نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

اهمیت نظارت بر ورود تجهیزات دندانپزشکی تقلبی به بازار

تجهیزات دندانپزشکی از ان دسته محصولات مهمی هستند که کیفیت انها بسیار حائز اهمیت است. اگر در این بازار کالاهای تقلبی و بی کیفیت ورود پیدا کند وضعیت نابه سامانیبه وجود خواهد امد زیرا این دسته از تجهیزات مستقیما بر روی سلامت جامعه تاثیر میگذارند. وزارت بهداشت نظارت دقیق وجدی برای جلوگیری از ورود تجهیزات تقلبی دارد و دائما بازار را رصد میکند ولی با این حال امکان جلوگیری صد درصد وجود ندارد.

بخشی از این نظارت ها برعهده سازمان های مربوطه است و بخشی هم به خود خریدارن باز می گردد. دندانپزشکان عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند که نباید گول قیمت ها ی پایین برخی از محصولات را بخورند. بعضا دندانپزشک محصولی را در بازار با نصف قیمت واقعی پیدا می کند و فروشنده هم با ترفندهای لازم او را قانع می کند که این کالا اصل است ولی با قیمت بهتری از دیگر فروشندگان عرضه می شود که اگر دندانپزشک اگاه باشد متوجه می شود که این اختلاف قیمت زیاد نمی تواند بی دلیل باشد.

ولی با این حال برخی از خریدارن گول تبلیغات این دسته از افراد را خورده و تجهیزات دندانپزشکی را خریداری می کنند و بعد از مدتی استفاده اغلب با مشکل خرابی و یا بد کارکردن دستگاه مواجه میشوند.اغلب این دستگاه ها پشتیبانی درستی هم از طرف شرکت عرضه شده ندارند و برای تعمییر هم دچار مشکل می شوند و در اصل باید هزینه های بیشتری را متحمل شوند.

از این رو توصیه ما به دندانپزشکان عزیز این است در حین خرید از اصالت کالای مورد نظر اطمینان حاصل نمایند و از برندهای و شرکت هایی خرید کنند که محصولات معتبر و با کیفیت را به انها ارائه می دهند. امید است تا با نظارت های بیشتر دست این سودجویان از بازار کوتاه شود و دیگر شاهد حضور اجناس تقلبی نه در این بازار و نه در بازارهای دیگر باشیم. البته امروزه با وجود شبکه های اجتماعی و سایت های معتبر در زمینه فروش تجهیزات اگاهی دندانپزشکان در رابطه با برندها و کارایی انها بسیار بالاتر از قبل شده است .

با یک سرچ ساده در گوگل دندانپزشک می تواند به منابع زیادی از تجهیزات دندانپزشکی دست پیدا کند و به راحتی در کمترین زمان برندهای معتبر و با کیفیت بازار را بشناسد. در کسب اطلاعات راجع به برندها کارشناس فروش شرکت های معتبر در این زمینه نیز می توانند بسیار کمک کننده باشند و با مشاوره درست خریدار را به سمت بهترین و با کیفیت ترین محصولات سوق دهند. در واقع وجود این سایت های تخصصی موجب شناخته تر شدن محصولات موجود در بازار شده و این شناخت در کمترین زمان برای دندانپزشک به دست می اید.

در واقع وجود این سایت های تخصصی دست سودجویان در این زمینه را بسته تر کرده و نمی توانند کالاهای تقلبی خود را به راحتی در بازار به فروش برسانند زیرا سایت های تخصصی مرجعی معتبر به حساب می ایند و اغلب دندانپزشکان از محصولات و برندهای موجود در این سایت ها خرید می کنند و کالاهای تقلبی و بی کیفیت را در سایت به فروش نمی رسانند و راجع به بد بودن انها نیز به دندانپزشکان اطلاعات و اگاهی می دهند.

تجهیزات دندانپزشکی در واقع ابزارهایی است که مستقیما با سلامت افراد در ارتباط است و عدم کارکرد مناسب ان می توانند اسیب های جدی را به بیمار وارد کند و کار دندانپزشک را تحت الشعاع قرار دهد فلذا نظارت بر کیفیت این گونه از کالاها از اهمیت بالایی برخوردار است و امید است تا با شرایط تحریم ها امکان ورود کالاهای بی کیفیت به بازار وجود نداشته باشد و نظارت ها در این زمینه روز به روز بیشتر شود.

