید و همه سایت های که در سرچ این کلمه در صفحه اول هستند جزو بهترین و برترین شرکت های فعال در این زمینه اند.

در میان این سایت ها تعدادی سایت جامع و کامل وجود دارد که با مراجعه به انها به تمامی محصولات موجود در بازار دست می یابید و در واقع انگار به نمایشگاهی با تنوع محصولات بالا دست پیدا کرده اید. امکان مقایسه یک یا چند محصول را در این سایت ها دارید که این مقایسه کمک می کند تا اگر در خرید دو برند دچار شک و تردید شدید یکی از انها را با اطمینان انتخاب نمایید. در واقع شرکت ها حاضر به تحول هزینه های اضافه تر برای راه ندازی سایت خود شده اند تا بتوانند بستر خرید را برای فروشندگان راحت تر فراهم نمایندو با توجه به شرایط به وجود امده توسط ویروس کرونا اغلب به سمت این نوع خرید غیر حضوری می روند.

در میان دندانپزشکان که مشغله کاری بیشتری دارند تعداد معدودی هنوز وجود دارند که خرید های  تجهیزات دندانپزشکی   خود را به صورت حضوری انجام می دهند و بقیه اولویتشان خرید اینترنتی است. در واقع با فراهم امدن این امکان فروشگاه های خرید این محصولات به گوشی و و لپ تاپ ها امده است و تنها با چند کلیلک ساده دسترسی به داده های مورد نیاز امکان پذیر است. برای خرید به صورت انلاین و تلفنی حتی این امکان وجوددارد که مبلغ را بعد از تحویل گرفتن جنس واریز نمایید.

همه این امکانات برای صرفه جویی در زمان ارائه می شود. در اینده نه چندان دور به کل همه افراد به سمت خرید اینترنتی می رود و روشهای سنتی کاملا از بین می رودو به طور قطع می توان گفت که دیگر مغازه ای برای خرید حضوری وجود نخواهد داشت و همه ترجیحشان بر این است که در خانه باشند و خرید خود را اینترنتی انجام دهند. این روش مزیت ها و معایبی دارد که جای توضیح ان در این مقاله نخواهد بود.

از طریق این سایت های اینترنتی علاوه بر خرید تجهیزات دندانپزشکی   نو شما م یتوانید تجهیزات دست دوم را خریداری کنید و حتی مواد دندانزشکی مورد نیاز را به صورت تلفنی سفارش دهید ودرب مطب تحویل بگیرید. مواد جز کالاهای مصرفی هستند و یک دندانپزشک در ماه نیاز دارد تا چندین بار خرید کند واین منطقی نخواهد بود که در ماه چندین بار به صورت حضوری مراجعه کند و زمان برای خرید مواد بگذارد .ر وش های خرید اینترنتی این امکان را فراهم می کند تا با مواد جدیدی که وارد بازار می شود اشنا شود و هر انچه که نیاز دارد را به راحتی و با یک تماس سفارش دهد.



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

میزان بیشتر واردات تجهیزات دندانپزشکی بر تولیدات ان در کشور

در رابطه با خرید تجهیزات دندانپزشکی   شناخت دستگاهی که دندانپزشک خریدار یم یکند بسیار مهم است. در ابتدای کار دندانپزشک باید ببیند چه نیازهایی دارد و چه دستگاهی این نیازها را برطرف می نماید. اگر این مساله را در ابتدای کار مشخص نمایید خرید برایتان راحت تر می شود و در اصل به سراغ اصل مطلب می روید. زمانی که دندانپزشک اطلاعاتی راجع به دستگاهی که می خواهد بخرد ندارد و شناختی هم راجع به مشخصات فنی دستگاه ندارد برای کسب اطلاع از ویژگی های دستگاه مورد نظر می تواند به سایت های معتبر در این زمینه مراجعه نماید.

مطالعه ویژگی های یک دستگاه کمک می کند تا امکانات ان را بررسی نمایید و ببینید که چه دستگاه با چه امکاناتی برای کار شما مناسب تر است. اگر قبل از خرید اگاهی کسب نشود ممکن است دست به خرید نامناسبی بزنید و در اصل محصول خوب و با کیفیی خریداری کنید ولی این محصول پاسخگوی مناسبی برای نیازهای شما نباشد و ای خود باعث بروز مشکل در استفاده شما از این دستگاه می شود.

