نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

سفارش تجهیزات دندانپزشکی به صورت انلاین یا حضوری؟

تجهیزات دندانپزشکی    امروزه به روشهای مختلفی در بازار عرضه می شود. روش اینترنتی یکی از روشهای جدیدی است که در چند سال اخیر بسیار باب شده است و با شیوع بیماری کرونا در کشور بیشتر مورد استقبال قرار گرفته. این روش بسیار سریع تر از روشهای دیگر خرید است و مورد استقبال بسیاری از دندانپزشکان قرار گرفته است.

در خرید اینترنتی نیز دندانپزشکان باید دقت لازم را داسته باشند تا از شرکت های معتبر خرید خود را انجام دهند و مطمئن باشند تا هر محصولی که خریداری می کند دارای گارانتی و خدمات پس ازفروش است. در زمان خرید می توانید از مشاوره کارشناسان در این حوزه به خوبی استفاده نمایید و هرگونه سوال و ابهامی در این حوزه وجود داشته باشد می توانید به راحتی برطرف نمایید.

خرید اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی مزیت ها و معایبی دارد که در ادامه این مقاله به بررسی انها خواهیم پرداخت. در ابتدا به مزیت های این روش می پردازیم. ارسال سریع محصول و دریافت ان در کمترین زمان از مزیت های مهم این نوع روش خرید است و هر دندانزشکی از هرکجایی ایران می تواند سفارش خود را ثبت نماید و به راحتی ان را درب مطب خود دریافت کنند . در واقع همه دندانپزشکان از سراسر ایران می توانند به ساده ترین شکل ممکن خرید کنند.

مزیت دیگر این است که این نوع روش خرید موجب صرفه جویی در زمان خواهد شد و دیگر نیازی نیست تا حضورا به بازارهای شلوغ بروید و با صرف زمان زیاد کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. این مساله برای دندانپزشکان که بحث زمان برایشان بسیار اهمیت دارد خیلی مفید است و از ان بسیار استقبال می کنند.

از معایب این روش می توان به وجود کلاهبردارانی اشاره نمود که ممکن است از حضور در بازار تجهیزات دندانپزشکی سوء استفاده کنند و کالاهایی تقلبی رو با قیمتهای مناسب به مشتریان بفروشند. البته تا حد زیادی جلو این افراد سودجو در این سالها گرفته شده است و نگرانی زیادی از این بابت وجود ندارد ولی با این حال در زمان خرید باید دقت لازم را داشته باشید و  از معتبر بودن شرکتی که از ان خرید می کنید اطمینان حاصل نمایید.

امروزه اطمینان مردم نسبت به خرید اینترنتی بسیار افزایش پیدا کرده است و شرکتهای معتبر دراین حوزه قدام به راه اندازی سایت های معتبر کرده اند. تنها با سرچ کلمه تجهیزات دندانپزشکی  می توانید به این سایت ها دسترسی پیدا کنید و هر گونه اطلاعاتی که نیاز دارید را به دست اورید و با تماس تلفنی ثبت سفارش کرده و کالای مورد را خود را سفارش دهید.

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

راه اندازی سایت های تخصصی فروش تجهیزات دندانپزشکی

فروش تجهیزات دندانپزشکی  در بازار به شیوه های مختلفی انجام می شود. یکی از این روشها خرید اینترنتی این محصولات است. شرکت های فروشنده در این حوزه اقدام به راه اندازی سایت های تخصصی کرده اند و تمامی محصولات با قیمت های انها را در این سایت ها قرار می دهند و خریداران با مراجعه به این سایت ها می توانند به اطلاعات تخصصی محصول و قیمت ان دسترسی پیدا کنند.

این نوع روش خرید بسیار سریع تر از رش سنتی بوده و در همه حوزه ها خرید اینترنتی طرفداران خود را پیدا کرده است و مردم برای خرید حتی لباس و یا سایر کالاهای مورد نیاز خود این روش را انتخاب می کنند. دندانپزشکان نیز به دلیل مشغله ی بالای کاری که دارند نمی توانند زمان زیادی را صرف خرید تجهیزات کنند از این رو ترجیحشان خرید اینترنتی خواه بود.

با سرچ کلمه تجهیزات دندانپزشکی  می توان به تعداد زیادی از سایت ها ی معتبر در این حوزه دسترسی پیدا کرد و از طریق انها قیمت محصول مورد نظر را به دست اورد و تنها با یک تماس محصول را سفارش داد. در این سایت ها اطلاعات تخصصی راجع به محصولات هم داده می شود و اگر نیاز به اطلاعات بیشتر باشد دندانپزشکان می توانند با شرکت تماس بگیرند و کارشناسان فروش اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار انها قرار می دهند.