 

 

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

روش های خرید اینترنتی و اینستاگرامی تجهیزات دندانپزشکی

امروزه در سراسر دنیا خرید اینترنتی یکی از اولیت ها ی اول مردم در خرید است با شیوع کرونا این شیوه خرید  گسترش زیادی پیدا کرد. در رابطه با خرید تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی نیز این نوع روش خرید بسیار باب شده است و در کشورمان شاهد سایت های تخصصی در فروش این دسته از محصولات هستیم. این شیوه خرید زمان بسیار کمتری میبرد و در عوض خریدی اگاهانه ترخواهند داشت و در زمان کوتاهتری می توان راجع به چند محصول اطلاعات به دست اورد.

بعضا ممکن است پزشک یا دندانپزشک برحسب تجربه برندهای قدیمی را بشناسند و اطلاعات به روز شده ای از محصولات جدید نداشته باشند که این باعث می شود از تکنووژی تجهیزات جدید بی بهره می مانند ولی خرید اینیترنتی این امکان را می دهد تا به همه برندها دسترسی داشته باشید و مدلهای جدید را هم بشناسید و اگر برطرف کننده نیازها بودند ان ها را خریداری نمایند. درواقع از این طریق می توان امکانات تجهیزات جدید تر و به روزتر را بشناسید و در صورت لزوم دستگاه خود را به روزتر کنید تا کار برایتان راحت تر شود.

در ابتدای راه اندازی این نوع روش خرید مخصوصا در صنف تجهیزات دندانپزشکی تعدادی از دندانپزشکان به این روش خرید اعتماد نمی کردند و ترجیحشان در خرید روش های سنتی بوده است ولی با شیوع بیماری کرونا این روش های سنتی دیگر جای خود را به روش های خرید اینترنتی داده است و اینده خرید ها در اینده نزدیک هم این سایت های اینترنتی هستند .هرچند در کشورهای پیشرفته دنیا چند سالی هست که این روش خرید جایگزین شده است و افراد کمتر زمان خود را صرف خرید حضوری می کنند.

اغلب شرکت ها پرداخت درب منزل را به عنوان راه حلی جهت بالا بردن اطمینان خریداران در نظر گرفته اند و بعداز دریافت محصول میتوان هزینه را پرداخت نمود. غالب دندانپزشکان نیز اولویتشان در شرایط حال حاضر خرید اینترنتی هست و نه تنها تجهیزات بلکه مواد دندانپزشکی مورد نیازخود را هم از این طریق خریداری می نمایند. در واقع این نوع خرید صرفه جویی در زمان است و کمک می کند تا زمانی که قبلا صرف خرید می شده صرف کارهای مهمتری شود.

بازار تجهیزات دندانپزشکی در واقع نیازمند همچین امکانی بود. سایت های تخصصی که بتوان قیمت های دقیق محصولات را در ان مشاهده کرد و از شرایط ویژه فروش شرکت ها به صورت روزانه اطلاعات کسب نمود. علاوه بر سایت شرکت های تخصصی در فروش در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به طور منظم فعالیت می کنند  در پیج انها می توان محصولات را به همراه قیمت و شرایط فروششان مشاهده نمایید.

در واقع اینستاگرام در کنار سایت بستری مناسب برای معرفی محصولات در هر زمینه است و اغلب کسب و کارها حتی بیشتر از سایت به دنبال افزایش فالور پیج های اینستاگرامی هستند تا به این روش فروش خود را بالا ببرند و خریداران بتوانند به راحتی انها دسترسی پیدا کنند و سریع تر با انها و محصولاتشان اشنا شوند. این شبکه اجتماعی محبوب نیز کمک کرده تا روش های خرید بیش از بیش راحت تر شود.

برخی از شرکت ها فروش های ویژه محدودی بر روی تجهیزات دندانپزشکی خود می گذارند با وجود پیج اینستاگرام می توان از این شرایط اگاه شد و اگر مناسب باشد از ان برای خرید محصول مورد نظر استفاده کرد. همه این امکانات به کمک بشر امده تا با کمترین تردد در شهر و اتلاف وقت به هدف خود برسد و به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. پس باید اینموضوع را خاطر نشان کرد که با چند بررسی ساده بر روی سایت و پیج های اینساگرامی می توان به اعتبار انها پی برد و بدون هیچ ترسی خرید خود را انجام داد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

 

راحتی کار با هوش مصنوعی به کار رفته در تجهیزات دندانپزشکی

در این روزها که قیمت محصولات دائم در حال افزایش از در زمینه خرید  تجهیزات دندانپزشکی نیز شاهد این افزایش قیمت ها هستیم.تقزیبا اکثر محصولات موجود در این بازار وارداتی هستند و قیمت انها مستقیما به قیمت دلار وابسته است. این روند افزایش قیمت نه برای خریدار و نه برای فروشنده خوش ایند است و در بازار به دلیل این نابه سامانی ها برخی محصولات دیگر وارد نمی شوند علت ان هم قیت تمام شده بسیار بالای انها با قیمت دلار است. پیدا کردن راه حل برای وضعیت حال حاضر کمی سخت و پیچیده است. تولید نجات بخش ما دراین اوضاع است که نیاز به زمان دارد و تا چند سال زمان نیاز دارد تا به نتجیه برسد.