بازار تجهیزات دندانپزشکی   دارای متنوع ترین و گسترده ترن محصولات است ودر هرقیمت و کیفیتی می توانید محصول مورد نظر خود را جستجونمایید. زمای است که دندانپزشک می خواهد با هزینه کم دستگاه مناسبی را خریداری کند ب مراجعه به سایت های معتبر وتخصصی شاهد ان خواهد بود که با هر بودجه ای می تواند دستگاه مورد نظر خود را خریدرای کند. البته باید به این نکته توجه داشت که قیمت پایین کیفیت پایین تری را به شما ارائه میدهد و برای داشتن محصول با کیفیت بهتر باید کمی بیشتر هزینه کرد.

در مقالات قبلی خواندیم که بازار این دسته از تجهیزات بیشتر به سمت واردات پیش رفته تا تولید واین باعث شده تا تاثیرات قیمت ارز به شدت بر روی قیمت های این محصولات تاثیر بگذارد ولی با این حال ورد کنندگان سعی بر واردات جنس های چینی با قیمت های پایین تر هستند که کیفیت خوبی هم داشته باشند و مشاهده می کینم که ر چند سال اخیر این برندهای جینی تونساه اند بخشی از نیاز بازار را پاسخگو باشند. ولی نکته مهمی که اینجا قابل ذکر است این است که ایا تولید کنندگان داخلی قادر به تولید محصولات با کیفیت بهتر از برندهای چینی نیستند؟

صد درصد جواب من به شخصه به این سوال مثبت خواهد بد. ما در زمین تولیدت تجهیزات دندانپزشکی   و بسیاری دیگرلز محصولات در سایر زمینه ها کوتاهی ای بسیاری کرده یام و بیشتر وقت و انرژی را بر روی قسمت واردات این محصولات گذاشته ایم در صورتی که توانایی لازم جهت تولید را داریم و فقط باد به ان بها بدهیم. در سال شاهد مهاجرت نخبگانی هستیم که اگر از توانایی هایشان در کشور استفاده میشد شرایط به این وضع نمی افتاد و تولید ما رونق بسیار زیادی داشت.

تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی بسیار کارامد و مهم هستند و اختلال در نبود انها می تواند جان افراد را به خطر بیندازد و سطح بهداشت و درمان را به طور قابل توجهی کاهش دهد. برای جلوگیری از این اتفاق باید زودتر به فکر راه اندازی و تولید این دسته از محصولات در داخل کشور باشیم وبه جایی برسیم که قادر به صادرات هم باشیم . در وقع نباید تنها متکی به صادرات نفت برای کسب درامد برای کشور باشیم بلکه صادرات سایر محصولات بعضا می تواند نقش بسیار مهم و کمک کننده تری داشته باشند.

خلاصه اینکه تجهیزات دندانپزشکی   در بخش تولید در سالهایی که گذشته ضعیف عمل کرده است و دلیل ان هم مورد بررسی قرار گرفت ولی از این پس باید مسیر را تغییر داد تا به جایی برسیم که کشورهای پیشرفته دنیا به ان رسیده اند. پیشرفت نیزمند خوداتکایی است وتازمانی که کالاهای وارداتی ما بیشتر از کالاهای تولیدی باشند ما پیشرفت محسوسی را شاهد نخواهیم بود.سالهای از دسته رفته را باید کنار گذاشت و به سالهای پیش رو توجه نمود که چطور می تواند با سعی و تلاش و همت سالهای طلایی شکوفایی برای کشور باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تحول تکنولوژی در روش های خرید تجهیزات دندانپزشکی

هر دندانزشکی در ابتدای کار خود با مساله بسیار مهمی روبروست ان هم تجهیز مطبش است. خرید تجهیزات دندانپزشکی  پروسه ای مه و زمان بر است و نیاز به اگاهی زیاد نسبت به برندهای موجود در بازار دارد. معمولا ذنذانپزشک با توجه به شرایطی که دارد بودجه ی مشخصی را برای خرید تجهیزات در نظر می گیرد و طبق ان شروع به تحقیق و خرید می کند. در بازار تجهیزات از هر رنج قیمتی محصول موجود است که با شرایط یا به صورت نقد به فروش می رسد. اغلب محصولات با کیفیت و شناخته شده به دلیل قیمت بالایی که دارند برای سهولت در خرید انها به صورت شرایطی در بازار عرضه می شوند.

