نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

آینده تجهیزات دندانپزشکی با توجه به نگاه همه جانبه دولت به چین

درود به همه همراهان گرامی و با آرزوی سلامتی در این روزهای تلخ کرونایی درخدمتتون هستیم با طرح این مسئله که با توجه به به نگاه همه جانبه  دولت محترم به چین و همچنین روسیه چه آینده ای را می توان برای صنف مواد و تجهیزات دندانپزشکی متصور بود و در سالهای آینده با چه چالشهای احتمالی روبرو خواهیم بود. ما رو مثل همیشه همراهی کنید و شبکه های اجتماعی مارو دنبال کنید.

سال 1400 با چالش بزرگ انتخابات ریاست جمهوری اغاز شد که نتیجه آن همانطور که قبلا گفتیم و قابل پیشبینی هم بود به نفع آقای رئیسی رقم خورد و بعد از آن چالش انتخاب وزرای ایشان را داشتیم که بعد از بالا و پایین کردن های زیاد بلاخره سپرس شد و وزرا رای اعتماد گرفتن تا به صندلی های خود تکیه بزنند و امور مملکت را در دست بگیرند .

با توجه به ترکیب هیئت دولت و سوابق آنها در رویکردشان به سمت چین و روسیه می توان گفت 4 سال آینده می تواند با تصمیمات بسیار چالش برانگیز در همه زمینه ها روبرو خواهیم بود که صنف مواد و تجهیزات دندانپزشکی نیز طبیعتا استثنا نخواهد بود.

از طرفی با افزایش فشارهای سیاسی از طرف دولت های غربی و افزایش تحریم ها می توان پیش بینی کرد که امر واردات  از کشورهای اروپایی بیش از گذشته با مشکلات بسیاری روبرو خواهد شد و این موضوع با وجود نرخ بالای ارز درکشور و ادامه روند صعودی می تواند زنگ خطر کمبود کالارا در بازار به صدا در آورد و افزایش قیمت ها را سبب شود که بدیهی و است.

بنابراین به نظر می رسد سیاست نگاه به داخل و دراز کردن دست یاری به سمت دوستان کاملا اجتناب ناپذیر است و می بایست به سرعت انجام شود . اما مسئله اصلی نوع اجرا است که همیشه چالش های فراوانی را تولید خواهد کرد و با بوجود آوردن موانع بر سر راه واردکننده ها باعث کاهش بهره وری در واردات و درنتیجه بوجود آمدن سیکل معیوب می شود.

کشور چین و سیاست های تمامیت خواهانه آن مانند تمامی قدرت ها آینده را برای خود می سازد و همه بازارها را کاملا یک طرفه به نفع خود مورد نفوذ قرار می دهد

با تمام این ها همه فعالان صنف مواد و تجهیزات دندانپزشکی مثل همیشه تمام تلاش خود را خواهند کرد که حتی به مدت محدودی هم دچار کمبود در عرضه نشویم و با قدرت ادامه دهیم.

نتیجه گیری که میکنیم این است که با توجه به سختی روز افزون واردات و افزایش نرخ ارزهای خارجی قیمت کالاها در تمامی صنوفی که یا به طور مستقیم وارداتی هستن یا مواد اولیه انها از خارج تامین میشود افزایشی خواهد بود و فقط می توان امید داشت دولت مردان جدیدمان سیاست های منطقی و کارشناسی شده را در دستور کار خود قرار دهند .

امید واریم این مطلب برای شما مفید فایده بوده باشد و مثل همیشه ما را مورد لطفا خود قرار دهید و آرزو داریم تا صنف مواد و تجهیزات دندانپزشکی با شکوفایی هر جه بیشتر در سالهای آینده روبرو باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()