نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

نکاتی که در زمان خرید تجهیزات دندانپزشکی دست دوم باید به انها دقت کرد

تجهیزات دندانپزشکی  از جمله تجهیزات مهمی هستند که هر دندانپزشک در ابتدای کار خد باید اقدام به خرید انها نماید. در مقالات قبلی روش های خرید را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که در هرصورت خرید اینترنتی بهترین راه برای تهیه تجهیزات مورد نیاز است. برای فروش تجهیزات دست دوم مطب هم می توان از طریق سایت های اینترنتی اقدام نمایید. سایت هایی هستند که در انها می توانید محصول مورد نظر خود را به عرضه بگذارید و همکاران دیگری که به ان نیاز دارند انرا خریداری نمایند. این سایت ها تخصصی در این زمینه فعالیت دارند و چیزی شبیه به سایت معروف دیوار هستد فقط در عرصه تخصصی دندانپزشکی.

با توجه به بالا رفتن قیمت تجهیزات با توجه به شرایط موجود اغلب دنداندپزشکان تمایل به خرید تجهیزات دست دوم دارند.هرچند توصیه ما این است که تا جای ممکن از تجهیزات نو استفاده شود تا دردسر خرابی و هزینه تعمیرات نداشته باشدولی خوب به هر حال خرید تجهیزات دست دوم هم در بازار وجود دارد و به نطر من دندانپزشک برای خرید این تجهیزات باید از تکنسین متخصص در این زمینه مشورت و راهنمایی بگیرد و بداند وسیله ای که می خرد ایا ارزش خرید دارد یا نه.

زمانی پیش می اید که دندانپزشک اقدام به خرید تجهیزات دندانپزشکی  دست دوم می کند که مقرون به صرفه تر از تجهیزات نو است از طرفی دیگر ممکن است این وسیله نیاز به تعمیرات زیادی داشته باشد و از این طرف هزینه اضافه تری به دوش دندانپزشک خواهد گذاشت  در اصل برابر با هزینه یک دستگاه نو میشود. فلذا در زمان خرید باید کالا را از هرنظر مورد بررسی قرار دهیم تا بعدها دچار این مشکلات نشویم. بهترین راه برای این کار استفاده از افراد متخصص در تشخیص سلامت کالاست و دوم اینکه از فرد مطمئن خرید خود را انجام دهید.

امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت شرکت های فروشنده برای سهولت در خرید روش های پرداختی ویژه ای را در نظر گرفته اند و دندانپزشک می تواند با پرداخت مبلغ اولیه مابقی هزینه را به صورت چک پرداخت کند و چک ها را به فاصله یک ماه به یک ماه پاس نماید. این روش باعث می شود تا در زمان خرید نیاز به پرداخت کل پول نباشد و با پرداخت اولیه کمتر جنس تحویل داده می شود و بقیه رقم طی زمان تسویه می شود.

البته این شراط باعث شده تا  برخی از برندهای تجهیزات دندانپزشکی  در بازار ناموجود شوند و در واقع دیگر وارد کشور نشوند .علت ان هم ان این است که با توجه به قیمت دلار هزینه انها بسیار بالا رفته و دیگر توجیح اقتصادی برای واردات انها وجود ندارد فلذا برخی از برندها دیگر در وارد کشور نمی شوند. این مساله مسائل و مشکلاتی را به وجود اورده است و باید برای حل ان راه حلهایی توسط مسئولین زیربط ارائه شود چون تجهیزات دندانپزشکی جزو مواردی نیستند که بتوان به راحتی انها را ناموجود کرد . عواقب بدی که نبود این تجهیزات دارد مستقیما در سلامت جامعه تاثیر گذار است.

امید است تا کشور از این شرایط بحرانی خارج شود که البته زمان بر خواهد بود ودر این شرایط باید راه حل های اساسی دیگری ارائه شود که یکی از اینها رسیدن به تولید داخل در این زمینه است. اگر تولید داخل وجود داشته باشد دیگر هیچ تحریمی نمی تواند چرخه اقتصاد را اینقدر تحت فشار قرار دهد. امیدواریم تا توجه به این قسمت روزبه روز بیشتر شود و هرچه زودتر به فکر راه اندازی چرخه های تولید داخل باشیم.

تجهیزات دندانپزشکی  ابزارهایی هستند که دندانپزشکان توسط انها سلامت مردم را تامین می کنند و در هر جامعه ای سلامت از هر چیزی مهمتر است. دندانپزشکان با توجه به شرایط به وجود امده توسط ویروس کرونا فعالیت کاری خود را کمتر کرده اند ولی نیاز به تجهیزات هنوز در بازار وجود دارد و شرکتهای فروشنده سعی در عرضه محصولات با کیفیت بالا را دارند ولی به هرحال افزایش قیمت دلار انها را نیز ناگزیر کرده تا افزایش قیمت بر روی محصولات خود داشته باشند تا بتوانند محصولاتی را که به فروش می رسانند مجدد خریداری نمایند.به هرحال کار بسیار سخت و پیچیده شده و فقط باید منتظر ماند تا شرایط روبه بهبود برود.