در واقع وجود سایت های اینترنتی در این حوزه کمک میکند تا دندانپزشک به بازار و محصولات جدیدی که وارد بازار می شود دسترسی سریع داشته باشد و قیمت ها را به روز مشاهده کند. شرکت ها برای فروش محصولات خود نیز شرایط فروش ویژه هم در نظر می گیرد که می توان از طریق این سایتها از این فروش های ویژه اطلاع کسب نمود.

سایت های تخصصی در فروش تجهیزات دندانپزشکی  و مواد دندانپزشکی امروزه افزایش پیدا کرده اند و شرکت ها هرکدام سعی بر این دارند تا با ارائه خدمات بهتر رضایت مشتریان را جلب کنند. در واقع این شیوه خرید تا سالهای اینده به طور کامل جایگزین روشهای دیگر خرید می شود و به ندرت افراد برای خرید حضوری به بازار مراجعه می کنند و این یعنی تسخیر دنیا واقعی توسط تکنولوژی است. در کشورهای پیشرفته این سرعت رشد بسیار بیشتر بوده و روشهای سنتی خرید بسیار کم شده است. با شیوع بیماری کرونا خرید اینترنتی بیشتر در میان مردم باب شده است.

 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

تولید تجهیزات دندانپزشکی با توان و تخصص داخلی

تجهیزات دندانپزشکی  در بازار ایران بیشتر وارداتی هستند و تعداد کالاهای تولید شده در این بازار بسیار کم است. برندهای چینی و اروپایی و ایتالیایی بیشتر این بازار را فرا گرفته اند و توانسته اند از نظر کیفیت و کارایی نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب نمایند. در سالهای اخیر تولید کنندگان داخلی هم دست به تولید تجهیزات مختلفی زده اند که در بازار به فروش میرسند.در سالهای اخیر این تولیدات بیشتر شده و می توان نمونه های انرا در بازار مشاهده نمود.

البته هنوز تولید کنندگان داخلی راه زیادی دارند تا بتوانند محصولات خود را به رقابت جهانی برسانند ولی این مساله از توان و تخصصص جوانان ما دور نخواهد بود و تنها با حمایت و پشتکار قابل دسترس است. در واقع بستر تولید باید به جایی برسد تا از توانایی های متخصصان تحصیل کرده در این حوزه نهایت استفاده را ببرد و به جای اینکه این توانایی ها به خارج از کشور کشیده شود در داخل به کار گرفته شود.

تعداد تولید کنندگان تجهیزات دندانپزشکی  باید به قدری افزایش یابد که رقابت در بین انها ایجاد شودو هریک برای تولید محصولات بهتر رقابت کنند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار را نصیب خود کنند. افزایش تعداد تولید کنندگان این رقابت را به وجود می اورد و در نهایت باعث بالا رفتن کیفیت محصولات می شود .

وظیفه دولت برای رونق این صنف مهم و کاربردی حمایت از تولید کنندگان است و ایجاد بستری راحت برای راه اندازی چرخه تولید است. اعطای تسهیلات لازم برای تولید همه از مواردی است که باعث میشود تعداد زیادی از سرمایه داران و متخصصان به این سمت و سو کشیده شوند. در واقع نجات اقتصاد ایران از این شرایط تنها در گرو راه اندازی چرخه تولید است. حال این تولیدات می تواند در هر زمینه ای باشد .تجهیزات پزشکی ودندانپزشکی یکی از مهمترین زمینه هاست.

تجهیزات دندانپزشکی  باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند که اگر مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید شرکت تولید کننده و یا وارد کننده بتواند انرا بدون دغدغه و مشکل تعمیر نماید و اگر قطعه ای نیاز به تغییر داشته باشد به راحتی انرا تعویض کنند و مشکلی از جهت موجودی قطعه نداشته باشند. از اینرو خرید از شرکت های معتبر از مهمترین نکات در حین خرید است.

در شرایط موجود که واردات با مشکلات جدی روبه رو شده و برخی از تجهیزات به علت افزایش قیمت دلار دیگر وارداتش به صرفه نیست تنها راه حل برای از بین بردن اشفتگی بازار رسیدن به تولید محصولات با کیفیت در داخل کشور است. این دستاورد دور از ذهنی نخواهد بود و به مرور زمان امکان پذیر است و تنها نیاز به خودباوری و پشتکار دارد

در زمینه تولید مواد دندانپزشکی تولید کننده های داخلی بسیار موفق تر عمل کرده اند و مواد با کیفیت داخلی زیادی در بازار موجودد است. این انرژی و تلاش باید برای تجهیزات دندانپزشکی  نیز به کار گرفته شود و  تا شاهد اتفاقات خوب در این زمینه باشیم.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()