اگر شما دندانپزشک باشید و این تجربه را برای یکبار کرده باشید می بینید که چقدر مرحله سخت و زمان بری خواهد بود اگر خود بخواهید حضورا خرید خود را انجام دهید. یعنی به بازار تجهیزات مراجعه کنید و از بین هزاران محصولی که در این بازار وجود دارد یکی را انتخاب کنید. این کار نیاز به صرف زمان زیادی دارد که شاید در برنامه کاری یک دندانپزشک نگنجد. ولی به هر حال این روش سنتی در بین بسیاری از دندانپزشک مرسوم است.

اما امروزه روش خرید با ظهور سایت های فروش تجهیزات دندانپزشکی  بسیار ساده تر شده است. شما با کمک اینترنت و گوشی همراه ود به راحتی می توانید خود را در بازار تجهیزات فرض کنید با این تفاوت که دیگر لازم به حضور فیزیکی ندارید و به صورت مجازی می توانید به گستره وسیعی از محصولات دست پیدا کنید ونسبت به انها اشنایی پیدا کنید. این روش خرید در تمامی کشورهای پیشرفته سالهاست که عملی شده استو دیکر مردم برای خرید وقت خود را در بازارها صرف نمی کنند و به کمک خرید مجازی زمان بیشتری برای انجام کارهای مهم تر خود ییدا کرده اند.

در کشور ما نیز در سالهای اخیر مخصوا با شیوع کرونا خرید اینترنتی گسترش بیشتری بین مردم پیدا کرد. یک دندانپزشک به راحتی از هر کجا می تواند محصول خود را سفارش هدو انرا در کترین زمان دریافت نماید. اغلب شرکت ها به جای تبلیغات فیزیکی که در گذشته مرسوم بود و یک بازاریاب برای معری محصولات به مطب مراجعه می کرد رو به تبلیغات مجازی اورده اند  فعالیت خود را در صفحات مجازی گسترش دااده اند.

در سایت های تخصصی مربوط به تجهیزات دندانپزشکی  شما عزیزان می توانید به محصولات زیادی دست پیدا کنید و مشخصات این محصولات را مشاهده خواهید کرد و این امکان برای شما وجود دارد که از بین چند محصول مقایسه ای انجام دهید و هریک را که از دیگری بهتر است انتخاب نمایید .در اغلب این سایت ها قیمت محصولات به روز شده است و بهترین های حال حاضر بازار در این سایت ها موجود است.فعالیت در شبکه های اجتماعی نیز کمک کننده است تا دندانپزشکان به راحتی به محصولات و قیمت ها به صورت روزانه دسترسی پیدا کنند.

روش های سنتی قدیم معایب و مزایایی داشت از معایب اصلی ان صرف زمان طولانی بود و بعضا با صرف این زمان هم نتیجه ای حاصل نمی شد و دندانپزشک مچبور بود تا چندین روز متوالی تحقیقات خو را به صورت حضوری در بازار ادامه دهد که این کار بسیار خسته کننده بود. از مزیت های ان حضور در فروشگاه و مطمئن شدن از شرکتی که از ان خرید را انجام می دهند. البته این عدم اطمینان از خرید اینترنتی به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کرده و اغلب سایت هایی که در سرچ گوگل جزو برترین ها هستند شرکت های معتبر و شناخته شده ای می باشند.

در کل تکنولوژی به کمک اقشار پر مشغله مخصوصا دندانپزشکان امده است تا به راحتی با صرف زمان حداقلی تجهیزات دندانپزشکی  مورد نیاز خود را خریداری کنند و یا سبت به انها شناخت بهتری کسب کنند و سریع تر و راحت تر متوجه محصولات جدید عرضه شده در بازار بشوند و از تخفیف ها و شرایط ویژه فروش به راحتی اطلاع کسب نمایند و در واقع بدون حضور فیزیکی در بازار از اتفاقات ان با خبر شوند که این به نظر اتفاقی بزرگ . مهم به شمار می اید.

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()