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

سریع ترین روش اطلاع از قیمت تجهیزات دندانپزشکی

امروزه دندانپزشکان عزیز به راحتی می توانند برای خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی  به سایت های اینترنتی مراجعه و سفارشات خود را به صورت انلاین و یا تلفنی ثبت نماید و در کمترین بازه زمانی انها را تحویل بگیرند. در این سالها این نوع روش خرید بسیار رایج شده و اغلب دندانپزشکان روبه این روش های سریع خرید اورده اند.در گذشته نداشتن حس اطمینان به روش های خرید انلاین مانع از انجام این کار می شد ولی امروزه این اطمینان بیشتر شده و اغلب دندانپزشکان فقط از این راه خرید خود را انجام میدهند.

تجهیزاتی که هر دندانپزشک برای مطب خود خریداری می نماید باید استانداردهای لازم را از وزارت بهداشت داشته باشد و تمام محصولاتی که در سایت ها بهفروش می رسد دارای این استانداردها هستند و چون این سایت ها دائم در معرض بررسی کارشناسان وزارت بهداشت هستند از این رو به هیچ عنوان جنس تقلبی قاچاق را نمی توان در بین انها پیدا کرد و همه تجهیزات ارائه شده دارای مجوز هستند و گارنتی و خدمات پس از فروش دارند.

در رابطه با تجهیزات دندانپزشکی  مهمترین نکته خدماتی است که شرکت به مشتری ارائه میدهد.هر کالایی که خریداری می شود باید بعد از خرید نیز توسط شرکت فروشنده ساپورت و پشتیبانی شود. به طور مثال یونیت دندانپزشکی جزو تجهیزات مهمی است که در صورت خراب شدن باید به سرعت اقدامات لازم برای تعمییر ان صورت پذیرد تا مبادا مشکلی در رند کاری دندانپزشک به وجود اورد از این رو در اولین اقدان دندانپزشک به قسمت پشتیبانی شرکت تماس می گیرد تا انها در اسرع وقت تکنسین متخصص خود را بفرستند تا کار تعمیرات دستگاه را انجام دهد.

تجهیزات دیگری مانند اتوکلاو نیاز به چک سالیانه از طرف متخصصین دارند تا اگر مشکلی وجود داشته باشد قبل از به وجود اوردن مشکل بزرگتر انرا برطرف نمایند و دستگاه بالاترین عملکرد را ارائه دهد. از اینرو اهمیت خدمات پس از فروش دستگاه توسط شرکت ها بالا می رود و جزو نکات مهم در زمان خرید برای دندانپزشکان خواهد شد.

برای خرید تجهیزات دندانپزشکی  امروزه تنها با یک سرچ ساده در گوگل می توانید به تنوعی از برندها و محصولات دست پیدا کنید و تنها کافی است که کلمه مد نظر را در گوگل سرچ نمایید. اطلاعات کافی راجع به یک محصول و قیمت هریک از محصولات جزو موارد مفید این سایت ها ست که دیگر نیاز به مراجعه حضوری به شرکت ها برای کسب این اطلاعات نیست و با کمترین زمان می توان این اطلاعات را بدست اورد. هر زمان هم که سوالی در رابطه بامحصولی داشته باشید می توانید با یک تماس تلفنی یا امکان چت انلاین انرا از کارشناس فروش خبره بپرسید و جواب خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

برای خرید مواد دندانپزشکی نیز میتوانید از همین راه اقدام نمایید .سایت های تخصصی در زمینه فروش مواد دندانپزشکی هم وجود دارند و شما هر زمان نیاز به مواد خاصی داشته باشید می توانید انها را از سایت های معتبر در این زمینه تهیه نمایید و با یک تلفن این مواد به دست شما خواهد رسید.

در زمینه فروش تجهیزات دندانپزشکی  اغلب شرکت های فروشنده نیز به سمت این نوع فروش ها روی اورده اند و هر شرکت معتبری سایت فروشگاهی محصولات خود را دارد. از این طریق بازه مشتریانشان وسیع تر خواهد شد و از سراسر کشور دندانپزشکان تنها با یک سرچ ساده می توانند به انها دسترسی پیدا کنند. از طریق سایت ، خریداران تنها محدود به تعداد خاصی از مشتریان نمی شوند و از هر نقطه از کشور می توان به سایت دسترسی پیدا کرد و مشتریانی از سایر شهرها به دست اورد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1399 | نظرات ()