شرکت های عرضه کننده سعی بر این دارند تا کالاها را با شرایط اقساطی عرضه کننده تا خرید انها راحت تر باشد . این نوع فروش هم به نوبه خود به ضرر فروشنده است زیرا برای تهیه پارت بعدی اجناس صد درصد مجدد افزایش قیمت دلار را خواهند داشت و فروش اقساطی ریسک را برای انها بالا می برد و تهیه و خرید مجدد برای انها دشوار می شود.

این شرایط در بازار  تجهیزات دندانپزشکی نه برای فروشندگان خوشایند است و نه برای خریداران و امید بر این است تا شرایط به حال نرمال برگردد و در بازار تجهیزات و سایر بازارها شاهد ثبات قیمت ها باشیم. با این اوضاع تمام سعی وارد کننده ها براین است تا بهترین محصولات روز دنیا را وارد کنند واز برندهای شناخته شده و با کیفیت واردات داشته باشند تا خریدار بتواند با اطمینان از خرید از کیفیت محصولی که به دستش می رسد لذت ببرد.از این رو شاهد وجود بهترین برندها و محصولات در این بازرا هستیم که اغلب محصولات دارای استانداردهای جهانی هستند و گارانتی و خدمات پس از فروش دارند.

در واقع این فشارها باعث نشده تا محصولات بی کیفیت و قاچاق به این بازار راه پیدا کنند و به جز تعداد معدوی که هستند همه محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند. در زمان خرید دندانپزشکان باید به معتبر بودن شرکت و محصولی که خریداری می کنند اطمینان داشته باشند . برندهایی را خریداری کنند که شناخته شده هستند وشرکت انها را گارنتی می کند البته برخی کالاهای مصرفی در زمینه دندانپزشکی گارانتی ندارند و در صورت خرابی باید انها را تعویصض کرد چون تعمییر انها فایده ای ندارد.

تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی به دلیل اهمیت کاری که دارند باید بهترین و بالاترین فناوری ها  و کیفیت را داشته باشند و اگر این طور نباشد در واقع سلامت جامعه به خطر می افتد. دندانپزشکان برای الا بردن دقت کاری خود همیشه سعی براین دارند تا جدیدترین و به روز ترین محصولات موجود در بازار را مورد استفاده قرار دهند. محصولات جدیدتر امکانات و قابلیت هایی دارند تا کار را برای درمان راحت تر کنند در واقع کار برای دندانپزشک راحت تر می شود و ریسک درمان به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

در واقع در تجهیزات جدید هوش مصنوعی به قدری قدرتمند عمل می کند که کار از دوش دندانپزشک برداشته می شود و احتمال بروز خطاهای انسانی به صفر می رسد . در زمینه پزشکی و دندانپزشکی هوش مصنوعی بسیار کمک کننده بوده است و مانع از بروز اتفاقات و اشتباهات جبران ناپذیر می شود. در واقع هوش مصنوعی در تجهیزات جدید به کمک انسانها امده تا مانع از اشتباه شود و ریسک کار را به میزان قبل توجهی کاهش می دهد.

شرکت های تولید کننده  تجهیزات دندانپزشکی هر روزه سعی بر کشف امکانات و قابلیت های بیشتر دارند تا جایی که می توانند فشار کار را برای دندانپزشک کم کنند. یک دندانپزشک علاوه بر تخصص زیادو تجربه کافی نیاز به تجهیزات کار امد و به روزی دارد تا در حین کار به او کمک کنند. از گذشته تا به حال شاهد ظهور تجهیزاتی بوده ایم که کار را برایمان سهل و اسان کرده و دندانپزشک به قدری به ان وابسته شده است که نمی توان تصور کرد که دندانپزشکان در گذشته چگونه بدون وجود این تجهیزات کار می کردند.

 



:: برچسب‌ها: تجهيزات دندانپزشكي , لوازم دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()